Samsung Galaxy S23 در چهار رنگ

Samsung Galaxy S23 در چهار رنگ  -

با موفقیت‌آمیز بودن راه‌اندازی Google Pixel 7 ، گوشی پرچم‌دار بعدی  Samsung Galaxy S23 است و آخرین به‌روزرسانی از شایعات، ایده‌هایی از گزینه‌های رنگی که قرار است ببینیم را به ما می‌دهد.

به گفته تحلیلگر راس یانگ که معمولاً در مورد پیش‌بینی‌های صنعت موبایل درست می‌گوید، ما گوشی را در رنگ‌های بژ، مشکی، سبز و صورتی روشن در چند ماه اول سال 2023 دریافت خواهیم کرد.

این یک انتخاب تا حدی محدود در مقایسه با قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S22 است که در کل طیف - S22، S22 Plus و S22 Ultra - در رنگ‌های سفید، مشکی، صورتی طلایی، سبز، گرافیت، آبی، بنفش، کرم، شرابی دیده می‌شود. ، قرمز و در نهایت بنفش .

تماس های رنگی

همچنین مقایسه انتخاب رنگ با گزینه‌های گوشی‌های تاشو Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 که اخیراً معرفی شده‌اند نیز جالب است : اولی در رنگ‌های سبز، مشکی، بژ و شرابی، و دومی در رنگ‌های بنفش، گرافیت، طلایی صورتی عرضه می‌شود. آبی، زرد، سفید، سرمه ای، خاکی و قرمز.

شاید از نظر رنگ‌ها چیزهای بیشتری وجود داشته باشد، یا شاید یانگ فقط به مدل استاندارد S22 اشاره می‌کند – در این صورت صورتی روشن جایگزین رزگلد، بژ جایگزین سفید می‌شود و گزینه بنفش حذف می‌شود.

این رنگ ها ممکن است بسته به منطقه ای که در آن هستید نیز متفاوت باشند. همه نشانه‌ها نشان می‌دهد که سری گلکسی اس 23 در ماه فوریه عرضه می‌شود، پس از برنامه‌ریزی برای سری گلکسی اس 22، بنابراین ما چند ماه فرصت داریم که منتظر بمانیم تا مطمئن شویم سامسونگ روی چه چیزی کار کرده است.

Samsung Galaxy S23 در چهار رنگ

رنگ ها واقعا مهم هستند

رنگ‌هایی که یک گوشی وارد می‌شود ممکن است در مقایسه با بقیه طراحی‌های آن، فوراً مهم‌ترین انتخاب زیبایی‌شناختی به نظر نرسند - و اگر در مقابل مشخصات داخلی یک دستگاه خاص در نظر گرفته شود، اهمیت کمتری دارند.

همچنین منصفانه است که بگوییم رنگ‌ها همیشه هیجان‌انگیزترین جنبه یک گوشی برای صحبت کردن نیستند. سفید و مشکی تقریبا همیشه وجود دارند، و فراتر از آن به نظر می‌رسد تولیدکنندگان تمایلی به آزمایش بیش از حد رنگ‌های مختلف پیشنهادی ندارند.

با این حال، انتخاب رنگ می تواند تفاوت بزرگی برای مصرف کنندگان و جذابیت یک گوشی ایجاد کند. به نظر می رسد که سازندگان تلفن شروع به درک این موضوع کرده اند – برای مثال، آیفون 13 سبز رنگی را که اپل در اوایل امسال رونمایی کرد، در نظر بگیرید.

در نهایت شما می‌توانید با خرید یک ساعت هوشمند سامسونگ و ست کردن رن بند خود با بدنه گوشی هارمونی زیبایی ایجاد کنید. اگر دنبال خرید ساعت هوشمند برای گوشی سامسونگ خود هستید پیشنهاد می‌کنیم لینک‌های زیر را باز و مدل‌ها را بررسی کنید:

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
1 + 5=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند