احتمالا باید منتظر یک گوشی تاشو با دوربین پاپ‌آپ از شیائومی باشیم

احتمالا باید منتظر یک گوشی تاشو با دوربین پاپ‌آپ از شیائومی باشیم -

به نظر می‌رسد شیائومی ایده‌ی ساخت یک گوشی تاشو مجهز به دوربین سلفی پاپ‌آپ را در نظر دارد. این شرکتی به تازگی پتنتی را در رابطه با این ایده ثبت کرده که در دو طرح منتشر شده می‌توانیم یک گوشی تاشو مجهز به دو نمایشگر را ببینیم. مانند بسیاری از گوشی‌های این‌چنینی، در این طرح هم نمایشگر اصلی در بخش داخلی قرار گرفته و نمایشگر بیرونی هم با اندازه‌ی کوچک‌تر به عنوان نمایشگر ثانویه انجام وظیفه می‌کند. در این میان ماژول دوربین در طرف دیگر پنل پشتی قرار گرفته که سه دوربین را در خود جای داده است.

برای اطلاعا بیشتر اینجا کلیک کنید: poco x4 pro

گوشی تاشو شیائومی

در این پتنت به مشخصات سخت‌افزاری گوشی موردنظر اشاره‌ای نشده است. در نمایشگر اصلی اثری از بریدگی و حفره دیده نمی‌شود و همچنین نشانه‌ای مبنی بر وجود دوربین سلفی زیر نمایشگر هم وجود ندارد. در عوض، شیائومی ظاهرا قصد دارد برای یکی از گوشی‌های تاشو خود از دوربین سلفی پاپ‌آپ بهره ببرد. طبق این طرح، در ماژول موردنظر دو دوربین سلفی تعبیه شده است.

این افشاگر مدعی شده که گوشی موردنظر از باتری بزرگ‌تری نسبت رقبا بهره می‌برد تا عمر باتری بیشتری را ارائه می‌کند. این یعنی احتمالا صرفا با یک پتنت غیر کاربردی سروکار نداریم و ممکن است چنین گوشی تاشویی توسط شیائومی در دست ساخت قرار داشته باشد. بنابراین ممکن است طی ماه‌های آینده گزارش بیشتری در مورد این گوشی تاشو منتشر شود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
2 + 5=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند