اپل iOS 16 تمرکز خود را روی صفحه قفل گذاشته است

اپل iOS 16 تمرکز خود را روی صفحه قفل گذاشته است -

اپل iOS 16 در اینجا با تمرکز بر روی صفحه قفل است

iOS اولین بار در طول سخنرانی WWDC اپل روی صحنه رفت و بیش از 40 دقیقه طول کشید تا کریگ فدریگی و تیم همه چیز را درباره به‌روزرسانی‌های جدید به ما بگویند.

 

اپل آن را بزرگترین به روز رسانی تاریخ می نامد. چه یک عکس، یک والپیپر ایستا، یا هر یک از والپیپرهای زنده جدید تنظیم کرده باشید، می توانید نحوه ظاهر قسمت تاریخ و زمان را سفارشی کنید. هر عنصر را می توان عمیقاً با فونت ها، رنگ ها، سایه های آن رنگ ها و با افزودن ویجت ها سفارشی کرد.

می‌توانید ویجت‌هایی را که زیر تاریخ و زمان نمایش داده می‌شوند سفارشی کنید. اعلان‌ها در صفحه قفل اکنون گسسته‌تر هستند - آنها قسمت پایین صفحه را اشغال می‌کنند، بنابراین عکسی را که به عنوان تصویر زمینه قرار داده‌اید مسدود نمی‌کنند. می‌توانید با استفاده از Photo Shuffle که عکس‌هایی را که از قبل انتخاب کرده‌اید به هم می‌ریزد، یا اگر دوست دارید، عکس‌ها را بیشتر کنید.

Live Activities API

اعلان‌های فشرده‌تری را با به‌روزرسانی‌های هم‌زمان فعال می‌کند - به تابلوی امتیاز یک بازی ورزشی یا یک ردیاب تحویل غذا فکر کنید .

اپل چیزی در مورد حالت نمایش همیشه روشن که در راه است نگفته ، بنابراین ما حدس می زنیم که یا از این ویژگی حذف شده است یا در نهایت یک آیفون 14 پرو انحصاری خواهد بود.

 اپل iOS 16

تمرکز - نمایه‌های واقعی iOS، اکنون به صفحه قفل گسترش می‌یابد. می‌توانید فوکوس مورد نظر خود را مستقیماً از صفحه قفل انتخاب کنید و برنامه‌هایی را که می‌توانند اعلان‌ها، ظاهر رابط کاربری را نشان دهند، تغییر دهید، و هنگامی که از صفحه قفل عبور کردید، همان تمرکز روی صفحه اصلی ادامه خواهد داشت.

پیام‌ها سه به‌روزرسانی بزرگ در iOS 16 دریافت کردند. اکنون می‌توانید یک پیام را ویرایش کنید، یک پیام را لغو ارسال کنید (اپل آن را Undo Send می‌نامد) و مکالمات را به‌عنوان خوانده‌نشده علامت‌گذاری کنید. دیکته چند دقیقه زمان پخش داشت. اکنون بسیار بهتر و کاملاً روی دستگاه است (نیازی به اتصال داده ندارد). می‌توانید به‌طور روان بین دیکته و تایپ کردن با صفحه‌کلید جابجا شوید. تشخیص خودکار ایموجی، نقطه گذاری خودکار، و پشتیبانی کامل از سیری وجود دارد.

Live Text

 قابلیتی که به شما امکان می‌دهد متن عکس‌ها را کپی کنید، در ویدیو نیز کار خواهد کرد.

 

بعدی اپل کیف پول است. در iOS 16، برنامه‌ها می‌توانند به کیف پول دسترسی داشته باشند تا شما را تأیید کنند، و شما می‌توانید فقط اطلاعات مورد نیاز (فقط سن و نه روز تولدتان) را به اشتراک بگذارید. می‌توانید کلیدهای مجازی را از طریق Wallet به Messages یا برنامه‌های شخص ثالث خاص به اشتراک بگذارید.

Apple Pay Later

 اجازه می دهد تا خرید به چهار پرداخت مساوی تا شش هفته تقسیم شود. Apple Pay Order Tracking رسیدهای دقیق را در Wallet ذخیره می کند و اطلاعات ردیابی سفارش را نشان می دهد.

 

iCloud Shared Photo Library

 می‌توانید یک کتابخانه iCloud جداگانه برای حداکثر شش نفر ایجاد کنید تا عکس‌ها را از کتابخانه‌های خود اضافه کنند، یا بر اساس تاریخ شروع یا افرادی که در عکس‌ها هستند به اشتراک بگذارند.

نقشه های پیشرفته اپل به 11 کشور دیگر از جمله فرانسه، سوئیس و نیوزلند می آید. Maps مسیریابی چند مرحله ای را معرفی کرد که به شما امکان می دهد تا 15 توقف به یک سفر اضافه کنید. تجربیات شهر نسخه سه بعدی لاس وگاس و همچنین شش شهر دیگر از جمله میامی، شیکاگو و سیدنی را نشان خواهد داد. ظاهر جدید دارای اسکن سه بعدی، ارتفاع و ناوبری حمل و نقل خواهد بود.

اپل نسل جدید CarPlay را به نمایش گذاشت

که در پایان سال آینده وارد خودروها خواهد شد. کاملاً بازطراحی شده است و روی تمام صفحه‌های موجود در خودرو، از جمله نمایشگر راننده، کار می‌کند. CarPlay می‌تواند داده‌هایی مانند سرعت، دور در دقیقه، سوخت و سطوح دما را که مستقیماً از خودرو می‌آیند را نشان دهد. و سفارشی سازی کامل را در تمام صفحه ها فعال می کند.

پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان iOS از امروز در دسترس اعضای برنامه‌نویس است و نسخه آزمایشی عمومی آن ماه آینده برای کاربران iOS ارائه می‌شود. نسخه نهایی iOS 16 درست پس از معرفی آیفون 14 در ماه سپتامبر وارد بازار خواهد شد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
10 + 2=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند