بهترین جارو شارژی 2022: جاروهای قابل حمل برتر

بهترین جارو شارژی 2022: جاروهای قابل حمل برتر -

بهترین جارو شارژی 2022: جاروهای قابل حمل برتر

فقط بهترین جاروبرقی های شارژی می توانند این کار تمیز کردن را به طور موثر و بدون سیم انجام دهند. بی‌سیم رفتن به شما این آزادی را می‌دهد که گرد و غبار، موهای حیوانات خانگی، ردیابی زباله‌ها و زباله‌های ریز را بدون نگرانی از ورود کابل مزاحم به همه چیز، جاروبرقی بکشید.

 

بهترین کار این است که جاروهای شارژی نه تنها با کف های سخت و سطوح فرش شده در داخل مقابله می کنند، بلکه به شما در انجام کارهای تمیز کردن فضای باز نیز کمک می کنند. علاوه بر این، همه آنها با لوازم جانبی مفیدی ارائه می شوند که به شما کمک می کنند تا به مکان های صعب العبور، تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی یا جاروبرقی روی سرتان بروید. آنها یکی از راحت ترین و همه کاره ترین لوازم خانگی هستند که می توانید داشته باشید.

 

اگر نگران عمر باتری کوتاه و مکش ضعیف هستید، که قبلاً به این جاروبرقی ها رپ بدی داده بود، آن روزها خیلی گذشته است. پیشرفت‌ها در فناوری خلاء به معنای عمر باتری بیشتر و جمع‌آوری آلودگی بهتر از همیشه است - به خصوص اگر برای پیدا کردن یک مدل عالی وقت بگذارید.

 

در واقع، بسیاری از جاروهای شارژی درجه یک آن را در لیست بهترین جاروبرقی های ما قرار داده اند. و، آنها به صفوف بهترین جاروبرقی های روباتی و بهترین جاروبرقی های عمودی موجود در بازار پیوسته اند.

بهترین جارو شارژی 2022: جاروهای قابل حمل برتر

Dyson V15

جدیدترین جاروبرقی Dyson واقعا بهترین جاروبرقی خود و بهترین جارو شارژی موجود در بازار است. ممکن است گران باشد، اما با عملکرد تمیز کردن و قدرت مکش بهتر نسبت به Dyson V11، و همان باتری طولانی مدت با همان قیمت، ارزش هر پنی را دارد.

 

در آزمایش، به لطف وجود لیزری که گرد و غبار میکروسکوپی را که با چشم انسان قابل مشاهده نیست، در هنگام تمیز کردن کف‌های سخت برتری پیدا کرد. ما تحت تأثیر قرار گرفتیم که وقتی در حالت خودکار از جاروبرقی استفاده می شود، با تنظیم قدرت مکش متناسب با نوع کف و میزان گرد و غبار به طور خودکار باتری را حفظ می کند. همچنین یک صفحه نمایش LCD مفید نیز وجود دارد که زمان باقی مانده را نیز نمایش می دهد.

 

V15 Detect Absolute دارای یک کپسول گرد و غبار با اندازه متوسط است و زمانی که با قدرت کامل استفاده می شود پر سر و صدا است. ناگفته نماند که نسبتاً گران است، اما فکر می کنیم اگر بهترین جاروبرقی موجود در بازار را می خواهید، ارزش پول را دارد. 

بهترین جارو شارژی 2022: جاروهای قابل حمل برتر

Dyson V11

اگر خانه بزرگی دارید، بهترین جارو شارژی با یک کپسول گرد و غبار بزرگ ضروری است، و Dyson V11 Outsize واقعاً برای این کار مناسب است. کپسول گرد و غبار 1.9 لیتری نسبت به Dyson V15 Detect Absolute (بالا) 150 درصد زباله بیشتری را در خود نگه می دارد و به این معنی است که نباید آن را زیاد خالی کنید. سر تمیز کننده نیز پهن تر از حد معمول است، به این معنی که می توانید زمین بیشتری را نسبت به یک پاک کننده بی سیم استاندارد بپوشانید و یکی دیگر از ویژگی هایی است که آن را برای خانه های بزرگتر مناسب می کند.

 

در آزمایش‌های ما، مکش قدرتمند آن به این معنی بود که خرده‌های بیسکویت دور ریخته شده، خاک آسیاب شده و حتی غلات و بیسکویت‌های گربه را به راحتی جمع‌آوری می‌کرد. با این حال، این گران‌ترین جاروبرقی است که ما آزمایش کرده‌ایم، آن را دور از دسترس برخی قرار می‌دهد، و متوجه شدیم که اندازه بزرگتر جاروبرقی را برای استفاده در حالت دستی دست و پا گیر کرده است.

بهترین جارو شارژی 2022: جاروهای قابل حمل برتر

Dyson Cyclone V10

سیکلون Dyson V10 که سلف سری V11 Dyson است، قدرت تمیز کنندگی چشمگیری را ارائه می‌کند اما با قیمت کمی مقرون به صرفه‌تر، اگرچه به اندازه سایر مدل‌های موجود در بازار رقابتی نیست.

 

از نظر عملکرد تمیز کردن با V11 برابری می کند. در آزمایش‌هایمان متوجه شدیم که هم در فرش‌ها و هم در کف‌های سخت، این ماده در مکیدن گرد و غبار ریز، موی حیوانات خانگی و حتی زباله‌های بزرگ‌تر مانند غلات و خاک گربه کار بسیار خوبی انجام می‌دهد.

اندازه سطل گرد و غبار و زمان اجرا تا 60 دقیقه با V11 مطابقت دارد، اما توجه داشته باشید که اگر آن را به قوی ترین تنظیمات مکش فشار دهید، این رقم به طرز چشمگیری کاهش می یابد. می توان آن را مانند سایر جاروهای شارژی Dyson به یک پاک کننده دستی تبدیل کرد.

با قدرت کامل، به اندازه V11 دوام نمی آورد و توانایی تنظیم خودکار قدرت مکش را برای مطابقت با نوع کفی که در حال تمیز کردن آن هستید، ندارد. صفحه نمایش LCD نیز وجود ندارد، اما سبک تر و ارزان تر است.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
1 + 2=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند