AirPods Pro 2 در مقابل AirPods Pro: چه تفاوت هایی با هم دارند؟

AirPods Pro 2 در مقابل AirPods Pro: چه تفاوت هایی با هم دارند؟ -

AirPods Pro 2 در مقابل AirPods Pro: بهترین های صدا در رقابت

بالاخره ایرپاد پرو 2 اینجا آمده  و عملاً عالی هستند. سه سال از زمانی که اپل با عرضه ایرپاد پرو ، صنعت هدفون های بی سیم را تکان داد، می گذرد و از آن زمان، بسیاری هوس کرده اند مدل های پرو نسل دومی داشته باشند، علیرغم اینکه قبلاً یکی از بهترین ایربادهای بی سیم در جهان بودند. AirPods Pro 2 که در رویداد سپتامبر اپل معرفی شد، در همه زمینه ها عرضه شد: پردازنده H2 ارتقا یافته، کنترل های لمسی به روز شده، حذف نویز فعال بهتر، عمر باتری بیشتر و موارد دیگر . هک، کیس AirPods Pro حتی به‌روزرسانی شد. مطمئناً، ما چیزی در مورد آن سنسورهای شایعه شده دمای بدن نشنیدیم، و ساقه‌های آن هنوز دست نخورده هستند، اما این هدفون‌های جدید ارتقاء یافته‌اند.

آیا زمان ارتقا فرا رسیده است؟ تفاوت‌های زیادی بین AirPods Pro 2 و AirPods Pro وجود دارد، حتی اگر از نظر طراحی شبیه به هم به نظر برسند. اگر می‌خواهید به هدفون‌های نسل دوم چرخش بدهید، تفاوت‌ها را در زیر بیان کرده‌ایم.

برای نگاهی عمیق به هدفون های بی سیم جدید اپل، بررسی AirPods Pro 2 ما را بررسی کنید (ما آنها را بهترین هدفون های بی سیم اپل تا کنون معرفی کرده ایم).

AirPods Pro 2 در مقابل AirPods Pro: قیمت

خوشبختانه، اگر دنبال AirPods Pro 2 هستید، نیازی به هزینه بیشتر از AirPods Pro نخواهید داشت، زیرا قیمت آن هنوز 249 دلار / 249 پوند است. خوب، فقط در صورتی که قصد خرید در وب سایت رسمی اپل را دارید.

در حالی که AirPods Pro همیشه 249 دلار بوده است، بسیاری از خرده فروشان شخص ثالث قیمت را به زیر 200 دلار کاهش داده اند، به خصوص در هنگام فروش بزرگ. در واقع، از زمان نوشتن این مقاله، AirPods Pro را با قیمت 179 دلار در آمازون خواهید یافت. AirPods Pro 2 به این زودی ها عرضه نمی شود، زیرا آنها به تازگی معرفی شده اند.

AirPods Pro 2 در 23 سپتامبر در دسترس خواهد بود. پیش خرید از 8 سپتامبر شروع می شود.

AirPods Pro 2 در مقابل AirPods Pro: چه تفاوت هایی با هم دارند؟

AirPods Pro 2 در مقابل AirPods Pro: طراحی

اگر از طراحی ایرپاد پرو لذت بردید، از شنیدن اینکه واقعاً تغییری نکرده اند، خوشحال خواهید شد. اگرچه، می‌توانید منتظر چند به‌روزرسانی برای کنترل‌های لمسی باشید.

شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه اپل در حال کار بر روی کوچکتر کردن AirPods Pro 2 و شبیه به جوانه های بدون پایه Beats Studio است. با این حال، AirPods Pro 2 تقریباً مشابه نسخه های قبلی خود است. با این حال، به لطف کنترل های لمسی جدید، ساقه ها دارای چند کنترل جدید هستند. در حالی که برای پخش، مکث، و پرش به جلو یا عقب هنوز باید ساقه های کوچک را فشار دهید، اکنون می توانید برای تنظیم صدا انگشت خود را به بالا یا پایین بکشید.

یک تغییر طراحی اضافی با نوک گوش سیلیکونی اضافه شده است. AirPods Pro 2 اکنون با نوک گوش XS عرضه می شود تا نوک بهتری برای افراد بیشتری داشته باشد.

با این حال، کیس شارژ دچار یک تغییر کوچک شده است که تفاوت بزرگی ایجاد می کند. اولین مورد اضافه شدن یک بلندگوی کوچک در نزدیکی پایین است که با فعال شدن Find My صدای بلندی پخش می‌کند و پیدا کردن قاب بی‌طرف را بسیار آسان‌تر می‌کند. به علاوه، یک حلقه جدید وجود دارد تا بتوانید یک بند را وصل کنید تا در وهله اول گم نشوند.

AirPods Pro 2 در مقابل AirPods Pro: چه تفاوت هایی با هم دارند؟

AirPods Pro 2 در مقابل AirPods Pro: کیفیت صدا

کیفیت صدا، تعادل و وضوح در AirPods Pro در حال حاضر خوب است، اما AirPods Pro 2 قصد دارد کیفیت را به سطح دیگری ارتقا دهد. این از طریق تعدادی بهبود است، یعنی به لطف پردازنده جدید H2 نسبت به H1 در مدل آخرین نسل.

بزرگترین نکته در کلاهک اپل این است که حذف نویز فعال (ANC) عملکرد بهتری دارد. به‌طور دقیق‌تر، «۲ برابر بیشتر» ANC نسبت به AirPods Pro. AirPods Pro 2 با میکروفون های حذف نویز و دریچه پشتی می تواند صدای ورودی را تشخیص دهد و میزان بلندی آن را کاهش دهد.

شفافیت تطبیقی همچنین در AirPods Pro ارتقا یافته است، زیرا به طور خودکار نویز صداهای خشن مانند آژیرها یا کارهای ساختمانی را به حداقل می رساند. و قرار است یکپارچه کار کند و نویز را تا 48000 بار در ثانیه کاهش دهد.

همچنین صدای فضایی شخصی سازی شده و EQ تطبیقی وجود دارد، اما دومی در مقایسه با AirPods Pro اصلی که دارای همین ویژگی هستند، چیز جدیدی نیست. البته، این ممکن است روی هدفون های نسل دوم با پردازنده جدید H2 بهتر عمل کند، اما این چیزی است که پس از دستیابی به آنها باید متوجه شویم.

در مورد اولی، این به طور بالقوه می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد. مری، مهندس ارشد Firmware AirPods گفت: با iOS 16، می‌توانید از دوربین TrueDepth در آیفون برای ایجاد یک نمایه شخصی برای صدای فضایی استفاده کنید، زیرا روشی که همه ما صدا را درک می‌کنیم، بر اساس اندازه و شکل سر و گوش‌هایمان منحصربه‌فرد است. -آن راو. به عبارت دیگر، بر اساس شکل گوش شما، AirPods Pro 2 تضمین می کند که تجارب صوتی کاملاً برای ویژگی های فیزیکی منحصر به فرد شما تنظیم شده است.

گفته می‌شود که تراشه H2 اعوجاج کمتری در حین پخش، همراه با باس عمیق‌تر و اوج‌های واضح‌تر ارائه می‌دهد. این به لطف کار H2 با درایور و آمپلی فایر سفارشی جدید است.

در مورد کیس شارژ، به لطف تراشه U1، اکنون با Find My with Precision Finding سازگار است. آیفون شما می‌تواند به جایی که آخرین بار آن را رها کرده‌اید پیمایش کند، و بلندگو صدای بلندی را منتشر می‌کند تا بتوانید متوجه شوید کجا پنهان شده است. به علاوه، اسپیکر شارژ، جفت شدن و باتری کم را نشان می دهد. این یک جهش بزرگ از قاب AirPods Pro است که واقعاً فقط AirPods را شارژ می کند و آنها را زیبا و دلپذیر نگه می دارد.

AirPods Pro 2 در مقابل AirPods Pro: چه تفاوت هایی با هم دارند؟

AirPods Pro 2 در مقابل AirPods Pro: عمر باتری

ایرپاد پرو اصلی دارای عمر باتری 4.5 ساعته بود. اپل عمر باتری را تا 6 ساعت افزایش داده است. با جفت شدن کیس شارژ، بیش از 30 ساعت عمر باتری دارید که آن را به یکی از بادوام ترین هدفون های بی سیم موجود در بازار تبدیل می کند (در واقع مشابه AirPods 3 ).

متأسفانه AirPods Pro 2 همچنان به Lightning وابسته است. با این حال، اکنون می‌توانید کیف را از طریق شارژر اپل واچ و شارژر MagSafe یا Qi شارژ کنید. شما میتوانید برای مشاهده قیمت هندزفری به فروشگاه دارسو مراجعه کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
7 + 5=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند