به‌روزرسانی Google Drive مشکل ناامیدکننده اشتراک‌گذاری فایل را برطرف می‌کند

به‌روزرسانی Google Drive مشکل ناامیدکننده اشتراک‌گذاری فایل را برطرف می‌کند -

به‌روزرسانی Google Drive مشکل ناامیدکننده اشتراک‌گذاری فایل را برطرف می‌کند

فایل‌ها را با دارندگان حساب غیر Google در Google Drive به اشتراک بگذارید

گوگل به‌روزرسانی سرویس ذخیره‌سازی ابری Drive را اعلام کرده است که همکاری در بین مشاغل مختلف را برای همه افراد آسان‌تر می‌کند.

همانطور که در یک پست وبلاگ جدید توضیح داده شده است ویژگی اشتراک‌گذاری بازدیدکننده موجود در Google Drive اکنون فراتر از توانایی دسترسی افراد بدون حساب Google به فایل‌ها خواهد بود.

علاوه بر امکان مشاهده، نظر دادن و ویرایش اسناد ، کاربرگ‌نگار و اسلایدها ، کاربران غیر Google اکنون می‌توانند محتوا را در پوشه‌های مشترکی که توسط مشتریان Google Workspace مدیریت می‌شوند نیز آپلود کنند.

به‌روزرسانی Google Drive

سازگاری با گوگل درایو

اگرچه چند شرکت جانبی وجود دارد، بازار بهره‌وری و نرم‌افزار اداری تقریباً تحت تسلط دو مجموعه است: Microsoft 365 و Google Workspace. بر اساس داده‌هایی که اخیراً از طرف TechRadar جمع‌آوری شده است، گزینه اول برای 58.2٪ از مشاغل ایالات متحده گزینه انتخابی است، در حالی که 15٪ به جای آن مجموعه Google را انتخاب می کنند.

با این حال، در حالی که رقابت سالم در بلندمدت به نفع مشتریان خواهد بود، زمانی که کسب‌وکارها ملزم به همکاری با سازمان‌هایی هستند که مشترک یک بسته نرم‌افزاری نیستند، ممکن است مشکلاتی ایجاد شود.

برای رسیدگی به این مشکل، هم مایکروسافت و هم گوگل اقداماتی را برای محدود کردن میزان رفت و امد مشتریان ایجاد کرده‌اند - و اگر کسب‌وکارها تصمیم به تغییر ارائه‌دهنده دارند، مهاجرت بین مجموعه‌ها را آسان‌تر می‌کنند.

به عنوان مثال، اسناد مایکروسافت ورد را می توان به Google Docs منتقل کرد و اسلایدهای Google را می توان در قالبی سازگار با پاورپوینت بارگیری کرد . به همین ترتیب، راه‌اندازی اشتراک‌گذاری بازدیدکننده برای Google Drive چند مانع مرتبط با اشتراک‌گذاری فایل‌ها در سازمان‌ها را از بین برد.

با این حال، آخرین به‌روزرسانی این ویژگی را یک قدم جلوتر می‌برد و به همکاران خارجی امکان می‌دهد تا فایل‌ها را آپلود کنند و محتوا را در Google Drive ایجاد کنند، علاوه بر امکان دسترسی به اسناد از قبل موجود.

نکته اصلی این است که عملکرد جدید Google Drive برای همه کاربران در دسترس نخواهد بود. اگرچه اکثر مشتریان پولی دسترسی خواهند داشت، اما این ویژگی به کسانی که در طرح‌های ضروری Business Starter و Enterprise هستند، و همچنین مشتریان قدیمی G Suite Basic و Business گسترش نخواهد یافت.

همچنین امکان مشارکت کاربران غیر Google در پوشه‌های مشترک Drive برای دارندگان حساب‌های شخصی، خواه برای اشتراک پرداخت کنند یا غیره، در دسترس نخواهد بود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
4 + 5=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند