چرا آیفون 14 مینی تولید نشد؟

چرا آیفون 14 مینی تولید نشد؟ -

اکثر شایعات آیفون 14 تاکنون حاکی از آن است که اپل قصد ندارد آیفون 14 مینی تولید کند و در عوض آیفون 14 مکس را به عنوان چهارمین مدل پرچمدار سال 2022 عرضه خواهد کرد - اما یک فاش جدید در برابر این جریان است.

به گزارش 91mobiles و ایوان بلاس - دو منبع معروف اطلاعات فاش شده با سوابق قوی - یکی از شرکای آسیایی اپل در حال برنامه ریزی برای عرضه هفت دستگاه جدید در ماه آینده است. ظاهراً این دستگاه‌ها شامل آیفون 14، آیفون 14 پرو، آیفون 14 پرو مکس و... آیفون 14 مینی هستند.

اگر این برای بالا بردن هیجان شما کافی نبود، لیست با نسل دهم آی‌پد 10.2 اینچی سطح پایه و دو آی‌پد پرو جدید (یک مدل 11 اینچی و یک مدل 12.9 اینچی) تکمیل می‌شود.

بسیاری دیگر از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که تا ماه اکتبر شاهد عرضه آی‌پدهای جدید نخواهیم بود ، اما این فاش کردن باعث می‌شود که آنها در مراسم رونمایی از آیفون 14 ظاهر شوند.

آیفون 14 مینی

آیفون ۱۴ مینی

همه اینها را اضافه کنید و به نظر می رسد که این اطلاعات شریک ممکن است اشتباه باشد - اما صرفاً برای سوابق منابع درگیر ارزش گزارش در مورد آن را دارد. به عنوان مثال، Blass اطلاعات دقیقی درباره Google Pixel Watch ، در میان بسیاری از دستگاه‌های دیگر، از قبل به بیرون درز کرده است.

اینکه این جزئیات اصلاً ظاهر شده اند، گواه این است که تولید دستگاه های مخفی چقدر دشوار است. در حالی که شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ و گوگل ممکن است بتوانند کارمندان خود را زیر نظر داشته باشند، بسیاری از اشخاص ثالث - از خرده‌فروشان بین‌المللی گرفته تا سازندگان قاب گوشی - باید زودتر به آنها گفته شود.

با در نظر گرفتن این موضوع، این شایعه را برای بررسی شما ارائه می کنیم: این یک غافلگیری بزرگ خواهد بود، اما شاید در نهایت جانشینی برای iPhone 13 mini وجود داشته باشد. و شاید اپل می‌خواهد با رونمایی از آیفون‌ها و آی‌پدهای جدید خود به صورت یکجا در زمان صرفه‌جویی کند – اگرچه در این مرحله هنوز بسیار بعید به نظر می‌رسد.

آیفون 14 مینی

تجزیه و تحلیل: جدا کردن شایعات درباره آیفون 14 مینی

همانطور که گفتیم، عرضه گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌های جدید بدون هیچ گونه افشاگری یا شایعه‌ای از قبل دشوار است. مانند پنجره نقل و انتقالات فوتبال انگلستان و اروپا، این روزها بیشتر اعلامیه ها خیلی قبل از اینکه واقعاً اتفاق بیفتد صحبت می شود.

شرکت‌ها نه تنها در حفظ برنامه‌های خود مشکل دارند، بلکه می‌دانند که علاقه زیادی به این دستگاه‌های آینده وجود دارد.

این به نوبه خود باعث می‌شود نشریات و کاربران رسانه‌های اجتماعی تا حد ممکن اطلاعات گمانه‌زنی‌ای را ارائه دهند – که باز هم زمانی که صحبت از تعویض بازیکنان تیم فوتبال به میان می‌آید مشابه است.

ما نمی گوییم که این مورد در مورد این شایعه خاص است: منابع درگیر در اینجا معمولاً قابل اعتماد هستند و پیش بینی ها را فقط برای کلیک ها ارسال نمی کنند. همانطور که در مقاله 91mobiles اشاره شد، جزئیات مربوط به آیفون 14 مینی و آیپدها از یکی از بزرگترین توزیع کنندگان اپل در منطقه آسیا آمده است.

با این اوصاف، مهم است که هرگونه درز یا شایعه را در زمینه بررسی کنیم، و با توجه به اینکه منابع زیادی دیده‌ایم که دو آیفون با اندازه استاندارد و دو آیفون بزرگ‌تر را در محدوده آیفون 14 تشکیل می‌دهند، ما این اطلاعات جدید را دریافت می‌کنیم

با این حال، هرگز به طور دقیق مشخص نیست ...

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
7 + 2=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند