معرفی آیفون 14 در 16 شهریور

معرفی آیفون 14 در 16 شهریور -

معرفی آیفون 14 در 16 شهریور

اپل باید آیفون های جدید، اپل واچ 8 و شاید دستگاه های دیگری را عرضه کند

اپل 7 سپتامبر را به عنوان تاریخ عرضه آیفون 14 که شایعه شده است تعیین کرده است . هیچ جزئیاتی فراتر از زمان و مکان وجود ندارد: رویداد "Far Out" در ساعت 13:00 PST در تئاتر استیو جابز در پردیس Apple Park آن برگزار می شود و به صورت آنلاین در Apple Events پخش می شود.

 

این اعلامیه حداقل به حدس و گمان‌های اپل پایان می‌دهد، اما درها را برای چیزی که باید منتظر دیدن و شنیدن آن در 7 سپتامبر باشیم، باز می‌گذارد. به هر حال، شایان ذکر است که جدیدترین آیفون در روز چهارشنبه رونمایی می‌شود. به طور معمول، اپل محصولات خود را در روز سه شنبه رونمایی می کند و با آیفون، اغلب در هفته دوم ماه است. اما سپتامبر در اواخر هفته شروع می شود که اساساً دوشنبه را به عنوان روز سفر برای تحلیلگران و مطبوعات مختلف که در آن حضور خواهند داشت، قطع می کند.

 

هنگامی که تیم کوک، مدیر عامل اپل در آن چهارشنبه روی صحنه می رود کوک ابتدا در مورد وضعیت شرکت و نحوه غلبه بر چالش های ناشی از همه گیری و محدودیت های عرضه متعاقب آن توسط اپل صحبت خواهد کرد. او افتتاح‌های فروشگاه‌های جدید را در سراسر جهان تحسین خواهد کرد و، شرط می‌بندیم، تیم شگفت‌انگیز اپل را در تلاشی برای جذب همه افراد تقویت کند.

 

کوک همچنین ممکن است نمایش‌های جدید Apple TV را به عنوان راهی برای نشان دادن قدرت خدمات خود به نمایش بگذارد - و به سرمایه‌گذاران یادآوری کند که ثروت اپل صرفاً به خط هنوز هم بسیار سودآور آیفون وابسته نیست.

معرفی آیفون 14 در 16 شهریور

در برخی مواقع، کوک شروع به معرفی آیفون 14 خواهد کرد که در واقع چهار مدل آیفون 14 خواهد بود:

اکثر شایعات حاکی از آن است که آیفون 13 مینی آخرین آیفون در سری آیفون‌های کوچک با عمر کوتاه است.

در همین حال، گوشی جدید موجود در بلوک، آیفون 14 مکس، اندازه پرو مکس را ارائه می‌کند اما ویژگی‌ها و مقرون به صرفه بودن آیفون 14 را ارائه می‌کند. همچنین خطوط مکس و پرو را انشعاب می‌کند که اولی حفظ خواهد شد. ظاهر و احساس صفحه نمایش نسل قبلی آیفون 13، در حالی که خط Pro باید انتهای ناچ تمام مقیاس را ببیند.

 

در حالی که احتمالاً بین آیفون 13 و مدل‌های پیش‌بینی‌شده آیفون 14 چیزهای زیادی وجود دارد (به طراحی اولیه، فناوری صفحه‌نمایش فکر کنید)، دوربین‌ها ممکن است به‌روزرسانی بزرگی داشته باشند. اکثر شایعات حاکی از آن است که خط پرو دوربین های 48 مگاپیکسلی را دریافت می کند. این یک جهش بزرگ از دوربین های 12 مگاپیکسلی در خط 13 است و باز هم به تمایز بین آیفون 14 و 14 مکس و آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس کمک می کند. شایان ذکر است که اکثر مردم احتمالاً در نهایت به نوعی حالت "pixel binning" می پردازند که چهار پیکسل را در یک زمان ترکیب می کند و یک تصویر 12 مگاپیکسلی حتی بهتر را ایجاد می کند.

 

ما هنوز امیدواریم که حداقل یکی از مدل‌های آیفون 14 زوم اپتیکال 5 برابری (یا بالاتر) داشته باشیم.

 معرفی آیفون 14 در 16 شهریور

بله، یک تراشه جدید سیلیکونی A16 Bionic اپل باید در همه مدل‌های آیفون 14 وجود داشته باشد، اگرچه به غیر از فرآیند 3 نانومتری بالقوه صرفه‌جویی در باتری، هیچ‌کس انتظار ارتقای بزرگی از A15 Bionic ندارد. ممکن است اپل احساس نکند که به آن نیاز دارد زیرا در اکثر آزمایش‌ها، A15 Bionic همچنان پردازنده‌های   موبایل اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام را شکست می‌دهد .

 

اگر بگوییم کمی بیشتر از شایعه آیفون 14 بنفش هیجان زده نیستیم، دروغ گفته ایم.

 

عرضه مورد انتظار آیفون 14 همچنین شمارش معکوس برای راه اندازی کامل iOS 16 را آغاز می کند که در حال حاضر در نسخه بتای عمومی است. پلتفرم موبایل به روز شده و صفحه قفل جدید آن ، اعلان‌ها و ویجت‌های شخص ثالث، تا زمانی که آیفون‌های جدید راه‌اندازی نشوند، که باید قبل از پایان سپتامبر باشد، راه‌اندازی نمی‌شوند، هرچند پیش‌فروش آیفون 14 ممکن است به محض جمعه انجام شود. پس از راه اندازی

 

فراتر از آیفون ها

این احتمال وجود دارد که اپل از این رویداد 7 سپتامبر به عنوان یک سکوی پرتاب نه تنها برای دستگاه‌های آیفون 14، بلکه برای چندین گجت خانگی و پوشیدنی دیگر نیز استفاده کند.

 

ممکن است هوم پاد 2 شایعه شده را ببینیم ، چیزی که به طراحی اصلی هوم پاد نزدیک تر است. این بدان معنی است که می تواند بزرگتر از HomePod mini باشد اما احتمالاً هنوز کوچکتر از طراحی اصلی است. مهمتر از آن، می تواند قدرت صوتی جدی داشته باشد.

 

بسیاری انتظار دارند که اپل واچ 8 (یا سری 8) جدید همراه با آیفون 14 عرضه شود. تعداد کمی از آنها انتظار طراحی مجدد در مقیاس کامل را دارند، اگرچه اپل ممکن است دو طرف و صورت را صاف کند تا ظاهری تقریباً شبیه به آیفون به آن بدهد. خبر بزرگ در پوشیدنی های اپل، بزرگتر خواهد بود. باید یک Apple Watch 8 Pro وجود داشته باشد ، یک نسخه بزرگتر و مقاوم تر از Apple Watch که برای ورزش های شدید و/یا استفاده فشرده در فضای باز طراحی شده است.

 

ما همچنین ممکن است AirPods 4 یا AirPods Pro 2 جدید را ببینیم ، زیرا هر دو همراهان عالی برای iPhone 14 شایعه شده هستند. این احتمال وجود دارد که AirPods 4 بعدی ظاهر شود. چیزی که پیش‌بینی نمی‌شود این است که کیس‌های شارژ هر کدام از نسخه‌ها با درگاه‌های شارژ USB-C عرضه می‌شوند. شاید باید تا سال آینده منتظر بروزرسانی آن باشیم.

 معرفی آیفون 14 در 16 شهریور

چیزی بیشتر

با هر رویداد معرفی اپل این امید (آن را یک آرزوی ناامیدانه بنامید) به وجود می آید که "یک چیز دیگر" وجود خواهد داشت. این سنتی است که یکی از بنیانگذاران اپل، استیو جابز فقید، بیش از یک دهه پیش شروع به کار کرد، و مدیر عامل فعلی کوک تنها به صورت پراکنده از آن تقدیر کرده است.

 

با این حال، اگر این اتفاق بیفتد، در نهایت ممکن است اولین نگاه خود را به عینک AR اپل ببینیم . شاید. شاید نه.

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
2 + 1=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند