AirPod Pro 2 جدید

AirPod Pro 2 جدید -

AirPod Pro 2 جدید

بر کسی پوشیده نیست که AirPods Pro 2 تقریباً مشابه مدل فعلی خواهد بود، اما طبق شایعات جدید، این موضوع در مورد کیس شارژ صادق نیست.

به گزارش 52Audio ایرپاد پرو 2 که به نظر می رسد اطلاعات آن از نشت های داخلی اپل به دست آمده است، علاوه بر ویژگی های مشابه ایرپاد پرو اصلی ، ایرپاد پرو 2 ویژگی های بیشتری مانند نمایشگر ضربان قلب و سنسور دما را ارائه می دهد که بر سلامت کاربر تمرکز می کند. این اطلاعات به یک تراشه، شاید یک تراشه H1 ارتقا یافته، برای اجرای این ویژگی های جدید اشاره می کند.

جالب‌ترین قابلیت افزوده شده به AirPods Pro 2، میکروفون‌های روی قاب شارژ است. به گزارش 52Audio، این میکروفون‌ها صدای محیط را دریافت می‌کنند و صدا بلافاصله به هدفون منتقل می‌شود تا تجربه بهتری از سمعک داشته باشید.

علاوه بر این، ظاهراً تغییرات کمتر جالبی نیز وجود دارد، مانند یک بلندگوی جدید که صدا را در ترکیب با عملکرد Find My اپل برای یافتن قاب شارژ تولید می کند. همچنین یک بریدگی جدید در کنار کیس وجود دارد که به نظر می رسد برای بند طراحی شده است.

 

AirPod Pro 2 جدید

 

بر سلامت تمرکز کنید

تا اینجا اینها فقط شایعه است. اپل هنوز وجود AirPods Pro 2 را تایید نکرده است، اگرچه احتمال یک دنباله برای AirPods Pro محبوب بسیار زیاد است.

افزودن فناوری متمرکز یک انتخاب منطقی است. اپل ابزارهای پوشیدنی را به عنوان یک گجت سلامت می‌بیند و بیشتر به‌روزرسانی‌های اصلی اپل واچ روی این موضوع متمرکز شده‌اند.

تعجب خواهیم کرد اگر AirPods Pro 2 ردیابی ضربان قلب نداشته باشد، زیرا مدل فعلی به عنوان یک ابزار تمرینی در نظر گرفته می شود و از قبل دارای محافظت در برابر تعریق است.

ما اهمیتی نمی دهیم که AirPods Pro 2 ظاهر جدیدی ندارد. به خصوص اگر ابزارهای پوشیدنی جدید تفاوت بزرگی در نحوه شنیدن ما از دنیای اطرافمان ایجاد کنند.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
4 + 4=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند