شباهت زیاد اپل واچ 8 نسبت به نسل قبلی خود

شباهت زیاد اپل واچ 8 نسبت به نسل قبلی خود -

شباهت زیاد اپل واچ 8 نسبت به نسل قبلی خود

آخرین شایعه در مورد ساعت هوشمند این است که طراحی آن تا حد زیادی نسبت به آنچه در نسخه فعلی داریم بدون تغییر باقی می ماند.

 

این از Tipster ShrimpApplePro می آید از طریق  XDA Developersو به طور خاص به نسخه "پایه" یا استاندارد پوشیدنی اشاره دارد. در صورتی که اپل آن را عرضه کند، ممکن است هنوز تغییرات زیبایی در نسخه پریمیوم ساعت وجود داشته باشد.

 

شایعاتی پیرامون اپل واچ 7 وجود داشت که حاکی از آن بود که طراحی لبه‌های تخت در راه است، اما مدل 2021 بسیار شبیه به دستگاه‌های قبلی بود. اکنون به نظر می رسد که اپل واچ 8 نیز از این روند پیروی کند.

همان منبع اطلاعات تازه‌ای درباره اپل واچ 8 منتشر می‌کند. ظاهراً امسال همان اندازه‌های 41 میلی‌متری و 45 میلی‌متری را دریافت خواهیم کرد، که به این معنی است که همه باندهای جایگزین فعلی با ساعت جدید کار خواهند کرد.

به نظر می رسد که هیچ سنسور جدیدی روی ساعت وجود نخواهد داشت، در حالی که رنگ های موجود در خط لوله گفته می شود نیمه شب، نور ستاره، قرمز و نقره ای برای نسخه آلومینیومی و نقره ای و گرافیت برای نسخه فولاد ضد زنگ.

 

در مورد اینکه واقعاً چه زمانی قرار است این پوشیدنی را ببینیم، اپل واچ 7 اولین خود را در 15 اکتبر انجام داد، اگرچه نسخه های قبلی در ماه سپتامبر عرضه شدند - بنابراین سپتامبر یا اکتبر این بار نیز به نظر می رسد شرط خوبی باشد.

شباهت زیاد اپل واچ 8 نسبت به نسل قبلی خود

اگرچه ممکن است ناامید کننده باشد

 که اپل ظاهراً چیزی را با طراحی اپل واچ 8 تغییر نمی دهد، همچنین منصفانه است که بگوییم طراحی فعلی ساعت هوشمند یک طراحی کلاسیک و نمادین است – و اپل نباید برای تغییر عجله کند.

 

سپس تمام بند ها و شارژرها و لوازم جانبی که در سال های اخیر برای اپل واچ عرضه شده اند وجود دارد. اصلاح فرم فاکتور دستگاه به این معنی است که به راحتی یا به خوبی با اکوسیستم فعلی محصولات سازگار نیست.

 

با این حال، این امیدواری وجود دارد که اپل این بار چیز جدیدی را معرفی کند. برخی شایعات به وجود یک نسخه خشن یا افراطی از اپل واچ اشاره می کنند که ممکن است حداقل تا حدی زیبایی ظاهری پوشیدنی را متزلزل کند.

 

اگر قرار است این پوشیدنی شایعه‌ای مانند ساعت‌های فضای باز گارمین را به خود جذب کند، به ظاهری بادوام‌تر و شاید محافظت بهتر از صفحه نمایش نیاز خواهد داشت. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل چه برنامه‌ای دارد - اما به محض اینکه چیزی رسمی شد، آن را در این بلاگ گزارش خواهیم کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
7 + 1=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند