انتظار به پایان رسیده است، Valve Steam Decks تا پایان سال 2022 عرضه می شود

انتظار به پایان رسیده است، Valve Steam Decks  تا پایان سال 2022 عرضه می شود -

انتظار به پایان رسیده است، Valve Steam Decks را تا پایان سال 2022 عرضه می کند

Valve اعلامیه‌ای داد که بسیاری از گیمرهایی را که صبورانه منتظر Steam Decks خود هستند هیجان زده خواهد کرد. طبق گفته این شرکت، تمام رزروها تا پایان سال 2022 انجام خواهد شد.

Valve از این موضوع به عنوان کاهش مشکلات زنجیره تامین یاد می کند که قبلاً تولید Steam Deck را برای ماه ها متوقف کرده بود. اکنون می‌تواند تولید دستگاه دستی را افزایش دهد، زیرا تاریخ عرضه برخی از گیمرها به سه ماهه سوم (ژوئیه-سپتامبر) منتقل شده است. بقیه افراد تا پایان سه ماهه چهارم 2022 (اکتبر-دسامبر) مال خود را دریافت خواهند کرد.

 انتظار به پایان رسیده است، Valve Steam Decks  تا پایان سال 2022 عرضه می شود

اگر اکنون یکی را رزرو کنید

 باید بتوانید در سه ماهه چهارم 2022 سفارش دهید. و هنگامی که Valve به ظرفیت کامل برسد، صف را برای یک پنجره تحویل سال 2023 راه اندازی می کند. این خبر یک هفته پس از آن منتشر شد که Valve اعلام کرد تولید Steam Deck دو برابر خواهد شد .

تحلیل: اما لوازم جانبی چطور؟

بسیار خوب است که می بینیم Steam Decks در حال حاضر بسیار سریعتر به دست خریداران می رسد، و این نوید خوبی برای تولید و ارسال سریع و بدون موانع در آینده است.

با این حال، Valve باید قبل از اینکه تامین کنندگان شخص ثالث این کار را برای آنها انجام دهند، روی دستیابی به لوازم جانبی بیشتر در همان دست کار کند.

 

یک بیانیه رسمی

از Valve توضیح می دهد: "به دلیل کمبود قطعات و بسته شدن COVID در تاسیسات تولیدی ما، ایستگاه رسمی Docking Deck Steam به تاخیر افتاد." و در حالی که آنها ادامه داده بودند که تولید Steam Deck در دسترس نیست، به وضوح به دلیل کمبود زنجیره تامین که اخیراً کاهش یافته است، اینطور نبود.

 

بنابراین اکنون که Valve می‌تواند Steam Decks را زود و به موقع ارسال کند، شرکت باید قبل از اینکه توسط تولیدکنندگان شخص ثالثی که در حال پر کردن این شکاف هستند از بازار خارج شود

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
3 + 4=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند