Samsung Galaxy M53 برای بررسی

Samsung Galaxy M53 برای بررسی -

Samsung Galaxy M53 برای بررسی

گلکسی M53 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی FullHD+ 120 هرتزی Super AMOLED+ با سوراخ پانچ در مرکز برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است که قادر به ضبط ویدیوهای 4K@30FPS است. به طور کلی، شما انتظار دارید که یک پنل AMOLED دارای یک خواننده اثر انگشت در زیر باشد، اما اینطور است. در اینجا اینطور نیست زیرا در دکمه پاور واقع در قاب سمت راست M53 تعبیه شده است.

در اطراف پشت، یک جزیره دوربین مربعی شکل داریم که واحدهای 108 مگاپیکسلی اولیه، 8 مگاپیکسلی فوق عریض، ماکرو 2 مگاپیکسلی و عمق 2 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. تک فلاش LED زیر دوربین ها قرار گرفته است.

گلکسی M53 از تراشه Dimensity 900 بهره می‌برد، رابط کاربری One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 را راه‌اندازی می‌کند و در سه پیکربندی حافظه - 6G/128GB، 8GB/128GB، و 8GB/256GB عرضه می‌شود. مدلی که ما دریافت کرده ایم مدل پایه است.

Samsung Galaxy M53 برای بررسی

سایر ویژگی ها

برجسته سامسونگ گلکسی M53 شامل اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی، NFC (وابسته به منطقه)، اتصال 5G، USB-C و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی است. با این حال، این گوشی هوشمند در برخی مناطق همراه با آداپتور همراه نیست، بنابراین اگر قبلاً آداپتور ندارید، باید پول بیشتری برای خرید آن بپردازید.

گلکسی M53 حداقل با نقاط قوت سامسونگ در بخش نمایشگر کار می کند. این صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس دارد و این صفحه نمایشی است که اکثر کاربران را راضی نگه می دارد. در نور شدید خورشید خوانا است، اگر از آن برای تماشای برنامه هایی مانند Netflix یا Amazon Prime Video استفاده می کنید، خوشحال خواهید شد. حتی بازی هایی مانند Genshin Impact و Altos Odyssey در این صفحه نمایش بزرگ بسیار خوب به نظر می رسند.

بررسی Samsung Galaxy M53 5G: عملکرد، باتری

این گوشی دارای چیپست مدیاتک Dimensity 900 مجهز به شبکه 5G است. یک گزینه رم 6 یا 8 گیگابایتی با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد. من گزینه 6 گیگابایت رم را برای بررسی دارم. با توجه به چیپست، من انتظار نداشتم که هیچ مشکل عملکردی مهمی در اینجا وجود داشته باشد و M53 انتظارات را برآورده کرد. وقتی بازی‌هایی مانند Genshin Impact را برای مدت طولانی اجرا می‌کنید، گرم می‌شود، اما در غیر این صورت، همه چیز را به آرامی انجام می‌دهد، چه بازی و چه کارهای معمولی شما. چند لحظه بود که متوجه تاخیر شدم، به خصوص هنگام عکس گرفتن در حالت شب. با این حال، در این نقطه قیمت، هر گونه کاهش عمده در عملکرد قابل قبول نخواهد بود.

این گوشی One UI 4.0 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می‌کند. سامسونگ همچنان به بارگذاری بسیاری از برنامه‌های غیر ضروری مانند Bjyus، MX TakaTak و غیره ادامه می‌دهد که مثل همیشه آزاردهنده است.

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
10 + 5=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند