اسپاتیفای و اپل موزیک ممکن است با رقابت بزرگی از سوی TikTok روبرو شوند؟

اسپاتیفای و اپل موزیک ممکن است با رقابت بزرگی از سوی TikTok روبرو شوند؟ -

اسپاتیفای و اپل موزیک ممکن است با رقابت بزرگی از سوی TikTok روبرو شوند؟

TikTok Music می‌تواند سرویس پخش موسیقی بزرگ بعدی باشد

TikTok ممکن است بر روی یک رقیب برای Spotify و Apple Music کار کند، بر اساس یک برنامه علامت تجاری جدید، شرکت مادرش ByteDance که به تازگی در ایالات متحده ارائه کرده است.

 

این علامت تجاری برای سرویسی به نام موسیقی TikTok است. نه تنها از نام آن دلالت دارد که رقیبی برای بهترین سرویس‌های پخش موسیقی در جهان خواهد بود ، بلکه اپلیکیشن علامت تجاری آن را برای ما بیان می‌کند. ByteDance TikTok Music را یک برنامه تلفن هوشمند و رایانه می‌نامد که «به کاربران امکان خرید، پخش، اشتراک‌گذاری [و] دانلود موسیقی را می‌دهد» و همچنین توانایی گوش دادن به صوت و ویدیوی غیرقابل دانلود را ارائه می‌دهد.

ByteDance همچنین این سرویس را دارای خدمات تبلیغاتی توصیف کرده است، شاید به این معنی باشد که یک گزینه تبلیغاتی مانند لایه رایگان Spotify وجود خواهد داشت. با این حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم چه چیزی اعلام می‌کند، آیا اصلاً این سرویس را راه‌اندازی می‌کند.

اگرچه به احتمال زیاد ما به زودی شاهد عرضه موسیقی TikTok خواهیم بود، نمی‌توانیم این علامت تجاری را به عنوان تضمینی در نظر بگیریم. نه تنها ممکن است ByteDance تصمیم به لغو برنامه های خود برای این سرویس بگیرد، بلکه ممکن است با مشکلاتی از سوی دولت های مختلف روبرو شود.

 

قانونگذاران در آمریکا و انگلستان قبلاً در مورد TikTok و ارتباطات آن با چین ابراز نگرانی کرده اند . اگر ByteDance نتواند این نگرانی‌ها را کاهش دهد، می‌توانیم شاهد از دست دادن توانایی خود برای فعالیت در نقاط خاصی از جهان باشیم.

 

اگر این اتفاق بیفتد، می‌توانیم با TikTok و هر برنامه توسعه احتمالی مانند TikTok Music خداحافظی کنیم.

اسپاتیفای و اپل موزیک ممکن است با رقابت بزرگی از سوی TikTok روبرو شوند؟

موسیقی TikTok می تواند بازی را دوباره تغییر دهد

با این فرض که هیچ دست انداز در جاده وجود ندارد، TikTok Music قدم بعدی کاملاً منطقی برای شرکت رسانه های اجتماعی به نظر می رسد. TikTok یکی از بهترین راه‌ها برای کشف موسیقی جدید است ، به لطف روندهای رقص و میم که قطعه‌هایی از آهنگ‌ها را ربوده و آن‌ها را ویروسی می‌کند.

 

داریل باکستر خود ما حتی از برنامه برای بازسازی لیست پخش عروسی خود استفاده کرد .

 

با در نظر گرفتن این موضوع، TikTok Music احتمالاً یافتن نسخه های کامل آهنگ های جذاب را آسان تر می کند - به خصوص اگر به دنبال یک کاور یا ریمیکس هستید تا یک آهنگ اصلی. به جای اینکه مجبور باشیم در لیست آهنگ‌های سرویس‌های رقیب پیمایش کنیم، می‌توانیم ببینیم کاربران می‌توانند چند دکمه را در TikTok فشار دهند و فوراً به آهنگ کامل در TikTok Music ارسال شوند.

 

اگر خوش شانس باشیم، حتی ممکن است برخی از خلاقیت های TikTok را در موسیقی TikTok مشاهده کنیم. این علامت تجاری به کاربران امکان ویرایش ویدیو و صدا را می دهد - شاید به مردم اجازه می دهد ریمیکس ها و موزیک ویدیوهای خود را ایجاد و به اشتراک بگذارند.

 

باید منتظر بمانیم و ببینیم در هفته‌ها و ماه‌های آینده چه اتفاقی می‌افتد، اما اپل و اسپاتیفای می‌خواهند مراقب باشند. TikTok در حال حاضر نقشه های گوگل را به عنوان بهترین راه برای کشف مکان های جدید برای بازدید در اختیار گرفته است، این برنامه های دیگر نیز می توانند به زودی پایگاه کاربری خود را پیدا کنند که توسط این برنامه شناسایی شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
1 + 2=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند