تفاوت هدفون  هندزفری و هدست چیست و هرکدام چه کاربردی دارند؟

تفاوت هدفون هندزفری و هدست چیست و هرکدام چه کاربردی دارند؟

زندگی شلوغ و سریع شهری به همراه رشد سریع تکنولوژٰی باعث شده گجت‌هایی برای راحتی افراد طراحی و ساخته شود. برای گوش دادن به موسیقی و پادکست با کیفیت بالا, هنگام ورزش, صحبت در شلوغی‌های مترو, بازی و ... هندزفری, هدست و هدفون ساخته شده‌اند. اما تفاوت هدفون و هندزفری و هدست چیست؟ کدام گزینه برای خرید بهتر است؟ در این مقاله با دارسو همراه باشید تا پاسخ به این سوالات را بخوانیم.

نوکیا X30 بررسی

نوکیا X30 بررسی

پنل پشتی X30 - ساخته شده از 64.5٪ پلاستیک بازیافتی - دارای یک دوربین دوگانه شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (با OIS) و یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض است. نوکیا X30 8 میلی متر ضخامت دارد، فریم آلومینیومی بازیافتی دارد و 185 گرم وزن دارد. همچنین دارای IP67 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

نقد و بررسی شیائومی پوکو Poco M5

نقد و بررسی شیائومی پوکو Poco M5

Poco M5، درست مانند Poco M4 5G که در ماه آگوست معرفی شد، یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های شیائومی در مجموعه است. هر دو گوشی کاملا مشابه هستند، اما M5 فاقد اتصال 5G است و در بازارهای بیشتری در سراسر جهان در دسترس است. همچنین یک نوع هندی M5 وجود دارد که عمدتاً مشابه نمونه جهانی خود است، بنابراین اگر در هند هستید و تصمیم می‌گیرید که آیا باید Poco M5 را خریداری کنید، می‌توانید از این بررسی به عنوان مرجع استفاده کنید.

بررسی نوکیا  G60

بررسی نوکیا G60

خرید یک گوشی هوشمند ساده است - شما ویژگی ها را در مقابل قیمت می سنجید و سعی می کنید بهترین ارزش را پیدا کنید. حداقل، خریداران معقول این کار را انجام می دهند.

بررسی Poco F4 GT

بررسی Poco F4 GT

پس بیایید بفهمیم که Poco F4 GT چیست، این اولین باری است که یک گوشی گیمینگ را به مدت طولانی بررسی می کنیم، و همچنین اولین باری است که یک دستگاه Poco GT را بررسی می کنیم.

سری ردمی نوت 12 شیائومی معرفی شد

سری ردمی نوت 12 شیائومی معرفی شد

مدل‌های Redmi Note 12 Pro و Redmi Note 12 Pro + دارای مشخصات تقریباً یکسانی با نمایشگرهای OLED 6.67 اینچی با وضوح +FHD و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز هستند. هر دو گوشی به چیپست Dimensity 1080 و حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز هستند که قابل ارتقا نیست.

Xiaomi 12T Pro  در مقابل Xiaomi 12T: تفاوت چیست؟

Xiaomi 12T Pro در مقابل Xiaomi 12T: تفاوت چیست؟

ممکن است از خود بپرسید که دقیقاً چه تفاوتی بین آنها وجود دارد. آنها یکسان به نظر می رسند و دارای تعدادی از مشخصات مشابه هستند. بنابراین، اگر می‌خواهید تصمیم بگیرید که کدامیک را انتخاب کنید، و اگر مدل ارزان‌تری را انتخاب کنید، چه چیزی ممکن است از دست بدهید، به جای درستی آمده‌اید. 

اپل مدل های آیپد پرو را با پردازنده M2 و افزونه اپل Pencil به روز می کند

اپل مدل های آیپد پرو را با پردازنده M2 و افزونه اپل Pencil به روز می کند

اپل ادعا می کند که پردازنده M2 35٪ عملکرد گرافیکی سریعتر، 40٪ عملکرد یادگیری ماشینی بهتر و 50٪ پهنای باند حافظه بیشتر از M1 در نسل قبلی iPad Pro دارد.

نوآورانه ترین تجربیات صوتی، ایده آل برای شما: Galaxy Buds2 Pro

نوآورانه ترین تجربیات صوتی، ایده آل برای شما: Galaxy Buds2 Pro

گلکسی بادز 2 پرو با عملکردی قوی، واقعاً یک لوازم جانبی ضروری برای کسانی است که به دنبال تجربیات صوتی ممتازی هستند که می تواند با هر سبک زندگی، نیازها و شخصیتی مطابقت داشته باشد. با معرفی این جدیدترین شرکت کننده در سری گلکسی بادز، سامسونگ به نوآوری در بازار هدفون ها با ویژگی های برتر ادامه می دهد که بهترین تجربه های شنیداری بی سیم را ارائه می دهد.

رنگ‌های آیفون 14 جذاب و خاص

رنگ‌های آیفون 14 جذاب و خاص

رنگ بندی ایفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرومکس بسیار جذاب و خاص است. ایفون ۱۴ بنفش بسیار محبوب است. در این مقاله به معرفی پرفروش ترین رنگ ایفون ۱۴ پرومکس و آیفون ۱۴ میپردازیم و عکس همه رنگ های آیفون را نیز میبینیم.

گلکسی تب اس 9 به تاخیر افتاد Galaxy Tab S9

گلکسی تب اس 9 به تاخیر افتاد Galaxy Tab S9

تاخیرهای احتمالی در Samsung Galaxy Tab S9 برای هر کسی که در بازار تبلت اندرویدی رده بالا است، خبر بدی است – اگرچه مطمئناً می‌توانید به سراغ Galaxy Tab S8 بروید، در حال حاضر نسخه‌های برتر اندرویدی زیادی وجود ندارد.

بررسی Mi Robot Vacuum-Mop P

بررسی Mi Robot Vacuum-Mop P

راه‌اندازی این ربات به اپلیکیشن Mi Home شیائومی نیاز دارد ، که تاکنون تجربه‌ای کاملاً محکمی را ارائه کرده است

بررسی شیائومی Xiaomi 12T Pro

بررسی شیائومی Xiaomi 12T Pro

Xiaomi 12T Pro می تواند با استفاده از فناوری اختصاصی HyperCharge شیائومی تا 120 وات شارژ شود. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، آداپتور دیواری و کابل مورد نیاز برای انجام HyperCharge را در جعبه خرده فروشی دریافت می کنید و باید هر دو را نگه دارید و پیگیری کنید زیرا هر دو اختصاصی هستند.

بررسی , و مقایسه ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch5 و Watch5 Pro

بررسی , و مقایسه ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch5 و Watch5 Pro

سری جدید Galaxy Watch5 در مقایسه با نسل قدیمی Galaxy Watch4 تفاوت کمی دارد. هر دو سری از یک چیپست Exynos W920 بر اساس فرآیند تولید 5 نانومتری قدرت می‌گیرند و با در نظر گرفتن ابزارهای پوشیدنی طراحی شده‌اند. این اولین بار در سال گذشته معرفی شد و در مقایسه با چیپست قدیمی Exynos W9110 که گلکسی واچ 3 و بالاتر را تامین می کند، ارتقاء قابل توجهی در عملکرد و کارایی ارائه می دهد.

بررسی شیائومی 12 پرو

بررسی شیائومی 12 پرو

گوشی هوشمند غیر تاشو شیائومی برای سال 2022 ممکن است 12S Ultra باشد، اما بالاترین گوشی هوشمند آن برای سال 2022 که می توانید به طور رسمی خریداری کنید ، 12 Pro است. مطمئناً این وضعیت عجیبی است، و حتی عجیب‌تر است اگر در نظر بگیرید که Mi 11 Pro، سلف خود، در سال گذشته به بازار چین محدود شده بود در حالی که Mi 11 Ultra چنین نبود. تشخیص منطق پشت این حرکات از دور واقعاً سخت است، اما به قول معروف - این همان چیزی است که هست.

نقد و بررسی POCO M5s: میان رده خوش قیمت !

نقد و بررسی POCO M5s: میان رده خوش قیمت !

امروز، POCO بالاخره از جدیدترین گوشی های هوشمند خود تحت سری M POCO، M5 و M5s رونمایی کرد. در حالی که نام‌های مشابه و مشخصات تقریباً مشابهی دارند، POCO M5s کارها را کمی متفاوت انجام می‌دهد تا خود را از برادرش و بسیاری دیگر از گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه متمایز کند.

AirPods Pro 2 در مقابل AirPods Pro: چه تفاوت هایی با هم دارند؟

AirPods Pro 2 در مقابل AirPods Pro: چه تفاوت هایی با هم دارند؟

ایرپاد پرو اصلی دارای عمر باتری 4.5 ساعته بود. اپل عمر باتری را تا 6 ساعت افزایش داده است. با جفت شدن کیس شارژ، بیش از 30 ساعت عمر باتری دارید که آن را به یکی از بادوام ترین هدفون های بی سیم موجود در بازار تبدیل می کند (در واقع مشابه AirPods 3 ).

مقایسه تمامی مدل های Redmi Note 11 : کدام یک را انتخاب کنیم؟

مقایسه تمامی مدل های Redmi Note 11 : کدام یک را انتخاب کنیم؟

محدوده ردمی نوت 11 شیائومی در مراجع بسیاری از جمله Redmi Note 11s، Redmi Note 11 Pro 5G و Redmi Note 11 Pro+ 5G موجود است. ما آن‌ها را آزمایش کرده‌ایم و به شما کمک می‌کنیم بین این گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه، و گاهی اوقات بسیار مشابه، واضح‌تر انتخاب کنید.

مقایسه Samsung Galaxy A53 در مقابل A33: میانرده های با کیفیت

مقایسه Samsung Galaxy A53 در مقابل A33: میانرده های با کیفیت

اگر تمام مقایسه را بخوانید، احتمالاً می‌دانید که این یک تطابق بسیار نزدیک است. در این مقایسه تفاوت زیادی بین این دو گوشی وجود ندارد. در واقع، نتایج این تطبیق بسیار شبیه به نتایجی است که پس از مقایسه گلکسی A53 5G با مدل های گلکسی A52 به دست آوردیم. این نشان می‌دهد که سامسونگ گزینه‌های زیادی در بخش میان‌رده‌ها دارد، و همه آنها بسیار خوب هستند و به طور کلی بسته‌ای بسیار مشابه را برای رقابت با دستگاه‌هایی که در مناطق مربوطه خود با آن روبرو هستند ارائه می‌دهند.

مقایسه JBL Boombox 2 و Xtreme 3

مقایسه JBL Boombox 2 و Xtreme 3

Xtreme 3 و Boombox 2 دارای رتبه IP67 و IPX7 هستند. در حالی که دومی ناهموارتر است، مقاومت در برابر گرد و غبار نیز دارد. این بدان معناست که برای محیط هایی مانند ساحل یا کارگاه مناسب تر است. از سوی دیگر، مقاومت در برابر گرد و غبار ممکن است برای افرادی که در مناطقی با آب و هوای شدیدتر زندگی می کنند، بهتر باشد.

Xiaomi 11T در مقابل 11T Pro: برادر بزرگتر قدرتمند

Xiaomi 11T در مقابل 11T Pro: برادر بزرگتر قدرتمند

Xiaomi 11T و 11T Pro دوران جدیدی را برای راه اندازی های بین المللی شیائومی نشان می دهد: این پایان نسل Mi-branded برای این پرچمداران مقرون به صرفه است، همانطور که برای اولین بار توسط Mix 4 شروع شد. اما فقط به این دلیل که Mi در نام نیست به این معنی نیست که مانترای این سری تغییر کرده است: هنوز مشخصات بالایی با قیمت نه چندان بالا وجود دارد.

آیفون 14 پرو در مقابل آیفون 13 پرو

آیفون 14 پرو در مقابل آیفون 13 پرو

به طور خلاصه، آیفون 14 پرو یک ارتقاء خوب نسبت به 13 پرو با دوربین های بهبود یافته، عملکرد سریع تر، جهش بزرگ در کیفیت دوربین و ویژگی جدید و جالب Dynamic Island است.
 

بررسی آیفون 14 پرو مکس

بررسی آیفون 14 پرو مکس

آیفون 14 پرو مکس واقعاً بهترین از همه چیز در دنیای فعلی آیفون است. بهترین طراحی، بزرگترین صفحه نمایش، بهترین دوربین ها و هوشمندترین نمایشگر را دارد. شما برای همه اینها هزینه خواهید کرد، اما اگر مصمم به خرید یک آیفون هستید و می خواهید دستگاه apex مطلق داشته باشید، این گوشی برای شما عالی است. اگر می‌توانید با صفحه‌نمایش کمی کوچک‌تر زندگی کنید و وزن کمتری در جیب خود داشته باشید، ممکن است به جای آن آیفون 14 پرو 6.1 اینچی جمع‌وجورتر را توصیه کنیم.

معرفی آیفون 14 در 16 شهریور

معرفی آیفون 14 در 16 شهریور

اپل 7 سپتامبر را به عنوان تاریخ عرضه آیفون 14 که شایعه شده است تعیین کرده است . هیچ جزئیاتی فراتر از زمان و مکان وجود ندارد: رویداد "Far Out" در ساعت 13:00 PST در تئاتر استیو جابز در پردیس Apple Park آن برگزار می شود و به صورت آنلاین در Apple Events پخش می شود.

Samsung Galaxy S23 Ultra می تواند تقریباً مشابه S22 Ultra باشد

Samsung Galaxy S23 Ultra می تواند تقریباً مشابه S22 Ultra باشد

Samsung Galaxy S22 Ultra از جهاتی یک ارتقاء بزرگ در S21 Ultra بود و طراحی جدید و اسلات S Pen را در کنار سایر تغییرات ارائه داد، اما با توجه به چیزهایی که می‌توان گفت Samsung Galaxy S23 Ultra  می‌توانست فقط یک تغییر کوچک در آن باشد.

چرا آیفون 14 مینی تولید نشد؟

چرا آیفون 14 مینی تولید نشد؟

اکثر شایعات آیفون 14 تاکنون حاکی از آن است که اپل قصد ندارد آیفون 14 مینی تولید کند و در عوض آیفون 14 مکس را به عنوان چهارمین مدل پرچمدار سال 2022 عرضه خواهد کرد - اما یک فاش جدید در برابر این جریان وجود دارد.

Samsung Galaxy Buds Pro در مقابل Galaxy Buds 2 Pro

Samsung Galaxy Buds Pro در مقابل Galaxy Buds 2 Pro

Samsung Galaxy Buds Pro اولین هدفون بی‌سیم واقعی و رده بالاتری بود که توسط سامسونگ با نام تجاری Galaxy Buds ارائه شد. بیش از یک سال و نیم از عرضه آنها در ژانویه 2021 می گذرد، اما آنها بالاخره جانشینی در گلکسی بادز 2 پرو پیدا می کنند. اما آیا برای دریافت جدیدترین هدفون های سامسونگ، به روزرسانی های کافی وجود دارد؟ بیایید نگاهی به Galaxy Buds Pro در مقابل Galaxy Buds 2 Pro بیندازیم.

Samsung Galaxy Z Fold 4 تاریخ عرضه، قیمت و هر آنچه که باید بدانید

Samsung Galaxy Z Fold 4 تاریخ عرضه، قیمت و هر آنچه که باید بدانید

این خط مدل محبوب برای کسانی است که به صفحه نمایش های بزرگ و قدرت زیاد نیاز دارند، و مدل های Fold برای کار و چند کار عالی هستند - اگرچه Flip از نظر تاریخی با اختلاف بسیار از Fold پیشی گرفته است.

بررسی Samsung Galaxy Buds 2 Pro

بررسی Samsung Galaxy Buds 2 Pro

نتیجه یک جفت هدفون در حال حاضر چشمگیر است که، در کوتاه مدت ، تناسب عالی، به ویژه حذف نویز فعال خوب (ANC) و صدای غنی را فراهم می کند.

شباهت زیاد اپل واچ 8 نسبت به نسل قبلی خود

شباهت زیاد اپل واچ 8 نسبت به نسل قبلی خود

در مورد اینکه واقعاً چه زمانی قرار است این پوشیدنی را ببینیم، اپل واچ 7 اولین خود را در 15 اکتبر انجام داد، اگرچه نسخه های قبلی در ماه سپتامبر عرضه شدند - بنابراین سپتامبر یا اکتبر این بار نیز به نظر می رسد شرط خوبی باشد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 ممکن است با نام جدید غیرمنتظره ای عرضه شود

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 ممکن است با نام جدید غیرمنتظره ای عرضه شود

ما کاملاً انتظار داشتیم سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 را در 10 آگوست معرفی کند، اما در حالی که هنوز انتظار می رود این دو تلفن همراه باشند، به نظر می رسد ممکن است نام های کمی غیرمنتظره داشته باشند.

بهترین جارو شارژی 2022: جاروهای قابل حمل برتر

بهترین جارو شارژی 2022: جاروهای قابل حمل برتر

فقط بهترین جاروبرقی های شارژی می توانند این کار تمیز کردن را به طور موثر و بدون سیم انجام دهند. بی‌سیم رفتن به شما این آزادی را می‌دهد که گرد و غبار، موهای حیوانات خانگی، ردیابی زباله‌ها و زباله‌های ریز را بدون نگرانی از ورود کابل مزاحم به همه چیز، جاروبرقی بکشید.

درز گلکسی زد فولد 4 سامسونگ نشان می‌دهد که طراحی بسیار زیبایی دارد

درز گلکسی زد فولد 4 سامسونگ نشان می‌دهد که طراحی بسیار زیبایی دارد

در حالی که سامسونگ گلکسی زد فولد 3 تنها در سه گزینه رنگی بسیار شبیه به تجاری عرضه شد، به نظر می‌رسد که گلکسی زد فولد 4 می‌تواند منشعب شود و سایه‌های جالب‌تری داشته باشد - شاید در نهایت برای افرادی که به موبایل‌های سرگرم‌کننده علاقه دارند جذاب باشد.

بهترین گوشی های هوشمند Realme در سال 2022

بهترین گوشی های هوشمند Realme در سال 2022

سری Realme GT در سال 2021 شروع به کار کرد و شامل گوشی هایی مانند Realme GT 2 و GT 2 Pro می شود. برای گزینه‌های ارزان‌تر، همیشه خط تلفن‌های معمولی مانند Realme 8 5G و Realme C35 وجود دارد.

Samsung Galaxy M53 برای بررسی

Samsung Galaxy M53 برای بررسی

این گوشی دارای چیپست مدیاتک Dimensity 900 مجهز به شبکه 5G است. یک گزینه رم 6 یا 8 گیگابایتی با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد. من گزینه 6 گیگابایت رم را برای بررسی دارم. با توجه به چیپست، من انتظار نداشتم که هیچ مشکل عملکردی مهمی در اینجا وجود داشته باشد و M53 انتظارات را برآورده کرد.

بهترین گوشی های هوشمند کوچک 2022

بهترین گوشی های هوشمند کوچک 2022

به نظر می رسد گوشی های هوشمند روز به روز بزرگتر می شوند. جایی که احتمالاً وقتی کسی با نسل اول گلکسی نوت قدم می‌زد، شگفت‌زده می‌شد، اندازه بزرگ سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا یا وان پلاس 10 پرو اکنون به جای استثنا قاعده است.

برترین گوشی های هوشمندی که می توانید در حال حاضر بخرید

برترین گوشی های هوشمندی که می توانید در حال حاضر بخرید

بهترین گوشی دنیا در حال حاضر Samsung Galaxy S22 Ultra است، اما این بدان معنا نیست که بهترین گوشی برای همه است. از این گذشته، هر کاربر تلفن نیازها، ترجیحات و بودجه خود را دارد. خوشبختانه، کارشناسان تلفن ما سال‌ها صرف بررسی گوشی‌های هوشمند کرده‌اند و آنها را به افرادی عالی برای هدایت شما در مسیر درست تبدیل کرده‌اند.

بررسی بلند مدت Samsung Galaxy Z Fold3

بررسی بلند مدت Samsung Galaxy Z Fold3

اکنون Fold در سومین تکرار خود بهتر از همیشه است، اما آیا آنقدر خوب است که بتواند دنیا را در اختیار بگیرد؟ یا اینکه «تلفنی که به صورت تبلت کوچک در می‌آید»، حتی با وجود نگاه کردن به آن در سال 2022، هنوز خیلی جادار است

دوربین گلکسی اس 21 در مقابل گلکسی اس 22

دوربین گلکسی اس 21 در مقابل گلکسی اس 22

 آیا دوربین جدیدتر بهتر است؟ 

مشخصات دوربین Galaxy S21/S21+ در مقابل Galaxy S22/S22+

شات دوربین Galaxy S21 در مقابل Galaxy S22: دوربین های اصلی

بررسی شیائومی ردمی نوت 11 اس 5G

بررسی شیائومی ردمی نوت 11 اس 5G

بیت 5G به لطف Dimensity 810 عرضه می شود - یک چیپست 6 نانومتری میان رده محبوب Mediatek. معاوضه معمول در اینجا نیز وجود دارد - این 11S 5G با یک LCD در مقایسه با OLED 11S (4G) عرضه می شود، اگرچه این دو مدل از چندین جنبه دیگر نیز متفاوت هستند. ممکن است LCD باشد، اما همچنان نرخ تازه‌سازی 90 هرتز دارد، بنابراین همه چیز از بین نمی‌رود.

تفاوت بین JBL PartyBox 100 و 110 چیست؟

تفاوت بین JBL PartyBox 100 و 110 چیست؟

در مقایسه با JBL PartyBox 100، JBL PartyBox 110 از محدوده پاسخ فرکانس بالاتر

 علاوه بر داشتن زمان شارژ مجدد بسیار کوتاهتر پشتیبانی می کند. 

مقایسه تلفن Xiaomi 12 Pro در مقابل  S22 Ultra

مقایسه تلفن Xiaomi 12 Pro در مقابل S22 Ultra

نسخه جهانی شیائومی 12 پرو در اوایل این ماه عرضه شد.

 این دستگاه پرچمدار جدید این شرکت است و مقایسه آن با بهترین محصولات سامسونگ مناسب به نظر می رسد.

بررسی گلکسی اس 22 اولترا

بررسی گلکسی اس 22 اولترا

آیا گلکسی نوت هنوز زنده است؟

 امروز، نگاهی به زمان سپری شده با جدیدترین پرچمدار سامسونگ می اندازیم.

گلکسی اس 22 اولترا چگونه است؟ آیا پرچمدار جدید S Pen Galaxy  اولین برداشت های مثبت ما را حفظ می کند ؟

بررسی Xiaomi Mi TV P1

بررسی Xiaomi Mi TV P1

وضوح 4K با HDR10+ و Dolby Vision

2 پورت HDMI 2.0، 1 پورت HDMI 2.1 (eARC)

بررسی کلی گوشی Flip 3

بررسی کلی گوشی Flip 3

گوشی های تاشو را به خاطر دارید؟

 Flip3 مظهر چشم انداز سامسونگ برای تلفن های تاشو است، و اتفاقاً ، پرفروش ترین دستگاه تاشو تا کنون است.

بررسی اسپیکر JBL Flip 5

بررسی اسپیکر JBL Flip 5

JBL Flip 5 یک بلندگوی استوانه‌ای است که پارچه‌ای محکم در اطراف بلندگوها پیچیده شده است.

می توانید آن را به صورت افقی یا عمودی قرار دهید و دارای بند قابل جابجایی است.

بررسی سامسونگ گلکسی A32

بررسی سامسونگ گلکسی A32

در واقع تا آنجا پیش خواهیم رفت که بگوییم گلکسی A32 5G دستگاهی کاملاً متفاوت از A32 است.

قیمت آنها تقریباً یکسان است، که به وضوح هدف اصلی سامسونگ بود

شیائومی 12 ایکس در مقابل هواوی پی 40 پرو

شیائومی 12 ایکس در مقابل هواوی پی 40 پرو

دلایلی که باید Xiaomi 12X را در نظر بگیرید

حداکثر روشنایی 87٪ بالاتر (923 در مقابل 494 نیت)

22 درصد عمر باتری بیشتر را نشان می دهد (35:28 در مقابل 28:58 ساعت)

نرخ تازه سازی صفحه نمایش بالاتر - 120 هرتز

گوشی 1 سال و 10 ماه جدیدتر است

شیائومی می باکس در مقابل می باکس اس کدام یک بهتر است

شیائومی می باکس در مقابل می باکس اس کدام یک بهتر است

پخش‌کننده‌های رسانه‌ای استریم تلویزیون شیائومی توسط طیف گسترده‌ای از مخاطبان در سراسر جهان پسندیده شده‌اند.

بنابراین، ما یک مرور کلی از Mi Box  در مقابل Mi Box S ارائه خواهیم کرد تا به شما در تصمیم گیری کمک کنیم.

کدام اسپیکر JBL مناسب شما هست

کدام اسپیکر JBL مناسب شما هست

 ویژگی‌هایی که ارائه می‌کنند و در نهایت اینکه کدام یک برای شما مناسب است، نگاه می‌کنیم.

ما حتی برای یافتن بهترین و ارزان ترین قیمت ها برای شما پیشنهاداتی داریم.

بدیهی است که مدل های گران قیمت JBL دارای چند ویژگی بیشتر از مدل های ارزان تر خود هستند.

گلکسی A53 در مقابل A33

گلکسی A53 در مقابل A33

قیمت و در دسترس بودن , نرخ به روز رسانی صفحه نمایش , مشخصات دوربین

تفاوت آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس

تفاوت آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس

در سال 2021، اپل از آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس به عنوان جانشین آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو

مکس محبوب با نمایشگر ProMotion، تراشه A15 Bionic، دوربین های بهبود یافته، عمر باتری بیشتر و موارد دیگر رونمایی کرد.

Galaxy S22 در مقابل iPhone 13 کدام گوشی پرچمدار برنده می شود؟

Galaxy S22 در مقابل iPhone 13 کدام گوشی پرچمدار برنده می شود؟

ما مشتاقانه انتظار این رویارویی سامسونگ گلکسی اس 22 و آیفون 13 را داشتیم،

زیرا این رویارویی تلفن بزرگترین تا کنون بوده است.

از این گذشته، سامسونگ و اپل بر دنیای گوشی‌های هوشمند حکومت می‌کنند و برنده این رقابت اغلب می‌تواند

 مدعی عنوان بهترین گوشی در کل باشد.

بررسی سامسونگ گلکسی تگ

بررسی سامسونگ گلکسی تگ

 بسیاری از تنظیمات به سادگی نیاز به دانلود برنامه SmartThings و ایجاد یک حساب کاربری دارند،

در حالی که کار با Samsung Galaxy SmartTag نسبتاً آسان است.

مقایسه بین سامسونگ A52 و A53

مقایسه بین سامسونگ A52 و A53

گلکسی A53 با چیپست میان رده هشت هسته ای اگزینوس 1280 سامسونگ ساخته شده بر روی گره 5 نانومتری، یکی از اولین نمونه هایی در سری A است که پردازنده اگزینوس را به جای تراشه اسنپدراگون انتخاب می کند.

بهترین پاور بانک در سال 2022

بهترین پاور بانک در سال 2022

 باتری مرده آخرین چیزی است که می‌خواهید با آن مقابله کنید.

 

آیا برند JBL برای خرید مناسب هست

آیا برند JBL برای خرید مناسب هست

JBL بیش از 70 سال است که سیستم های صوتی تولید می کند و این شرکت همچنان به بهبود بلندگوهای خود ادامه می دهد.

این شرکت با رقابت با Bose روبرو است که بلندگوهایی با کیفیت بالا تولید می کند .