آیا سامسونگ شارژر و لوازم جانبی را از تمام جعبه های گوشی های هوشمند خود حذف می‌کند؟

آیا سامسونگ شارژر و لوازم جانبی را از تمام جعبه های گوشی های هوشمند خود حذف می‌کند؟ -

در اکتبر سال 2020 اپل اعلام کرد که علاوه بر آیفون های 12 شارژر از تمام گوشی های آینده این شرکت حذف خواهد شد این تصمیم سرو صدا های بسیار زیادی به پا کرد. شرکت سامسونگ هم چنین تصمیمی را برای پرچمداران خود یعنی S21 هم گرفت و شارژر رو از جعبه حذف کرد و مشخص شد چنین تصمیماتی اثرات بسیار زیادی دارند. حالا این سوال برای همه پیش اومده که آیا این طرح یک استاندارد جهانی خواهد شد؟ آیا از این به بعد تمام خریداران موبایل های هوشمند باید لوازم جانبی را به صورت جداگانه و با هزینه های اضافی خریداری کنند؟

انگیزه شرکت ها برای انجام این کار طبق گفته ی خود شرکت ها کمک به بهبود محیط زیست است. البته که نمی‌توان از نقش مثت این کار چشم پوشی کرد. انواع لوازم های جانبی برای تولید به مواد معدنی و پلاستیکی نیاز دارند. کاهش تولید لوازم جانبی سبب کاهش اندازه ی بسته بندی می‌شود و این یعنی درختان کمتری قطع می‌شوند.

برای خرید شارژر 25 وات یا شارژر 45 وات سامسونگ کلیک کنید.

گوشی های سامسونگ

حالا در همین حال عکس هایی از جعبه های گوشی های میان رده ی سامسونگ به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد داخل جعبه از شارژر خبری نیست و فقط خود گوشی و یک کابل داخل این بسته بندی ها به مشتری ها عرضه می‌شوند.

حالا با این صحبت ها فقط باید منتظر ماند و دید که سامسونگ امسال چگونه موبایل هایش را عرضه می‌کند؟ آیا قرار است تمام گوشی ها بدون شارژر عرضه شوند؟

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
9 + 1=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند