رنگ‌های آیفون 14 جذاب و خاص

رنگ‌های آیفون 14 جذاب و خاص -

با رونمایی از آیفون 14 در رویداد 7 سپتامبر اپل، بازی حدس زدن در مورد رنگ های آیفون 14 مدت هاست به پایان رسیده است. اپل در جزئیات تمام ویژگی های جدید جدیدترین گوشی های خود، پنج گزینه برای آیفون 14 و چهار گزینه برای آیفون 14 پرو معرفی کرد. بنابراین اکنون زمان آن است که تصمیم بگیرید که کدام رنگ برای شما مناسب است.

هنگام خرید گوشی آیفون 14 موارد زیادی باید در نظر گرفته شود. ابتدا باید از بین مدل های آیفون 14، 14 پلاس، 14 پرو و 14 پرومکس انتخاب کنید که کدام مدل مدنظرتان است. سپس باید در نظر بگیرید که چقدر فضای ذخیره سازی می خواهید، و بعد از آن نوبت به انتخاب رنگ میرسد.

اپل پنج رنگ مختلف آیفون 14 را به بازار عرضه کرده است و تقریبا همان رنگ ها برای آیفون 14 پلاس نیز موجود است. اما برای آیفون 14 پرو یا آیفون 14 پرومکس، چهار رنگ مختلف در بازار وجود دارد. بنابراین در مجموع 9 گزینه رنگی مختلف برایتان در دسترس است که در زیر همه آنها را به تفصیل شرح داده ایم.

رنگ های آیفون 14 و آیفون 14 پلاس

اگر آیفون 14 یا آیفون 14 پلاس می‌خرید، می‌توانید از بین رنگ های آبی، بنفش، مشکی، استارلایت یا قرمز، گوشی خود را انتخاب کنید. در زیر نگاهی دقیق تر به همه این موارد انداخته ایم.

آیفون 14 / آیفون 14 پلاس در رنگ آبی

رنگ‌های آیفون 14

آیفون 13 نیز در رنگ آبی موجود است، اگرچه نسخه استفاده شده برای آیفون 14 و آیفون 14 پلاس کمی کم رنگ تر است. قیمت گوشی آیفون در طول سال ها از نظر دلاری ثابت بوده و تغییر محسوسی نداشته است.

این یک رنگ ظریف و کمی روشن است، که به خوبی با طرح های رنگی معمولی اپل، برای مدل های پرو، همخوانی دارد. این می تواند در عین حال هوشمند و کمی جالب تر از رنگ های استاندارد سیاه یا سفید باشد.

آیفون 14 / آیفون 14 پلاس در رنگ بنفش

رنگ‌های آیفون 14

بنفش رنگ نسبتا جدیدی برای مجموعه سال 2022 است، و مانند آبی کاملاً روشن و کم رنگ است. در واقع میتوان گفت اپل به دنبال ظاهری باکلاس، هوشمند است.

 

بیشتر بخوانید:

چرا سلامت باتری آیفون زود کم میشود؟

تفاوت پارت نامبرهای مختلف محصولات اپل

با این حال، این رنگ مطمئناً طرفدارانی دارد، خصوصا که آیفون 13 در این رنگ موجود نیست.

آیفون 14 / آیفون 14 پلاس در رنگ مشکی

رنگ‌های آیفون 14

Midnight یک نام فانتزی برای مشکی است و یک رنگ معمولی و احتمالاً بسیار محبوب برای گوشی های آیفون است. آیفون 13 در این رنگ نیز موجود بود. مشکی یا Midnight، یک رنگ کلاسیک است.

مسلماً کمی خسته کننده است، اما به دلایلی محبوب و کلاسیک است، مشکی رنگ هوشمندانه ایست که تقریباً با همه چیز مطابقت دارد. منتها همه آن را دوست نخواهند داشت.

iPhone 14 / iPhone 14 Plus در Starlight

رنگ‌های آیفون 14

Starlight یکی دیگر از رنگ های رایج است که آیفون 14 و 14 پلاس در این رنگ در بازار موجود هستند. همانند Midnight، انتخاب رنگی فوق‌العاده محبوب برای گوشی‌های هوشمند است. استارلایت اساساً نام دیگری از سفید است، تنها اینکه این رنگ با سفید خالص کمی متفاوت است.

آیفون 14 / آیفون 14 پلاس در رنگ قرمز

رنگ‌های آیفون 14

Red Product برای گوشی آیفون 14 و 14 پلاس در بازار موجود است. این رنگ، در مقایسه با سایر رنگ ها که نسبتا کمرنگ هستند، بسیار روشن و شفاف است. این رنگ قرمز جلب توجه زیادی میکند، بنابراین ممکن است برای همه جذاب نباشد، اما مطمئناً برخی از خریداران آن را دوست خواهند داشت. 

بیشتر بخوانید
ویژگی های آیفون ۱۵

 

 

همچنین اعلام شده است که با خرید آیفون قرمز، به طور مستقیم، میتوانید به صندوق جهانی برای مبارزه با COVID-19 کمک کنید.

رنگ های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرومکس

آیا مایل به خرید آیفون 14 پرو یا آیفون 14 پرومکس هستید؟ اگر جوابتان بله است می‌توانید بین مدل‌های بنفش عمیق، طلایی، نقره‌ای یا مشکی فضایی یکی را انتخاب کنید.

آیفون 14 پرو / آیفون 14 پرومکس در رنگ بنفش

رنگ‌های آیفون 14

Deep Purple یکی از رنگ های جدید برای سال 2022 است، بنابراین نمی توانید آیفون 13 پرو را با این رنگ تهیه کنید. همچنین با رنگ بنفش آیفون 14 معمولی نیز متفاوت است. همانطور که از نام آن پیداست، این رنگ بنفش تیره‌تر و عمیق‌تر است و مسلماً غیرمعمول‌ترین رنگی است که می‌توانید آیفون 14 پرو یا پرو مکس را در آن استفاده کنید – اما ما طرفدار رنگ‌های غیرعادی هستیم.

آیفون 14 پرو / آیفون 14 پرومکس طلایی

طلایی یک رنگ کلاسیک است، که آیفون 14 پرومکس در این رنگ موجود است، درست مانند مدل های قبلی Pro. این براق‌ترین و جذاب ترین گوشی های آیفون 14 پرو و پرومکس است. این رنگ طلایی یک انتخاب رایج و محبوب، بین طرفداران اپل است. البته این آنقدر کور کننده نیست که زشت باشد! بلکه برعکس، تعادل خوبی از جذابیت و شکیل بودن دارد.

رنگ‌های آیفون 14

آیفون 14 پرو / آیفون 14 پرو مکس به رنگ نقره ای

رنگ نقره ای نیازی به معرفی ندارد، اپل در گذشته نیز محصولات خود را در این رنگ به بازار ارائه کرده است، از جمله آیفون 13 پرو. همچنین رنگی است که سایر شرکت های سازنده ی تلفن همراه نیز اغلب دستگاه های خود را با آن رنگ می فروشند. این رنگ کمی کمتر از طلایی خودنمایی می کند و از مشکی فضایی نیز روشن تر است.

آیفون 14 پرو / آیفون 14 پرومکس در رنگ مشکی

رنگ‌های آیفون 14

Space Black، علی‌رغم نامش، بیشتر خاکستری تیره است تا مشکی. این رنگ، جایی بین سایه گرافیتی که اپل گاهی اوقات گوشی‌هایش را با آن رمگ می‌فروشد و سایه نیمه شب در آیفون ۱۴ معمولی، قرار دارد. با این حال، این سیاه ترین گزینه آیفون 14 پرو است و رنگی است که معمولا با اکثر سبک ها و تنظیمات مطابقت دارد. بنابراین یکی از بهترین انتخاب هاست.

 

مقایسه رنگ های آیفون ۱۴ با مدل های قبلی

 

 

 

آیفون های معمولی

آیفون های پرو

آیفون ۱۴

آبی- قرمز - بنفش Midnight - Starlight

طلایی - نقره ای - بنفش پررنگ - Space Black

آیفون ۱۳

آبی - قرمز - صورتی Midnight  - Starlight

طلایی - نقره ای - آبی- گرافیت

آیفون ۱۲

سیاه - سفید - آبی- سبز - قرمز

طلایی - نقره ای - آبی- گرافیت

آیفون ۱۱

سیاه - سفید - بنفش- سبز - زرد- قرمز

طلایی - نقره ای - خاکستری - سبز

 

 بیشتر بخوانید:

:آیپدهای پرطرفدار 

 
 
 

 

سوالات متداول

پرفروش ترین رنگ ایفون ۱۴ پرومکس کدام است؟

بنفش پررنگ محبوبترین و پرفروشترین رنگ ایفون ۱۴ پرومکس است.

 

رنگ های آیفون ۱۴ معمولی چه هستند؟

آبی- قرمز - بنفش Midnight - Starlight رنگ های آیفون ۱۴ معمولی هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
5 + 4=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند