اپل به بازخوردها گوش می دهد

اپل به بازخوردها گوش می دهد -

اپل به بازخوردها گوش می دهد، زیرا iPadOS 16 بتا 3 یک مشکل بزرگ را با ویژگی جدید هیجان انگیز خود حل می کند.

اپل به وضوح با Stage Manager در iPadOS 16 به بازخورد گوش می دهد ، با دکمه "بستن" که در آخرین نسخه بتا وارد می شود و مدیریت برنامه های شما را در iPad آسان تر می کند.

Stage Manager جدیدترین تلاش اپل برای حل چندوظیفه ای در iPad است. در حالی که فقط در آیپدهای M1 ، مانند جدیدترین iPad Pro و iPad Air در دسترس است، به شما امکان می‌دهد تا اندازه برنامه‌ها را تغییر دهید و تقریباً در هر نقطه از صفحه نمایش قرار دهید، علاوه بر این می‌توانید تبلت را به یک نمایشگر خارجی متصل کنید.

با این حال، گزارش‌هایی از توسعه‌دهندگانی که نسخه‌های بتای iPadOS 16 را امتحان کرده‌اند، گزارش شده‌اند که نشان می‌دهد این ویژگی در حال حاضر ایده‌آل نیست، پنجره‌ها ناپدید می‌شوند، نمادها نامناسب هستند و برنامه‌ها هنگام تغییر اندازه از کار می‌افتند.

با این حال به نظر می‌رسد بتا 3 این اشکالات را برطرف می‌کند، در حالی که بستن این برنامه‌ها را برای کاربر آسان‌تر می‌کند، و ما را متعجب می‌کند که آیا بتا عمومی به زودی عرضه می‌شود.

اپل به بازخوردها گوش می دهد

مدیرت تصویر فعلا خوب است، عالی نیست

اگر حساب کنیم، این سومین تلاش اپل برای بررسی نحوه عملکرد چندوظیفه ای در iPad است. iOS 9 قابلیت داشتن دو برنامه را در یک نمای تقسیم‌شده به همراه داشت و به دنبال آن iPadOS 13 Slide Over را به همراه داشت که به شما امکان می‌دهد یک برنامه اضافی را روی دو برنامه‌ای که استفاده می‌کنید، شناور داشته باشید.

کار به جایی رسید که کاربران از خود می‌پرسیدند که آیا این برای آی‌پد است، به‌خصوص که اپل این ایده را مطرح کرده بود که تبلت می‌تواند همان کار را انجام دهد یا بهتر از یک رایانه معمولی.

منوی چند وظیفه ای در iPadOS 16 بتا 3 به روز شد. اکنون همه گزینه ها برچسب گذاری شده اند.

با این حال، Stage Manager به دنبال حل آن است، و در حالی که مزایایی به همراه دارد، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما بتا 3 به این امر کمک می کند.

در بالای هر پنجره در iPadOS ، سه نقطه وجود دارد که به شما امکان می‌دهد برنامه را کوچک کنید، آن را تمام صفحه کنید یا پنجره جدیدی از همان برنامه باز کنید.

با این حال، فقدان برچسب قبلاً کاربران جدید را با این روش چندوظیفه ای در iPad گیج می کرد، اما نه بیشتر. بتا 3 به وضوح آنچه را که اینها انجام می دهند برچسب گذاری می کند، و در نهایت، یک برچسب اضافی برای بستن مستقیم پنجره وجود دارد.

این به سرعت

مراحل مدیریت حداکثر چهار برنامه را که Stage Manager در iPad اجازه می دهد، کاهش می دهد، اما راهی برای رفتن وجود دارد. این ویژگی همچنان گیج کننده به نظر می رسد، و این واقعیت که هنگام چیدمان پنجره ها یک شبکه نامرئی وجود دارد، بنابراین برنامه ها دقیقاً در جایی که می خواهید قرار نمی گیرند، ممکن است به ناامیدی برخی از کاربران اضافه کند.

صرف نظر از این

 ما هنوز در دوره بتا هستیم و بازخورد در این زمان که اصلاحات بیشتری رخ می دهد بسیار مهم است. ما تعجب نخواهیم کرد اگر بتا عمومی را به زودی ببینیم، جایی که کاربران بیشتری می توانند این و iOS 16 را امتحان کنند. با این حال، در حال حاضر، این دلگرم کننده است که اپل در حال اصلاح یکی از بزرگترین ویژگی های آی پد در سال های اخیر است.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
1 + 1=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند