مشکل آیفون 14: اشکال SIM پشتیبانی نمی‌شود

مشکل آیفون 14: اشکال SIM پشتیبانی نمی‌شود -

ما انتظار داریم که به‌روزرسانی iOS 16 به زودی این مشکل را به درستی برطرف کند

اگر با باگ iOS 16 SIM not supported در آیفون جدید خود دست و پنجه نرم می کنید، خبر خوبی وجود دارد، زیرا اپل توضیح داده است که چگونه می توانید آن را برطرف کنید.

این باگ یکی از مشکلاتی بود که خریداران گوشی آیفون 14 با آن مواجه شدند، مشکل دیگر تشخیص اشتباه تصادفات در آیفون 14 بود! این اشکال توسط برخی از کاربران آیفون 14، 14 پرو ، 14 پلاس و 14 پرومکس گزارش شده است که همگی از نرم افزار iOS 16 اپل استفاده می کنند. کاربران گزارش می دهند که پیامی را می بینند که به آنها هشدار می دهد سیم کارت آنها پشتیبانی نمی شود و پس از آن دستگاه آنها فریز و برای مدتی غیرقابل استفاده می شود.

اپل توصیه می کند که چند دقیقه صبر کنید تا ببینید آیا پیام ناپدید می شود یا نه. اگر پس از چند دقیقه همچنان پیام را در صفحه نمایش تلفن همراه خود میبینید، سعی نکنید دستگاه را بازیابی کنید، در عوض برای دریافت کمک به فروشگاه اپل یا ارائه‌دهنده خدمات خود مراجعه کنید. اپل توضیح داده است که این یک مشکل نرم‌افزاری است نه یک مشکل سخت‌افزاری، بنابراین زمان زیادی طول نمی‌کشد تا بتوان از طریق به‌روزرسانی iOS آن را برطرف کرد.

مشکل آیفون 14: اشکال SIM پشتیبانی نمی‌شود

آیفون خود را زودتر تعمیر کنید

 تقریباً بلافاصله کاربران پس از خرید آیفون 14 خود، شروع به شکایت از لرزش دوربین ها در هنگام استفاده با برنامه های شخص ثالث (اپلیکیشن هایی که از طریق فروشگاه های غیررسمی ارائه میشوند) کردند که منجر به تار شدن تصاویر و ویدیو می شد. خوشبختانه راه حلی برای این مشکل سریع منتشر شد، اما مدتی بعد، صاحبان آیفون 14 پرو مشکلات خود را گزارش کردند . آیفون‌های آن‌ها در حین استفاده از شارژ MagSafe به‌طور تصادفی مجدداً راه‌اندازی می‌شد و برخی از مشتریان Verizon در اتصال 5G مشکل داشتند.

در بیشتر موارد می توانید گوشی خود را در فروشگاه اپل تعمیر یا تعویض کنید. اکثر تلفن‌ها در چند هفته و چند ماه اول پس از خرید تحت گارانتی قرار می‌گیرند، بنابراین حتماً هر مشکلی را فوراً بررسی کنید - اگر صبر کنید و مشکلات همچنان ادامه داشته باشند، ممکن است مجبور شوید برای تعمیر صورت‌حساب پرداخت کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
4 + 5=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند