آیفون 14 شما ممکن است ترن هوایی را با تصادف رانندگی اشتباه بگیرد

آیفون 14 شما ممکن است ترن هوایی را با تصادف رانندگی اشتباه بگیرد -

آیفون 14 شما ممکن است ترن هوایی را با تصادف رانندگی اشتباه بگیرد

دفعه بعد که سوار ترن هوایی می‌شوید، ممکن است بخواهید آیفون 14 خود را نبرید، زیرا کاربران گزارش می‌دهند که تشخیص تصادف دستگاهشان با حرکت سریع شروع می‌شود.

تشخیص تصادف یکی از بهترین ویژگی های ایمنی جدید آیفون 14 ، آیفون 14 پرو و اپل واچ 8 است. این دستگاه‌های اپل با استفاده از ژیروسکوپ‌های داخلی و سایر حسگرها، در صورت وقوع حادثه می‌توانند تشخیص دهند که شما در تصادف اتومبیل بوده اید و به خدمات اضطراری یا مخاطبین اضطراریتان به طور خودکار هشدار می‌دهند. این نرم افزار بدون نقص نیست، اما اپل همچنین به کاربران این امکان را می دهد که اگر آیفون آنها اشتباهاً تصادف را تشخیص داد، هشدار را به صورت دستی ظرف 10 ثانیه لغو کنند.

با این حال، هنگامی که در یک ترن هوایی گیر کرده اید، نمی توانید به راحتی این هشدار را لغو کنید، و گاهی ممکن است تصادفی که هرگز اتفاق نیفتاده است پزارش داده شود. اما اپل گفته است در به روز رسانی بعدی این مشکل را رفع خواهد کرد.

تحلیل

اگر این ویژگی ناقص باشد و به اشتباه تصادفاتی را گزارش کند، بهتر است که اپل هر چه زودتر اصلاحات لازم را انجام دهد. چون گزارشات اشتباه از تصادفات ممکن است عواقب جدی برای افراد در پی داشته باشد، همچنین امکان این وجود دارد که به دلیل این خطا، نرم افزار تشخیص اشتباه خیلی زود از رده خارج شود.

آیفون 14 شما ممکن است ترن هوایی را با تصادف رانندگی اشتباه بگیرد

پس چه کاری می توانید انجام دهید؟

خوب اگر سوار ترن هوایی می‌شوید یا در فعالیت دیگری شرکت می‌کنید که می‌تواند باعث تشخیص تصادف شود، ممکن است بخواهید تشخیص تصادف را در آیفون یا اپل واچ خود خاموش کنید.

برای انجام این کار در Apple Watch 8، Apple Watch SE 2 و Apple Watch Ultra ، ابتدا باید به برنامه Watch در آیفون جفت شده خود دسترسی داشته باشید. در تب My Watch، روی Emergency SOS ضربه بزنید و به بخش Crash Detection بروید. در اینجا باید یک دکمه برای Call After Serious Crash را مشاهده کنید که می توانید آن را روی Off تنظیم کنید و سپس تأیید کنید.

در انواع مدل های آیفون 14، نیز باید به برنامه تنظیمات گوشی خود و سپس به Emergency SOS بروید. یک بار دیگر باید Call After Severe Crash را خاموش کنید و سپس تایید را بزنید.

برای مشاهده قیمت گوشی موبایل میتوانید به فروشگاه دارسو مراجعه کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
4 + 1=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند