اولین آپدیت بتای Galaxy Watch 4 One UI 4.5

اولین آپدیت بتای  Galaxy Watch 4 One UI 4.5 -

اولین آپدیت بتای  Galaxy Watch 4 One UI 4.5

 اکنون برای دانلود در دسترس است!

سامسونگ اواخر ماه گذشته به مشتریان Galaxy Watch 4 این امکان را داد که در برنامه One UI Watch 4.5 بتا ثبت نام کنند. اکنون، اولین سیستم عامل بتا برای دانلود در دسترس است.

 

One UI Watch 4.5 beta اولین موج تغییرات و اضافات را معرفی می کند که سامسونگ می خواهد قبل از انتشار نرم افزار جدید برای عموم آزمایش کند.

 

برخی از چیزهای جدید همراه با سفت‌افزار بتا عبارتند از: صفحه‌نمایش ساعت بهبودیافته، رابط کاربری برای عملکرد دو سیم‌کارت، اعلان‌های بهتر با پشتیبانی از زمینه زیرمتن، و همچنین بهبود در صفحه‌کلید، ورودی صوتی و دست‌نویس. تغییرات بتا برای One UI Watch 4.5 همچنین به اضافه شدن گزینه های گسترده تر برای تنظیم آلارم اشاره می کند.

چگونه One UI Watch 4.5 beta را دانلود کنیم؟

اگر می‌خواهید سخت افزار پیش از انتشار را آزمایش کنید، به خاطر داشته باشید که One UI Watch 4.5 بتا فقط برای دستگاه‌های Wear OS Samsung، یعنی Galaxy Watch 4 و Watch 4 Classic در دسترس است. این برای مدل‌های قدیمی‌تر Galaxy Watch یا ساعت‌های هوشمند Wear OS از برندهای دیگر در دسترس نیست.

 

سپس برای شرکت در برنامه بتا، به یک گوشی هوشمند Galaxy و نصب اپلیکیشن Samsung Members به همراه یک حساب کاربری سامسونگ نیاز دارید.

 اولین آپدیت بتای  Galaxy Watch 4 One UI 4.5

مشتریان گلکسی واچ 4 که این شرایط را برآورده می کنند، بنری را در داخل برنامه اعضای سامسونگ مشاهده می کنند که به آنها امکان می دهد برای برنامه One UI Watch بتای ثبت نام کنند. مشتریان سامسونگ می توانند پس از پذیرفته شدن برنامه، سفت افزار بتا را دانلود کنند.

 

در نهایت، به خاطر داشته باشید که سیستم عامل بتا ممکن است باگ باشد. اگر به برنامه بتا در گلکسی واچ 4 خود می‌پیوندید و بعداً می‌خواهید به نرم‌افزار معمولی بازگردید، خوب، طبق گفته سامسونگ چنین گزینه‌ای وجود ندارد، حتی اگر تصمیم داشته باشید از به‌روزرسانی‌های بتا بیشتر انصراف دهید.

 

اگر قصد آزمایش One UI Wear 4.5 beta را ندارید، اما همچنان به تغییرات آتی در ساعت های هوشمند سامسونگ علاقه مند هستید، منتظر اخبار و ویدیوهای بیشتر Galaxy Watch باشید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
8 + 2=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند