Stray روی رایانه شخصی بهتر است

 Stray روی رایانه شخصی بهتر است  -

 Stray روی رایانه شخصی بهتر است

بازیکنان در رایانه شخصی در حال حاضر رویای خود را با مدهایی زندگی می کنند که به آنها اجازه می دهد گربه های خود را در بازی عوض کنند.

 

قهرمان خزدار بازی یک تابی نارنجی رنگ است که کارهای خلافش گربه ها را در سراسر جهان هیپنوتیزم کرده است . او تا حدودی بر اساس مورتاگ ساخته شده است، گربه ای که انسانش یکی از بنیانگذاران توسعه دهنده Blue Twelve است

  Stray روی رایانه شخصی بهتر است

انتخاب محدود کردن بازیکنان به ولگردی، به جای باز کردن زمین برای خلق کاراکتر، یک انتخاب عمدی است، اما اکنون می توانید این را کاملاً نادیده بگیرید اگر در رایانه شخصی هستید.

تعداد زیادی از انواع گربه سانان در Nexus Mods وجود داردکه به شما این امکان را می دهد که نزدیک ترین مطابقت را با کرکتر خود پیدا کنید. بنابراین شما می توانید به زندگی آنها قدم بگذارید و آنها را در یک ماجراجویی به هم بزنید. این تاپیک مجموعه کاملی را گردآوری کرده است تا ایده ای از آنچه در دسترس است به شما بدهد

 

نحوه تغییر رنگ گربه در Stray

Modder Sirgalahad1972 بسیاری از کارهای سنگین را با این مدهای Stray انجام می دهد. تنها در صفحه مد آنها می توانید چند گربه سیاه و سفید مختلف، یک گربه سیامی، یک گربه قهوه ای و یک گربه قرمز را پیدا کنید. اگر احساس می کنید که Stray شما به یک قطعه بیان نیاز دارد، آنها حتی برخی لوازم جانبی دارند. عینک، چشم انداز، و کلاه روزنامه فروشی برای انتخاب وجود دارد.

 

اگر به دنبال چیزی کمی متفاوت هستید، یک مد Garfield نیز وجود دارد و این که کلمات نمی توانند به اندازه کافی آن را توصیف کنند.

چرا Stray به شما اجازه نمی دهد رنگ گربه را تغییر دهید؟

در حال صحبت با کوتاکو سوان مارتین-راگت، تهیه کننده Stray گفت که گفتگو در مورد شخصی سازی گربه یک "بحث داغ" بود. اما در نهایت به توانایی استودیو و روایت خود بازی رسید.

 

"ما یک تیم کوچک هستیم و از نظر تولید، داشتن چیزی که واقعاً در سطح کیفی ما می‌خواستیم بسیار دشوار بود. اما همچنین... داستان برای ما بسیار مهم است و این شخصیت - واقعاً داستان اوست. بنابراین. ما می خواستیم او در بازی قابل تشخیص و منحصر به فرد باشد."

 

بازیکنان PS4 و PS5 در تجربه بازی همانطور که در نظر گرفته شده گیر خواهند کرد. اگرچه از جنبه های مثبت، آنها می توانند Stray را به صورت رایگان بازی کنند . اما اگر رایانه شخصی دارید، راحت باشید آقای Bigglesworth the Second را وارد بازی کنید و ببینید آیا او خودش را روی صفحه نمایش بزرگ می شناسد یا خیر

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
3 + 5=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند