انتقال اسان از اندروید به ios در واتساپ فراهم شد

انتقال اسان از اندروید به ios در واتساپ فراهم شد -

انتقال اسان از اندروید به ios در واتساپ فراهم شد

پس از انجام آزمایش ، امکان انتقال کامل تاریخچه چت واتس اپ از گوشی اندرویدی به آیفون در آپدیت اپلیکیشن Move to iOS اپل در دسترس است .

این بدان معناست که تمام عکس‌ها، ویدیوها، پیام‌های صوتی و تاریخچه چت شما از زمانی که WhatsApp را نصب کرده‌اید، اکنون می‌توانند جابه‌جا شوند و همچنین می‌توانید این کار را برعکس انجام دهید.

 

این قابلیتی است که برای مدت طولانی توسط کاربران درخواست شده است، همانطور که قبلاً مجبور بودید محتوای خود را به صورت دستی به آیفون منتقل کنید یا از یک برنامه شخص ثالث در لپ تاپ استفاده کنید. با این حال، اپل و متا به وضوح راهی برای انجام این کار در Move to iOS پیدا کرده‌اند که برای دانلود رایگان در فروشگاه Google Play زمانی که شخصی بخواهد از آیفون به اندروید تغییر مکان دهد یا برعکس، سردرد کمتری به همراه خواهد داشت.

انتقال اسان از اندروید به ios در واتساپ فراهم شد

ویژگی که مدتها منتظر آن بودیم

در چیزی که تقریباً شبیه زندگی دیگری به نظر می‌رسد، در یک فروشگاه تلفن کار می‌کردم که در آن به راه‌اندازی و انتقال داده‌های مشتریان از تلفن‌های قدیمی‌شان به تلفن جدید کمک می‌کردم، و WhatsApp همیشه یک چالش برای اطمینان از اینکه همه چیز از تلفن منتقل می‌شود، بود. یک دستگاه به دستگاه دیگر

مواقعی بود که مجبور بودم فایل‌های فردی را از یک دستگاه اندرویدی به دستگاه دیگر از طریق بلوتوث منتقل کنم، یا اگر از اندروید به iOS بود، سعی می‌کردم رسانه‌ها را منتقل کنم، اما به شکست خود اعتراف می‌کردم که انتقال سابقه چت در کنار آن غیر ممکن بود.

 

به لطف این به‌روزرسانی برای انتقال به iOS، دیگر مشکلی نیست. اکنون زمانی که مخاطبین و سایر داده های شخصی خود را منتقل می کنید، فقط یک مرحله اضافی در برنامه است.

 

واتس اپ در پستی اعلام کرده است که باید گوشی اندروید خود را حداقل به نسخه 5 و آیفون جدید خود را در iOS 15.5 در کنار آخرین نسخه واتس اپ در دستگاه اندرویدی خود به روز کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
6 + 1=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند