مقایسه JBL Partybox 110 در مقابل JBL Partybox 310 در مقابل JBL Boombox 2

مقایسه JBL Partybox 110 در مقابل JBL Partybox 310 در مقابل JBL Boombox 2 -

مقایسه JBL Partybox 110 در مقابل JBL Partybox 310 در مقابل JBL Boombox 2

JBL Partybox 110 یک اسپیکر قابل حمل جمع و جور عالی است که هیچ مشکلی در ارائه صدا و حتی ظاهر ندارد. اما امروز می‌خواهیم ببینیم که چگونه خرید Partybox 110 با برادران بزرگ‌تر خود یعنی JBL Partybox 310 و JBL Boombox 2 برابری می‌کند. اگر به دنبال یک بلندگوی بزرگ برای اتاق خواب، اتاق خواب و یا برای جابجایی همه چیز هستید. این اسپیکرها گزینه های عالی هستند... اما بسته به نیاز شما ممکن است با یکی از دیگری بهتر باشید.

اکنون با توجه به قیمت، 110 کم‌هزینه‌ترین اسپیکر در اینجا است که با قیمت 350 دلار به فروش می‌رسد، در حالی که Boombox 2 و 310 هر دو با قیمت 500 دلار به فروش می‌رسند. بنابراین قطعاً صرفه جویی 150 دلاری در 110 می تواند یک عامل تعیین کننده برای برخی از افراد باشد... و به طور کلی 110 یک واسطه خوب بین  خرید Boombox 2 و 310 است. اما اگر می خواهید بیشترین قابلیت حمل را در اینجا داشته باشید، قطعاً می خواهید با آن بروید. Boombox 2، یا اگر می‌خواهید بیشترین صدا را داشته باشید، باید با 310 بروید.

حال ابتدا اجازه دهید در مورد طراحی این اسپیکرها صحبت کنیم. هر دو مدل Partybox 110 و 310 دارای بدنه ای عمدتاً پلاستیکی و یک توری فلزی در جلو هستند. بنابراین اگر قصد دارید دائماً یکی از این بلندگوها را همراه خود داشته باشید، می توانند آهنرباهای خراش باشند. با این حال، هر دوی این بلندگوها دارای رتبه‌بندی IPX4 هستند، به این معنی که عمدتاً در برابر آب مقاوم هستند، زیرا می‌توانید درگاه‌های پشت هر دوی این اسپیکرها را ببندید.

بنابراین اگر 110 یا 310 در زیر باران اندکی گرفتار می‌شوند، تا زمانی که پورت‌های پشت آن پوشانده شده باشند، خوب هستند. و در صورت نیاز، هر دو مدل 310 و 110 دارای پایه بلندگو در پایین هستند. اما وقتی نوبت به کنترل پنل هر دوی این پارتی‌باکس‌ها می‌رسد، باید به این نکته اشاره کنم که با 310 می‌توانید باس، سه برابر، و اکو میکروفون شما مستقیماً از خود بلندگو، افکت های DJ نیز دارید، اما مهمتر از آن این پنل در تاریکی روشن می شود که احساس می کنم گزینه بسیار خوبی است.

 در حالی که مانند the110، این کنترل پنل عمدتاً دارای 2 شماره گیری بزرگ در بالا است. و وقتی صحبت از قابل حمل بودن به میان می‌آید، وزن 110 23 پوند است و دارای دسته‌های حمل داخلی است، بنابراین جابجایی این بلندگو چندان بد نیست. اما پس از آن Partybox 310 وجود دارد که دارای چرخ‌هایی است. بنابراین اگرچه وزن این اسپیکر 42 پوند است... اگر بتوانید از چرخ‌هایی استفاده کنید که این اسپیکر را به اطراف حرکت می‌دهند، حتی راحت‌تر از 110 است.

JBL Partybox 110 در مقابل JBL Partybox 310 در مقابل JBL Boombox 2

کیفیت صدا

 اما پس از آن Boombox 2 وجود دارد که وزن آن تنها 13 پوند است و آن را به قابل حمل‌ترین بلندگو در اینجا تبدیل می‌کند. اما همچنین Boombox 2 بادوام ترین بلندگو در اینجا است زیرا بدنه آن عمدتاً پارچه ای است به این معنی که مانند Partybox خراشیده نمی شود. و همچنین ضد آب است. بنابراین همانطور که گفتم، اگر در اینجا قابل حمل ترین اسپیکر را می خواهید، باید با Boombox 2 همراه شوید.

اما اکنون اجازه می‌دهیم به ویژگی‌های نوری موجود در 310 و 110 بپردازیم. به طور کلی، JBL ویژگی‌های نور واقعاً خوبی را ایجاد می‌کند که چشمگیر و بسیار پر جنب و جوش هستند. با این حال باید اعتراف کنم که ویژگی نور 110 بهتر از ویژگی نور در 310 به نظر می رسد. اما نکته مهمتر در اینجا این است که می توانید هر دو ویژگی نور را از طریق برنامه Partybox JBL کنترل کنید.

بنابراین می‌توانید از راه دور بین حالت‌های مختلف حرکت کنید و حتی می‌توانید در صورت تمایل آنها را سفارشی کنید. با این حال فقط به خاطر داشته باشید که اگر تصمیم دارید از ویژگی نور در هر یک از این اسپیکرها استفاده کنید، ابزار خود را از عمر باتری استفاده می کند.

اما اکنون اجازه دهید در مورد مشخصات فنی صحبت کنیم. عمر باتری Boombox 2 24 ساعت اعلام شده است اما این بلندگو با صدای 50 درصد پخش می شود. و صدای 50 درصدی در این اسپیکر صدای مناسبی برای گوش دادن به موسیقی در خانه در حین انجام کارهای خانه است و صدای مناسبی برای زمانی که دوستانی پیدا کرده‌اید است. با این حال، با صدای 80 درصد برای لایک، فرض کنید در حال کار کردن هستید، این بلندگو برای حدود 7 ساعت زمان پخش خوب است.

اما بعد از آن Partybox 110 وجود دارد که عمر باتری تبلیغ شده آن 12 ساعت است. اما این در حالی است که این اسپیکر با صدایی حدود 20 درصد پخش می‌شود، با ویژگی نور خاموش و با تقویت بیس نیز خاموش است. اکنون صدای 20 درصدی در 110 برای محیطی مناسب خوب است... اما صدای آن به اندازه Boombox 2 با 50 درصد صدا نیست. با این حال، استفاده در دنیای واقعی با 110 که با صدای 65 درصد پخش می‌شود، برای کار کردن با ویژگی نور روشن و با افزایش باس در سطح تنظیم شده خوب است... 110 برای حدود 8 ساعت زمان پخش خوب است.

JBL Partybox 110 در مقابل JBL Partybox 310 در مقابل JBL Boombox 2

اندازه و وزن

اما پس از آن، partybox 310 وجود دارد که دارای عمر باتری تبلیغی 18 ساعته است، اما این در حالی است که این بلندگو با صدای 50 درصد پخش می‌شود، ویژگی نور خاموش است و همچنین تقویت باس نیز خاموش است. و 50 درصد صدا در 310 مانند 65 تا 70 درصد صدا در Boombox 2 است. بنابراین 50 درصد صدا در 310 در حال حاضر صدای گوش دادن واقعا خوبی است. اما بدیهی است که اگر بخواهید از 310 با صدای بالاتر استفاده کنید، با روشن بودن ویژگی نور یا با روشن بودن Bass Boost، عمر باتری شما کمی سریع‌تر تمام می‌شود.

با این حال چیزی که 310 نسبت به این دو بلندگوی دیگر دارد این است که یک پورت شارژ 12 ولتی دارد. بنابراین اگر می خواهید، می توانید شارژر خودروی اختیاری JBL را تهیه کنید و بتوانید اسپیکر خود را با ماشین خود تغذیه کنید که اگر قصد دارید اسپیکر خود را به سفری کمپینگ ببرید و بلندگوی خود را از دست بدهید، می تواند مفید باشد.

اما اکنون اجازه دهید در مورد پورت های این بلندگوها صحبت کنیم. مهم‌تر از همه، هر دوی Partybox دارای ورودی‌های 2 چهارم اینچی هستند، بنابراین اگر می‌خواهید می‌توانید یک جفت میکروفون را به هر یک از این بلندگوها برای کارائوکه وصل کنید. اکنون می‌توانید باس، سه‌بلند یا اکو را روی هر یک از این بلندگوها تنظیم کنید... اما به خاطر داشته باشید که این تغییرات فقط روی میکروفونی که به بلندگوی خود وصل کرده‌اید تأثیر می‌گذارد... نه موسیقی شما.

اکنون هر سه این بلندگوها دارای پورت USB A هستند که می‌توانید از آن برای شارژ دستگاه‌های خود استفاده کنید. با این حال، در صورت تمایل، با هر دو Partybox می توانید موسیقی را از طریق یک USB نیز پخش کنید. جایی که با Boombox 2 نمی توانید. حالا فکر می کنم عالی است و همه این بلندگوها دارای پورت USB A هستند، اما واقعاً آرزو می کنم که این بلندگوها به جای آن یک پورت USB C داشته باشند تا بتوانید دستگاه های خود را بسازید یا از آن استفاده کنید. اتصال سیمی باعث می‌شود که این روزها بیشتر تلفن‌ها به جای آن کابل USB C دارند.

با این حال، در صورت نیاز، همچنان می توانید از اتصال سیمی با هر یک از این بلندگوها استفاده کنید زیرا همه آنها جک صدا دارند. اما با Partyboxes هر دو جک خروجی صدا نیز دارند. بنابراین، اگر یک اسپیکر یدکی دارید که بدون توجه به مارک یا اندازه آن در اطراف خوابیده است... همیشه می‌توانید آن را با زنجیر به جعبه مهمانی متصل کنید و آنها را به طور همگام بازی کنید.

قیمت

اما وقتی صحبت از اتصال بی‌سیم به میان می‌آید، همه این بلندگوها می‌توانند همزمان به 2 دستگاه متصل شوند، بنابراین شما و یکی از دوستانتان می‌توانید دی‌جی باشید. دوباره از آیفون یا دستگاه اندرویدی استفاده می‌کنید و وقتی نوبت به کدک‌های صوتی می‌رسد، Boombox 2 فقط از SBC پشتیبانی می‌کند، در حالی که هر دو جعبه از SBC و AAC پشتیبانی می‌کنند.

اما اکنون اجازه دهید در مورد گوش دادن به موسیقی با این بلندگوها صحبت کنیم. در مورد تنظیمات بلندگو، Boombox 2 دارای یک جفت ووفر شلیک به سمت جلو، یک جفت یا توییتر شلیک به سمت جلو و یک جفت رادیاتور غیرفعال است که به طرفین شلیک می کند. همانطور که Partybox 110 و 310 هر دو دارای یک جفت ووفر شلیک به جلو و یک جفت توییتر به سمت جلو هستند اما فقط بزرگتر.

و هر دو پارتی باکس دارای یک درگاه اگزوز هستند که از پشت خارج می شود. اکنون با وجود همه این بلندگوها، اگر بخواهید از آنها در حالی که به برق متصل هستند استفاده کنید، عملکرد آنها را افزایش خواهید داد. همه آنها کمی بلندتر می شوند و همه آنها کمی بیس بیشتری خواهند داشت. اما اکنون به سراغ تست صدا می رویم. همه این بلندگوها در حالی که از برق جدا هستند پخش می شوند و هر دو پارتی باکس در حال پخش در سطح یک تقویت کننده باس هستند... اما 310 با صدای 65 درصد پخش می شود.

با توجه به امضای صدا، همه این بلندگوها دارای صدای کلاسیک JBL شما هستند، جایی که میانه‌ها کمی بلندتر هستند و تاکید کمی بر آواز دارند و باس در صورت لزوم قوی می‌شود. با این حال نمی توانم احساس کنم که هر دو پارتی باکس کمی بازتر به نظر می رسند و جداسازی سازها کمی بهتر از Boombox 2 هستند. اما نکته اصلی که می خواهم در اینجا تاکید کنم این است که با بوم باکس 2، باس آن فقط افزایش می یابد تا زمانی که مانند 80 یا 85 درصد حجم. و بعد از آن وقتی بیس را افزایش می‌دهید، فقط میانه‌ها و بلندی‌ها بلندتر می‌شوند و باعث می‌شود Boombox 2 در آن صداهای فوق‌العاده کمی ناهنجار به نظر برسد. در حالی که مانند 110 و 310 بیس آنها به طور خطی تا حداکثر حجم افزایش می یابد. اکنون واضح است که هر چه بلندگو بزرگتر باشد، باس بیشتری خواهید داشت.

حالا وقتی نوبت به حداکثر صدا می رسد، دوباره هر چه بلندگو بزرگتر باشد، صدای آن بلندتر می شود. با این حال، فقط به خاطر داشته باشید که با همه این بلندگوها، اگر از آنها در حالی که به برق متصل هستند استفاده کنید، عملکرد آنها را افزایش خواهید داد. حالا وقتی بوم باکس 2 به برق وصل می شود، تقریباً به همان اندازه صدای 110 می شود که باتری داخلی آن را پخش می کند ... اما صدای آن یکسان نیست، زیرا صدای آن روشن تر است و باس زیادی ندارد. و سپس 110 است که تقریباً به اندازه باتری داخلی 310 صدا می کند که اگر آن را به برق وصل کرده باشید. بنابراین در کل، همه این بلندگوها دارای امضای صدای JBL یکسانی هستند.

اما آخرین چیزی که در مورد همه این بلندگوهای JBL باید در نظر داشت این است که نمی توانید وارد شوید و مستقیماً EQ این بلندگوها را مطابق میل خود تنظیم کنید. در حال حاضر بله، شما دکمه های تقویت باس خود را روی Partyboxes دارید، اما نمی توانید مستقیماً Bass، Mid و Treble را روی این بلندگوها تنظیم کنید. و به خاطر داشته باشید که تنظیمات کارائوکه ای که ممکن است روی Partyboxes انجام دهید فقط روی میکروفون شما تأثیر می گذارد و نه موسیقی شما.

JBL Partybox 110 در مقابل JBL Partybox 310 در مقابل JBL Boombox 2

عملکرد بلندگو

اما در نهایت اجازه می‌دهیم در مورد جفت کردن این بلندگوها با دیگر بلندگوها صحبت کنیم. اکنون Boombox 2 دارای JBL PartyBoost است به این معنی که می توانید آن را به صورت بی سیم با بلندگوهای تقویت کننده پارتی دیگر مانند Boombox 2، Xtreme 3، Charge 5، Flip 5 یا JBL Pulse 4 به صورت بی سیم جفت کنید. و می توانید تا 100 بلندگو را با هم جفت کنید. برای خرید اسپیکر جی بی ال میتوانید به دارسو مراجعه کنید.

با این حال، نمی‌توانید Boombox 2 را به صورت بی‌سیم به یک partybox جفت کنید. اکنون می‌توانید یک Boombox 2 را با زنجیر به یک جعبه مهمانی متصل کنید، اگر یک کابل صوتی یدکی در اطراف خود دارید. اما تقویت پارتی با Partyboxes کار نمی کند.

با این حال، می توانید تا 2 پارتی باکس را به صورت بی سیم با هم جفت کنید. حالا اگر یک 110 و 310 جفت داشته باشید مثل من، آنها همگام بازی می کنند. اما اگر می خواهید صدای استریوی چپ و راست پخش شود، به 2 مدل از یک مدل نیاز خواهید داشت. اما به خاطر داشته باشید که نمی توانید 110 یا 310 را به صورت بی سیم با مدل های قدیمی جفت کنید. بنابراین اگر یک Partybox 100 یا 300 دارید، با این مدل‌های جدید جفت نمی‌شوند. به طور کلی در اینجا باید به دنبال چندپارگی بود و من هنوز واقعاً آرزو می کنم که JBL فقط حزب را به Partybox های خود تقویت کند.

اما با تمام آنچه گفته شد، اگر می‌خواهید بین هر یک از این بلندگوها یکی را انتخاب کنید، Partybox 110 بهترین قیمت را برای شما به ارمغان می‌آورد. در اینجا مقرون به صرفه ترین بلندگو است، جمع و جور است، و صدای آن بهتر از Boombox 2 است. صدای آن کمی بازتر است و باس بیشتری دارد. با این حال، اگر به چیزی کوچکتر یا قابل حمل تر نیاز دارید، Boombox 2 نیز انتخاب خوبی است. اما نکته اصلی در مورد Boombox 2 این است که Partyboost دارد.

 بنابراین اگر می خواهید، می توانید بلندگوهای تقویت کننده پارتی دیگر را جمع آوری کنید و آنها را به طور همگام پخش کنید و می توانید منطقه بزرگی را با موسیقی خود پوشش دهید. و در نهایت 310 وجود دارد. بدیهی است که این چیز بیش از حد است... اما اگر به بلندترین بلندگوی با بیشترین باس نیاز دارید، این راه حل است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
9 + 5=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند