استفاده از آیفون های آینده در زیر باران بسیار کمتر آزاردهنده خواهد بود

استفاده از آیفون های آینده در زیر باران بسیار کمتر آزاردهنده خواهد بود -

استفاده از آیفون های آینده در زیر باران بسیار کمتر آزاردهنده خواهد بود

این روزها اکثر گوشی‌های هوشمند سطح بالا از مقاومت مناسبی در برابر آب برخوردار هستند – به اندازه‌ای که بتوانید با اطمینان از آنها در زیر باران استفاده کنید. به جز، اگر تا به حال سعی کرده باشید در یک باران شدید با صفحه نمایش گوشی هوشمند تعامل داشته باشید، می‌دانید که چه چیزی می‌تواند از دست رفته باشد، زیرا رطوبت منجر به لمس نادرست می‌شود. اپل می تواند راه حلی برای این موضوع داشته باشد.

 

در یک پتنت توسط فوربس مشاهده شد این شرکت با عنوان «تغییر عملکرد یک دستگاه الکترونیکی در هنگام مواجهه با رطوبت»، روش‌هایی را توضیح می‌دهد که آیفون می‌تواند از حسگرهای فشار و رطوبت برای تشخیص «رویدادهای رطوبت» استفاده کند - که می‌تواند از مقدار کمی آب روی صفحه نمایش متغیر باشد. به اینکه گوشی کاملاً در آب غوطه ور شود.

 

هنگامی که یک رویداد رطوبتی شناسایی شد – و آیفون متوجه شد که با چه مقدار رطوبت سروکار دارد – هدف گوشی برای جلوگیری از ثبت تماس های نادرست با آن سازگار است.

برای کمک به این امر، ممکن است چیدمان دکمه‌های روی صفحه را تغییر دهید، مثلاً با بزرگ‌تر کردن آن‌ها، به‌این‌ترتیب ضربه زدن به آن‌ها آسان‌تر یا دورتر کردن آنها از هم. حتی ممکن است برخی از کنترل ها به طور کلی حذف شوند، که منجر به یک رابط ساده شده با فقط چند دکمه بزرگ برای زدن می شود.

استفاده از آیفون در زیر باران

هوشمندانه

 تلفن همچنین از حسگرهای فشار خود استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که لمس‌ها تنها در صورت ایجاد مقدار مشخصی فشار ثبت می‌شوند – بنابراین فشار سخت با یکی از رقم‌های شما ثبت می‌شود، اما یک قطره آب نه. میزان فشار مورد نیاز و چیدمان رابط نیز ممکن است بسته به موقعیت متفاوت باشد - مثلاً باران می بارد یا زیر آب هستید.

 

اگر به اندازه کافی شجاع هستید که از آیفون خود در زیر آب استفاده کنید، ممکن است بتواند عمق فعلی شما را نیز نمایش دهد تا اطمینان حاصل شود که در محدوده مقاومت گوشی در برابر آب باقی می‌مانید.

تجزیه و تحلیل: این اتفاق به این زودی ها نمی افتد

این پتنت ایده بالقوه عالی به نظر می رسد، اما نکته ای که ما همیشه با پتنت ها اضافه می کنیم این است که تعداد بیشتری از آنها ثبت و اعطا می شوند تا اینکه واقعاً برای دستگاه های موجود تجاری استفاده شوند.

 

اپل

همیشه در حال فکر کردن و آزمایش ایده‌های جدید است، اما اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها روشنایی روز را نمی‌بینند، چه به این دلیل که خیلی جادار هستند، خیلی پرهزینه هستند، اجرای آن‌ها خیلی سخت است، یا احتمالاً دلایل دیگر.

 

بنابراین ممکن است هرگز آیفونی نبینیم که به راحتی بتوان در هنگام خیس شدن از آن استفاده کرد، و اگر این کار را انجام دهیم، بعید است که آیفون 14 آن گوشی باشد – آیفون 15 یا حتی بعد از آن را در نظر بگیرید.

 

با این حال، بیش از برخی از اختراعات ما دوست داریم که این واقعیت را ببینیم. کیس‌های استفاده در زیر آب ممکن است خاص باشند، اما همه در معرض باران قرار می‌گیرند، بنابراین ویژگی مانند این می‌تواند به گوشی‌های اپل کمک کند تا در بین بهترین گوشی‌های هوشمند قرار بگیرند .

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
1 + 2=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند