ارتقای سخت افزاری بلوتوث دستگاه های iPhone 14 و AirPods Pro 2

ارتقای سخت افزاری بلوتوث دستگاه های iPhone 14 و AirPods Pro 2 -

ارتقای سخت افزاری بلوتوث دستگاه های iPhone 14 و AirPods Pro 2

بلوتوث جدید باید موسیقی را حتی زمانی که اتصال قطع و وصل می شود حفظ کند

اپل اخیراً اعلامیه‌ای ارائه کرده است که می‌گوید قصد دارد از نسخه پیشرفته‌تر بلوتوث نسبت به قبل استفاده کند، که به طور بالقوه نشانه‌ای عالی برای آیفون 14 و ایرپاد پرو 2 است، زیرا چند ارتقاء صوتی بسیار مفید را ممکن می‌سازد.

 

توسط MacRumors شناسایی شد ،پرونده اپل با گروه کنترل بلوتوث این بدان معناست که این شرکت می تواند شروع به استفاده از بلوتوث 5.2 در محصولات آینده کند، کاری که تاکنون انجام نداده است. این پرونده در واقع به بلوتوث 5.3 اشاره می کند، اما MacRumors اشاره می کند که اپل همیشه به دلایلی برای یک نسخه بالاتر از نسخه بلوتوثی که در عمل استفاده می کند فایل می کند.

 

چرا ما به این اهمیت می دهیم که اپل از کدام نسخه بلوتوث استفاده می کند؟ از آنجا که بلوتوث 5.2 یک ویژگی جدید خاص دارد که بسیار مفید است، اگرچه مسلماً - باید بگوییم - یک ویژگی عملی است تا یک ویژگی بسیار هیجان انگیز.

 

این LE Audio نامیده می شود و به گونه ای طراحی شده است که کیفیت صدای بهتری را به شما ارائه دهد، به خصوص زمانی که اتصال بین گوشی و هدفون شما ضعیف می شود. ادعای سایت رسمی بلوتوث این است که سیستم جدید می تواند صدای بهتری از صدای بلوتوث فعلی داشته باشد، حتی زمانی که تنها قادر به استفاده از 50 درصد داده در اتصال باشد.

 

این بدان معناست که با دستگاه‌های صوتی LE، می‌توانید از دستگاه خود بسیار دورتر بروید بدون این که اتصال شما مختل شود.

 

همچنین به این معنی است که ایرپادهایی که از آن استفاده می کنند، عمر باتری طولانی تری وجود دارد، زیرا می تواند با کیفیت خوب، اما بسیار کارآمدتر انتقال دهد.

 

البته با این فرض که اپل آن را پیاده سازی کند. این یک ویژگی است که باید به طور خاص در محصولات پشتیبانی شود، بنابراین داشتن بلوتوث 5.2 در گوشی و هدفون لزوماً به این معنی نیست که شما واقعاً LE Audio را دریافت می کنید.

 ارتقای سخت افزاری بلوتوث دستگاه های iPhone 14 و AirPods Pro 2

اشتراک‌گذاری آسان‌تر صدا

ویژگی جالب دیگری که بلوتوث 5.2 از آن پشتیبانی می کند AuraCast است که راهی برای به اشتراک گذاری صدا از طریق بلوتوث با دستگاه های زیادی است که در گذشته امکان پذیر نبود.

 

کاربردهای پیشنهادی زیادی برای این کار وجود دارد: اگر در AirPods پشتیبانی شود، می‌تواند به شما امکان دهد به یک صفحه نمایش مشترک در یک مکان عمومی متصل شوید تا صدای شخصی را از آن دریافت کنید. اگر در آیفون پشتیبانی ‌شود، می‌توانید به این معنی باشد که می‌توانید موسیقی یا صدای خود را از یک ویدیو به چندین هدفون از هر سازنده‌ای به اشتراک بگذارید (تا زمانی که از AuraCast نیز پشتیبانی کنند).

 

این می تواند مانند اشتراک گذاری صوتی باشد که AirPods در حال حاضر دارند

 

هیچ یک از این ویژگی ها را نمی توان به آیفون 14 یا قبل از آن، یا هیچ ایرپاد موجود (از جمله AirPods Pro و AirPods Max ) اضافه کرد، زیرا همه آنها حداکثر از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کنند. بنابراین حتی اگر ارتقاء چندان زیاد به نظر نمی رسد، امیدواریم که تفاوت بزرگی ایجاد کند.

ارتقای سخت افزاری بلوتوث دستگاه های iPhone 14 و AirPods Pro 2

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
6 + 1=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند