Samsung Galaxy Buds Pro در مقابل Galaxy Buds 2 Pro

Samsung Galaxy Buds Pro در مقابل Galaxy Buds 2 Pro -

Samsung Galaxy Buds Pro در مقابل Galaxy Buds 2 Pro: آیا باید ارتقا دهید؟

Samsung Galaxy Buds Pro اولین هدفون بی‌سیم واقعی و رده بالاتری بود که توسط سامسونگ با نام تجاری Galaxy Buds ارائه شد. بیش از یک سال و نیم از عرضه آنها در ژانویه 2021 می گذرد، اما آنها بالاخره جانشینی در گلکسی بادز 2 پرو پیدا می کنند. اما آیا برای دریافت جدیدترین هدفون های سامسونگ، به روزرسانی های کافی وجود دارد؟ بیایید نگاهی به Galaxy Buds Pro در مقابل Galaxy Buds 2 Pro بیندازیم.

طرح

Galaxy Buds Pro اصلی از باله های کوچک موجود در برخی از محصولات قدیمی Galaxy Buds برای نگه داشتن آنها در داخل گوش استفاده نمی کرد. در عوض، آنها از طراحی گردتر همراه با نوک گوش لاستیکی استفاده کردند.

 آنها همچنین دارای یک روکش براق بودند. Galaxy Buds 2 Pro ظاهر براق را برای روکش مات از بین می برد و طراحی کمی گردتر را انتخاب می کند که از Galaxy Buds 2 به عاریت گرفته شده است.

آنها همچنین در Galaxy Buds 2 Pro در مقایسه با نسخه اصلی کوچکتر و سبک تر هستند. سامسونگ ادعا می‌کند که این طراحی کمی اصلاح‌شده وقتی داخل گوش افراد قرار می‌گیرد، چرخش را کاهش می‌دهد. همچنین ادعا می کند که هوا به طور موثرتری در اطراف هدفون های جدید جریان می یابد تا فشار هوا را کاهش دهد.

مشاهده ساعت هوشمند سامسونگ : بررسی Samsung Galaxy Buds 2 Pro

هر دو مجموعه Galaxy Buds Pro دارای رتبه مقاومت در برابر آب IPx7 یکسانی هستند . در مورد کیس‌ها، ابعاد اکثراً یکسان است، اما بدنه Buds 2 Pro کمی سبک‌تر است.

Galaxy Buds 2 Pro

امکانات

Galaxy Buds Pro اصلی اولین نمونه از سری Galaxy Buds بود که دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) بود. گلکسی بادز 2 پرو نیز دارای این ویژگی است و سامسونگ ادعا می کند که هدفون های جدید سه دسی بل کاهش نویز اضافی را ارائه می دهند. Buds 2 Pro همچنین صدای 24 بیتی Hi-Res و 360 Dolby Atmos را پشتیبانی می کند. علاوه بر این، اتصال در Buds 2 Pro از بلوتوث 5.3 در مقایسه با 5.0 در اولین Buds Pro استفاده می کند.

از نظر عمر باتری، هر دو مجموعه دارای یک باتری 61 میلی آمپر ساعتی در هر جوانه هستند. برای زمان مکالمه، Buds 2 Pro اندکی کمتر از نسخه اصلی ارائه می دهد، اما زمان پخش کلی صدا یکسان است و در ترکیب با کیس، در واقع کمی طولانی تر است. زمانی که بتوانیم آنها را بیشتر آزمایش کنیم، باید منتظر بمانیم تا متوجه شویم که آیا کیفیت واقعی صدا بهبود یافته است یا خیر.

هم نسل اول و هم نسل دوم Buds Pro ویژگی های انحصاری را برای کاربران گوشی های Samsung Galaxy ارائه می دهند.

Buds 2 Pro چند ویژگی اضافی جدید را که در نسخه اصلی یافت نمی شود به کار می برد. اگر هدفون گم شد، می‌توانید آن‌ها را از طریق سیستم خانه هوشمند SmartThings سامسونگ پیدا کنید. همچنین، اگر یک تلویزیون هوشمند جدید سامسونگ 2022 خریداری کنید، می‌توانید بدون مزاحمت برای خانواده‌تان، Buds 2 Pro را به تلویزیون وصل کنید تا صدایی عالی داشته باشید.

همچنین شایان ذکر است که پشتیبانی از کدک مقیاس پذیر سامسونگ برای صدای 24 بیتی، AAC و SBC و قابلیت تعویض خودکار دستگاه، همگی در انحصار کاربران گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی است.

Samsung Galaxy Buds Pro

قیمت و رنگ

Galaxy Buds Pro اصلی در ژانویه 2021 با قیمت 199 دلار عرضه شد و در رنگ‌های فانتوم نقره‌ای، فانتوم بلک و بنفش فانتوم عرضه شد. فقط کمتر از دو سال پس از راه‌اندازی آنها، اکنون می‌توانید آن‌ها را در آمازون با قیمتی کمتر از فروش، با قیمت‌های حدود 160 دلار خریداری کنید.

گلکسی بادز 2 پرو اکنون با قیمت 229 دلار برای پیش خرید در دسترس است. این گران‌ترین قیمت درخواستی یک محصول Galaxy Buds تا به امروز است، اما همچنان ارزان‌تر از MSRP اپل AirPods Pro همه‌جانبه است. آنها در رنگ‌های سفید، گرافیتی و بنفش بورا در دسترس هستند و به طور رسمی از 26 آگوست به فروش می‌رسند.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
10 + 2=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند