آیفون 14 مکس ممکن است در زمان عرضه مدل های دیگر غایب باشد

آیفون 14 مکس ممکن است در زمان عرضه مدل های دیگر غایب باشد -

آیفون 14 مکس ممکن است در زمان عرضه مدل های دیگر غایب باشد

آیفون 14 مکس می‌تواند یکی از جالب‌ترین ورودی‌های خط آیفون 14 باشد، زیرا یک چیز کاملاً جدید است، نه فقط یک نسخه ارتقا یافته از یکی از تلفن‌های سال گذشته، اما می‌تواند بر اساس افشای اخیر نیز به تعویق بیفتد.

راس یانگ، تحلیلگر و افشاگر- که سابقه خوبی دارد - در توییتی مدعی شد که تولید این مدل از برنامه عقب مانده است. این توییت فقط برای Super Followers قابل مشاهده است

در هر صورت، بر اساس اطلاعات زنجیره تامین یانگ، طبق گزارش‌ها، ارسال پنل‌های آیفون 14 مکس بسیار عقب مانده است.

آیفون 14 مکس ممکن است در زمان عرضه مدل های دیگر غایب باشد

یانگ تا این حد پیش نمی رود که بگوید آیا آیفون 14 مکس در نتیجه این موضوع تاخیر خواهد داشت یا خیر، اما با توجه به اینکه اپل احتمالاً قصد دارد خط تولید آیفون 14 را در ماه سپتامبر معرفی کند، این شرکت زمان زیادی برای دریافت آیفون 14 ندارد. در صورتی که این اطلاعات دقیق باشد، تولید آیفون 14 مکس به وضعیت خوبی خواهد رسید.

این اولین باری نیست که ما در مورد تاخیرهای آیفون 14 مکس می شنویم، زیرا گزارش قبلی حاکی از آن بود که یکی از مدل های آیفون - که گمان می رود آیفون 14 مکس باشد - عقب مانده است. مینگ چی کو، تحلیلگر، سپس مدعی شد که اوضاع تحت کنترل است، اما این در ماه می بود، بنابراین اگر اپل هنوز در اینجا با مشکل مواجه است، ممکن است اوضاع دیگر تحت کنترل نباشد.

به این ترتیب، ما فکر می کنیم تاخیر محتمل به نظر می رسد، یا اگر نه، ممکن است در ابتدا آیفون 14 مکس بسیار کم باشد. اگرچه حتی اگر این تلفن با تاخیر عرضه شود، احتمال زیادی وجود دارد که همچنان در کنار برادرانش معرفی شود.

آیفون 14 مکس ممکن است در زمان عرضه مدل های دیگر غایب باشد

تجزیه و تحلیل: iPhone 14 Pro Max

با وجود اینکه انتظار می‌رود آیفون 14 مکس و آیفون 14 پرو مکس هر دو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی باشند و ظاهراً تولید صفحه نمایش است که آیفون 14 مکس را نگه می‌دارد، به نظر نمی‌رسد که آیفون 14 پرو مکس نیز عقب مانده باشد.

در واقع، به گفته یانگ، حجم عرضه پنل آیفون 14 پرو مکس بیش از سه برابر بیشتر از آیفون 14 مکس است.

پس چرا اپل نمی تواند برخی از صفحه نمایش های Pro Max را برای Max تغییر کاربری دهد؟ زیرا با وجود یکسان بودن، انتظار نمی رود که این صفحه نمایش ها یکسان باشند. آیفون 14 پرو مکس ظاهرا دارای نرخ رفرش تطبیقی 120 هرتز خواهد بود، در حالی که آیفون 14 مکس احتمالاً روی 60 هرتز گیر خواهد کرد.

همچنین انتظار می‌رود که آیفون 14 پرو مکس دارای بریدگی‌های دوربین در نمایشگر باشد، در حالی که انتظار می‌رود آیفون 14 مکس با یک بریدگی چسبیده باشد، بنابراین شکل پنل‌ها نیز احتمالاً کمی متفاوت خواهد بود.

  

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
1 + 3=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند