Xiaomi 12 Lite 5G NE، Xiaomi 13 Lite و Xiaomi Civi 2 ممکن است همه یک دستگاه باشند

Xiaomi 12 Lite 5G NE، Xiaomi 13 Lite و Xiaomi Civi 2 ممکن است همه یک دستگاه باشند -

 Xiaomi 13 Lite

شیائومی 13 لایت آینده با شماره مدل 2210129SG امروز در پایگاه داده IMEI مشاهده شد. این واقعیت که یک 13 Lite در دست ساخت است، اصلاً تعجب آور نیست، ما همیشه تصور می کردیم که 12 Lite جانشینی خواهد داشت. با این حال، شماره مدل آن بسیار جذاب است.

دلیلش این است که همین هفته گذشته همان شماره مدل در پایگاه داده دیگری دیده شد، جایی که گفته شد نام آن شیائومی 12 لایت 5G NE است که در نهایت عرضه شد. این باعث شد فکر کنیم که فقط چند گزینه وجود دارد که توضیح می دهد اینجا چه خبر است. شاید شیائومی ابتدا یکی از این دو نام را انتخاب کرده و سپس نظر خود را تغییر داده و متعاقباً نام دیگری را انتخاب کرده است. شاید یکی یا هر دوی این فهرست ها به نوعی جعلی باشد (شما هرگز نمی توانید مطمئن باشید).

Xiaomi 12 Lite 5G NE، Xiaomi 13 Lite و Xiaomi Civi 2 ممکن است همه یک دستگاه باشند

Xiaomi 12 Lite 5G NE

یا، این قطعاً یکی از مواردی است که می تواند برای مصرف کنندگان گیج کننده باشد، شاید هر دو درست باشند، و این شرکت به سادگی یک دستگاه را با دو نام مختلف، در بازارهای مختلف به فروش می رساند. قطعا این اولین مورد برای شیائومی نخواهد بود.

Xiaomi Civi 2

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد! شایعه شده است که هر دو 12 Lite 5G NE و 13 Lite نسخه های تغییر نام تجاری Civi 2 هستند که در سپتامبر در چین عرضه شد. بنابراین ممکن است سه گوشی هوشمند داشته باشیم که همه چیز به جز نام (و در دسترس بودن بازار) یکسان هستند. این دنیایی است که ما در آن زندگی می کنیم.

ما امیدواریم که این چیزی نباشد که واقعاً اتفاق بیفتد، اما هنوز نمی‌توان گفت کدام یک از گزینه‌های ما که در بالا ذکر شد بیشترین احتمال رخ دادن را دارند.

نظر خود را درباره این 3 دستگاه زیر همین بلاگ برای ما ارسال کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
7 + 4=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند