بررسی آیفون 14 پرو مکس

بررسی آیفون 14 پرو مکس -

بررسی آیفون 14 پرو مکس

تراشه جدید A16 Bionic قدرت کل نمایش را تامین می کند . این یک ارتقاء از A15 Bionic (که همانطور که گفته شد در آیفون 14 و 14 پلاس وجود دارد) با 16 میلیارد ترانزیستور و فرآیند 4 نانومتری است که به این معنی است که اندازه هر یک از آن ترانزیستورها در حال کوچک شدن است. به نظر می‌رسد که معیارها و عملکرد دنیای واقعی، قدرت این سیلیکون جدید اپل را نشان می‌دهند که تقریباً به تمام گوشه‌های عملکرد آیفون 14 پرو مکس (عکس‌ها، نمایشگر همیشه روشن و جزیره دینامیک) می‌رسد.

بین فناوری نمایشگر جدید کارآمدتر A16 Bionic و اندازه آیفون 14 پرو مکس، ما انتظار بیش از 13 ساعت عمر باتری چندکاره را داشتیم. اپل آیفون 14 پرو مکس را برای 29 ساعت پخش ویدیو رتبه بندی می کند. ما ویدیوها را تماشا کردیم، وب را مرور کردیم، بازی‌های متعددی را اجرا کردیم و عکس‌های زیادی به‌علاوه چند ویدیو گرفتیم. ما همچنین بیشتر وقت خود را بیرون می گذراندیم که به این معنی بود که صفحه نمایش در حداکثر روشنایی بود.

آزمایش‌های بیشتر در داخل خانه با نمایشگر روشن در تمام روز و عمدتاً پخش ویدیو منجر به دوبرابر این رقم ۱۳ ساعته شد و بسیار نزدیک‌تر به عملکرد 29 ساعت پخش ویدئویی اپل تخمین زده شد.

به هر حال، این اولین آیفون بدون سیم کارت اپل است ( حداقل در ایالات متحده - اسلات سیم کارت در بازارهای دیگر وجود دارد). از دست دادن سینی سیم کارت عجیب است، اما خوشایند است، و خوشبختانه راه اندازی eSIM بسیار آسان بود.

در حالی که می‌توانستیم eSIM جدید را تجربه کنیم، به دلایل واضح، ویژگی جدید تشخیص تصادف و یا SOS ماهواره اضطراری جدید را آزمایش نکردیم. با این حال، ما دومی را در عمل دیدیم - بیشتر در مورد آن در بررسی کامل در ادامه.

طراحی آیفون 14 پرو مکس

  • طراحی آشنای "Pro".
  • اندازه فقط کمی متفاوت است
  • صفحه نمایش بدون بریدگی ظاهری تازه دارد

 

در یک نگاه، و جدا از روکش جدید و باشکوه Deep Purple، آیفون 14 پرو مکس ممکن است با آیفون 13 پرو مکس اشتباه گرفته شود. همینطوره با این حال، برخی از تفاوت های ظریف وجود دارد.

آیفون 14 پرو مکس با ابعاد 160.7 x 77.6 x 7.85 میلی‌متر، کمی کوتاه‌تر و باریک‌تر از گوشی قبلی است و یک مو ضخیم‌تر است. وقتی به گوشی نگاه می کنید یا آن را در دست می گیرید، هیچ کدام از اینها قابل توجه نیست. شاید به این دلیل باشد که با وزن 240 گرم، وزن آن نسبت به آیفون 13 پرو مکس تغییری نکرده است.

با آیفون 14 پرو مکس (و 14 پرو)، تجربه مادی ممتاز اپل را خواهید داشت. که به معنای یک قاب فولادی ضد زنگ جلا، با شیشه مات در پشت و جلو است. نمایشگر جلویی توسط محافظ سرامیکی شفاف اپل محافظت می‌شود، که باید از آن در برابر آسیب محافظت کند (ما برای آزمایش آن صفحه را رها نکردیم یا عمداً خراش ندادیم).

مواردی مانند قرار دادن دکمه برای روشن/خواب/Siri، کنترل‌های صدا و سوئیچ سکوت مشابه آیفون 13 پرو مکس هستند. تفاوت بزرگ، به طور طبیعی، عدم وجود اسلات سیم کارت در دستگاه آزمایشی ما (و همه آنهایی است که در ایالات متحده فروخته می شوند). ظاهری تمیزتر و دلپذیرتر ایجاد می کند.

اگرچه طراحی آرایه دوربین شبیه به آیفون 13 است، لنزها همه کمی بزرگتر هستند (شاید یک یا دو میلی متر)، فلاش LED متفاوت به نظر می رسد (و متفاوت است) و یک سنسور جدید نور محیط وجود دارد که باید به شما کمک کند. دوربین ها بهتر سناریوهای روشن و با نور پس زمینه را در نظر می گیرند. سنسور LiDAR (مفید برای اسکن سه بعدی و ارائه کمک در عکاسی در نور کم) بدون تغییر باقی می ماند.

در پایین تلفن، بلندگوی قدرتمند استریو (با دومین بلندگوی مبتنی بر نمایشگر، در آزمایش‌های ما به 85 دسی‌بل رسید) و مشبک‌های میکروفون، مانند پورت لایتنینگ که به نوعی زنده مانده است، یکسان به نظر می‌رسند. شاید سال آینده یا سال بعد شاهد آیفون USB-C باشیم – تصور اینکه اپل بتواند برای مدت طولانی تری از قوانین آتی پورت اتحادیه اروپا چشم پوشی کند، سخت است.

به طور کلی، این طراحی غیرقابل اجتناب اپل و کاملاً چشمگیر است. همچنین در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. برای آزمایش آن، تلفن را از طریق دوش آبپاش عبور دادیم - سالم ماند و فکر می‌کنیم که آن را دوست داشت.

بررسی آیفون 14 پرو مکس

نمایشگر آیفون 14 پرو مکس

  • 7 اینچی Super Retina XDR هنوز هم زیباست
  • شکاف از بین رفته است!
  • جزیره پویا FTW
  • به‌روزرسانی تطبیقی و همیشه روشن از افزودنی‌های خوش‌آمدگویی هستند

 

در حالی که برخی ممکن است استدلال کنند که زبان طراحی فعلی آیفون کمی قدیمی شده است، در اینجا با نمایشگر Super Retina XDR دوباره احیا شده است. جدای از A16 Bionic قدرتمند زیر کاپوت، صفحه نمایش آیفون 14 پرو مکس بزرگترین نوآوری گوشی جدید را دارد: جزیره پویا.

ناچ مرده است، و در جای خود چیزی است که به نظر می رسد یک بریدگی مستطیل در صفحه نمایش 2796 در 1290 پیکسلی کمی غنی تر است. Dynamic Island به جای در آغوش گرفتن بالای صفحه نمایش OLED و احاطه کردن آن شیار بلندگوی فوق‌العاده نازک، به نام خود عمل می‌کند و چند میلی‌متر از آن لبه بالایی شناور می‌شود.

تعدادی چیز وجود دارد که وقتی به این فضای تاریک نگاه می کنید بلافاصله مشخص نمی شوند. اول، همه اجزای قدیمی TrueDepth را در خود جای نمی دهد. دوربین 12 مگاپیکسلی همچنان وجود دارد (اکنون با فوکوس خودکار) و همچنین سنسور IR و نورگیر سیل. با این حال، سنسور مجاورت در حال حاضر در پشت صفحه نمایش پنهان است. دوم، کل جزیره دینامیک به لمس حساس است. سوم، به نظر می رسد این فضای سیاه کوچک می تواند شکل خود را تغییر دهد.

با نگاهی دقیق تر به جزیره پویا، بریدگی قرصی شکل و دایره ای را نشان می دهیم که با فضای کوچکی از هم جدا شده و توسط «جزیره» سیاه احاطه شده است. ناحیه جداسازی با پیکسل ها پر شده است. قابل توجه است زیرا آیفون می تواند از آنها برای مواردی مانند اعلان امنیتی خود استفاده کند (نقطه سبز کوچکی که به شما امکان می دهد بدانید دوربین یا میکروفون در حال استفاده است).

این تکه پیکسل اضافی به ایجاد این توهم کمک می کند که کل فضا قابل تعویض است، زیرا برای مثال، شناسایی چهره شناسه (هم ثبت نام و هم خواندن چهره شما برای هر باز شدن قفل) منبسط و منقبض می شود، و همچنین آیکون های صوتی کوچکی را در خود جای می دهد که پخش موسیقی را نشان می دهد. .

از آنجایی که تمام سطح جزیره پویا به لمس حساس است، می‌توانید از حرکات برای دسترسی به موسیقی، نقشه‌ها، یافتن من، وضعیت قفل آیفون، تماس‌های دریافتی و موارد دیگر استفاده کنید.

نکته قابل توجه در مورد این قطعه کوچک نمایشگر این است که چقدر شبیه یک حباب تعاملی است و نه مجموعه ای از سنسورها، دوربین ها و چند پیکسل شناور. بخشی از آن به دلیل استفاده اپل از رنگ مشکی، هم در اجزای فیزیکی جزیره دینامیک و هم سیاه‌های جوهری ایجاد شده توسط صفحه نمایش OLED آیفون 14 پرو مکس است. سخت است که بدانید سخت افزار کجا تمام می شود و نرم افزار کجا شروع می شود. براوو، اپل.

آیا ما کمی نگران این هستیم که درست روی دوربین TrueDepth حرکت کنیم و در نهایت با سلفی های لکه دار مواجه شویم؟ بله، اما در آزمایش، هرگز این اتفاق نیفتاد. در واقع، این سلفی های جدید با کمک فوکوس خودکار عالی به نظر می رسند. جزیره پویا پس از مدتی به یکی از نوآوری های نرم افزاری/سخت افزاری محبوب اپل تبدیل می شود.

اپل ProMotion را با آیفون 13 پرو و پرو مکس معرفی کرد و نرخ رفرش صفحه را به 120 هرتز رساند. در حال حاضر، آیفون 14 پرو مکس (و پرو) محدوده نرخ تجدید تطبیقی گسترده تری را ارائه می دهد که می تواند از 1z تا 120 هرتز برسد.

آزمایش نرخ‌های تازه‌سازی دشوار است. وعده این است که 120 هرتز حرکت نرمی را برای ویدیوها و بازی‌های پشتیبانی شده ارائه می‌کند، در حالی که نرخ‌های تازه‌سازی پایین (تا 10 هرتز) برای صفحات ثابت‌تر به خوبی کار می‌کنند. به نظر می رسد نرخ به روز رسانی پیش فرض 60 هرتز باشد و به طور کلی، همه چیز در آیفون 14 پرو مکس همانطور که باید به نظر می رسد.

همچنین نرخ تازه‌سازی 1 هرتز وجود دارد، اما این نرخ برای حالت نمایش همیشه روشن جدید رزرو شده است. درست است: اپل بالاخره یک گزینه صفحه نمایش همیشه روشن را به آیفون 14 پرو مکس و 14 پرو اضافه کرد (با عرض پوزش، آیفون 14 و 14 پلاس).

ما صادقانه از نحوه رویکرد اپل برای پیاده سازی این ویژگی تحت تأثیر قرار گرفته ایم. اپل به جای بازگشت به صفحه سیاه و سفید ساده، بیشتر روشنایی و رنگ را کاهش می دهد، اما اطلاعات قابل مشاهده مانند تاریخ، زمان، حالت فوکوس، جزئیات ویجت و عکس هایی را که ممکن است به عنوان صفحه قفل داشته باشید باقی می گذارد. . این نمایشگر حتی رسانه ای را که در حال پخش آن هستید، مانند جلد آلبوم نشان می دهد، و نرخ تازه سازی 1 هرتز تضمین می کند که انرژی زیادی مصرف نمی کند.

عالی است که بالاخره یک صفحه نمایش آیفون قابل نگاه داشته باشید. اینکه چرا اپل پس از بسیاری از رقبای اندرویدی، اینقدر طول کشیده تا چنین عملکردی را اضافه کند، حدس می‌زند، اما حداقل اپل آن را به درستی انجام می‌دهد.

در حالی که صفحه نمایش آیفون 14 پرو مکس می تواند به طور هدفمند کم نور شود، همچنین این قابلیت را دارد که کاملاً درخشان بدرخشد. روشنایی معمولی 1000 نیت است، اما برای HDR می تواند به 1600 نیت برسد و در فضای باز نور خورشید را به 2000 نیت می رساند.

ما تحت تاثیر قرار گرفتیم که چگونه، بدون توجه به نور محیط، همچنان می‌توانیم صفحه نمایش آیفون را ببینیم. با این حال، به خاطر داشته باشید که یک روز بیرون از خانه با روشنایی زیاد صفحه نمایش به این معنی است که باتری شما ممکن است 29 ساعت وعده داده شده را دوام نیاورد (هشدار اسپویلر: برای ما اینطور نیست).

بررسی آیفون 14 پرو مکس

دوربین های آیفون 14 پرو مکس

  • در نهایت یک سنسور چهار پیکسلی 48 مگاپیکسلی دریافت می کند
  • ارتقاء در سراسر هیئت مدیره برای آرایه سه لنز
  • دوربین TrueDepth فوکوس خودکار را به دست می آورد

 

در حالی که آرایه دوربین آیفون 14 پرو مکس (و آیفون 14 پرو) ممکن است کاملاً شبیه به دوربین آیفون 13 پرو مکس باشد، لنزها و سنسورها همه متفاوت هستند.

ستاره این سه گانه دوربین اصلی چهار پیکسلی 48 مگاپیکسلی است. اپل سال ها طول کشید تا یک سنسور با تعداد پیکسل بالا مانند این را معرفی کند و بله، با بنینگ چهار پیکسلی به گونه ای رفتار می کند که گویی چیز جدیدی است. این نیست. در سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا، سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی از باندینگ نه پیکسلی استفاده می کند. در هر دو مورد، سنسورها داده‌های چند پیکسل را می‌گیرند و آنها را در یک پیکسل موثر بزرگ‌تر و غنی‌تر برای بهبود رنگ‌ها و عملکرد در نور کم ترکیب می‌کنند.

در آیفون 14 پرو مکس، اکثر افراد در حالت 12 مگاپیکسلی عکس می گیرند. برای فعال کردن تصویربرداری با فرمت خام کامل 48 مگاپیکسلی، باید تنظیمات را جستجو کنید، که گزینه خام را به رابط دوربین اضافه می کند. به نظر نمی‌رسد که عکس‌برداری به صورت خام تفاوت چندانی با کیفیت تصویر در نمایشگر آیفون ایجاد نمی‌کند، اما این به این دلیل است که واقعاً برای عکاسان حرفه‌ای طراحی شده است که می‌خواهند تصاویر فشرده‌نشده را مثلاً در فتوشاپ دستکاری کنند.

تصاویر خام به صورت فایل های DNG بزرگ در آیفون ذخیره می شوند. باز کردن چنین عکس‌هایی در ویرایشگر Camera Raw فتوشاپ ، به شما امکان می‌دهد تصویر را با جزئیات جزئی تنظیم کنید تا نتایج بصری خیره‌کننده‌ای به دست آورید. همچنین می‌توانید تصاویر خام را در برنامه دوربین اصلی آیفون ویرایش کنید یا Adobe Lightroom را برای کنترل ویرایش بیشتر در حین حرکت در تلفن خود دانلود کنید.

  • دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی (24 میلی متر، f/1.78)
  • 12 مگاپیکسل فوق عریض (13 میلی متر، f/2.2)
  • 12 مگاپیکسل 3x تله فوتو (77mm f/2.8)
  • دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی TrueDepth (f/1.9)

 

سنسور 48 مگاپیکسلی هدف دیگری دارد. یک بار دیگر یک گزینه زوم اپتیکال 2 برابر در برنامه دوربین آیفون وجود دارد. این حالت به جای استفاده از لنز اختصاصی زوم اپتیکال 3 برابری 12 مگاپیکسلی، از یک زیربخش مرکزی 12 مگاپیکسلی از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی استفاده می‌کند تا لنز دیگری با دیافراگم 48 میلی‌متری f/1.78 ایجاد کند. به این ترتیب، زوم اپتیکال با وضوح کامل را بدون نیاز به سنسور اختصاصی 2 برابری اضافی فراهم می کند. این دیافراگم بازتر باعث می‌شود تصاویر در حالت پرتره حتی بهتر از لنزهای اصلی به‌صورت استاندارد باشند.

در حالی که لنز 77 میلی‌متری f/2.8 اپل با زوم اپتیکال 3 برابری مشکلی ندارد، (تصاویر زیبایی می‌گیرد)، در مقایسه با زوم اپتیکال 10 برابری که در گلکسی اس 22 اولترای سامسونگ وجود دارد، احساس ضعف می‌کند. اپل به سادگی هیچ پاسخی به زوم فضایی 100 برابری سامسونگ ندارد. در یک مفهوم عملی، زوم دیجیتال 15 برابری آیفون 14 پرو مکس در هنگام عکاسی از ماه با شکست مواجه می شود. در حقیقت، عکس‌های خیره‌کننده سامسونگ تا حدی محصول هوش مصنوعی هستند، اما تا حدی که ممکن است سعی کنیم نتوانیم با آیفون 14 پرو مکس عکسی مناسب از ماه کامل داشته باشیم.

اپل همچنین قابلیت‌های ویدیویی این سری را برای پشتیبانی از حالت سینمای 4K 30 فریم در ثانیه ارتقا داده است که بسیار عالی به نظر می‌رسد. حالت اکشن جدید ابزار مفیدی است، تا زمانی که بدانید که با برش هوشمندانه فیلم، ویدیوهای بسیار لرزان را صاف می کند. هرچند خوب است، حتی اگر ندانیم چند بار از آن استفاده می کنیم.

جالب اینجاست که اپل تصمیم گرفته است که فیلمبرداری 8K را معرفی نکند (یکی از شایعه‌های اضافه شده در ابتدای راه‌اندازی این گوشی‌ها)، اما در حالی که برخی ممکن است این موضوع را یک کمبود بدانند، ما آن را یک موهبت می‌دانیم. ویدیوهای 8K به سرعت حتی بزرگترین ظرفیت ذخیره سازی آیفون را پر می کنند، و برای چه؟ چند نفر از شما تلویزیون 8K در خانه دارید؟

به طور کلی، سیستم دوربین اپل و قابلیت‌های ثبت تصویر همچنان در سطح بالایی قرار دارند، به این معنی که عنوان اپل را در ارائه یکی از بهترین تلفن‌های دوربین در بازار حفظ کرده است. عکس های 12 مگاپیکسلی از سنسور جدید 48 مگاپیکسلی کاملاً زیبا، با رنگ ها و جزئیات چشمگیر هستند. عکس‌های شبانه خوب به نظر می‌رسند، در حالی که تصاویر ماکرو حتی ممکن است بهتر از آنچه می‌توانیم با iPhone 13 Pro انجام دهیم باشد.

عکس‌ها به طور کلی ممکن است به دلیل موتور Photonic جدید اپل نیز بهتر به نظر برسند (فناوری که در توضیح دوربین اختصاصی آیفون 14 ما توضیح داده شده است ). آنچه که درک آن مهم است این است که اپل فرآیند Deep Fusion خود را زودتر در خط لوله تصویر، روی تصاویر فشرده نشده انجام می دهد. اگر تصاویر در نور کم و عکس‌های حالت شب از یک آسمان پرستاره بهتر به نظر می‌رسند، که فکر می‌کنیم اینطور است، به همین دلیل است.

بررسی آیفون 14 پرو مکس

صدای آیفون 14 پرو مکس

یک یادداشت کوتاه در مورد سیستم بلندگوی اپل آیفون 14 پرو مکس. دو بلندگوی استریوی آن – یکی در لبه پایینی گوشی و دیگری در لبه بالای صفحه نمایش – می توانند صدایی بلند و واضح تولید کنند، اما قابلیت صدای فضایی را نیز دارند. این می تواند هنگام تماشای محتوای پشتیبانی کننده Dolby Atomos، مانند پروژه آدام نتفلیکس، لذت واقعی باشد.

صدای فضایی صدا را در اطراف سر شما قرار می دهد، به طوری که یک سفینه فضایی می تواند به نظر برسد که از سمت چپ صفحه به داخل پرواز می کند و سپس به سمت راست می رود. اگر از شلوغ شدن در اطراف صفحه نمایش 6.7 اینچی اهمیتی ندارند، صدای باکیفیت کافی برای سرگرم کردن گروه کوچکی از مردم در اینجا وجود دارد.

به طور طبیعی، بلندگوها به اندازه کافی بلند هستند تا موسیقی را برای یک مهمانی کامل صدا کنند. Apple Music مجموعه صوتی فضایی گسترده ای دارد و ما عاشق گوش دادن به ریمیکس Elton John، Dua Lipa Cold Heart هستیم. به قول بچه ها "سیلی" می زند.

گاهی اوقات مردم فراموش می‌کنند که آیفون‌ها نیز… تلفن هستند، امروزه ما تعداد کمی تماس صوتی برقرار می‌کنیم (و به احتمال زیاد به جای آن تماس‌های FaceTime برقرار می‌کنیم). خبر خوب این است که کیفیت تماس عالی است. این همچنین یک تلفن 5G است، به این معنی که، هنگامی که اتصال را دارید، داده‌های پهنای باند زیادی دریافت می‌کنید. با این حال، مدل Verizon ما که در ایالات متحده آزمایش شد، همیشه به اندازه کافی خوش شانس نبود که 5G خوب را پیدا کند.

بررسی آیفون 14 پرو مکس

عملکرد و مشخصات آیفون 14 پرو مکس

  • آخرین A16 Bionic اپل
  • بر اساس فرآیند 4 نانومتری کارآمدتر ساخته شده است
  • 1 میلیارد ترانزیستور بیشتر از A15 Bionic
  • تقریباً 6 گیگابایت رم بدون هیچ گزینه ای برای بیشتر

 

جدا از لنزهای چند عنصری و سنسورهای بزرگتر، چیپست جدید A16 Bionic اپل موتوری است که در پشت قابلیت های عکاسی آیفون 14 پرو مکس قرار دارد.

این تراشه جدید با 16 میلیارد ترانزیستور، یک میلیارد ترانزیستور بیشتر از A15 Bionic در آیفون 14 و 14 پلاس دارد. اپل در مراسم معرفی خود ادعا کرد که تراشه جدید قادر به انجام 17 تریلیون عملیات در ثانیه است. همچنین به جای فرآیند 5 نانومتری A15، بر روی یک فرآیند 4 نانومتری ساخته شده است، که باید CPU موبایل کارآمدتری را ایجاد کند.

اجرای Geekbench 5 روی گوشی جدید تراشه ای را نشان می دهد که به طور تدریجی قدرتمندتر از A15 Bionic است. هر دو دارای یک CPU 6 هسته ای، GPU 5 هسته ای (A15 قبلی در آیفون 13 غیر پرو دارای چهار هسته GPU) و یک موتور عصبی 16 هسته ای هستند. اساسا، این فقط سیلیکون بازسازی شده نیست. برای عملکرد بهتر در طیف وسیعی از وظایف به کار گرفته شده است.

حداقل بر اساس امتیازاتی که دیدیم، سیلیکون اپل همچنان از اسنپدراگون 8 نسل 1 فعلی کوالکام جلوتر است. البته، این یک پردازنده قدرتمند موبایلی نیز هست و اکنون با بررسی آیفون 14 پرو مکس جدید و گلکسی اس 22 سامسونگ، می توانیم گزارش دهید که هیچکدام در بخش عملکرد مایل نیستند.

بررسی آیفون 14 پرو مکس

باتری آیفون 14 پرو مکس

  • اپل مشخصات اندازه باتری را منتشر نمی کند
  • به طور معمول در بسیاری از کارها استفاده می شود، 26 ساعت (شاید بیشتر)
  • در فضای باز با استفاده از صفحه نمایش فوق العاده روشن، عمر باتری به شدت کاهش می یابد

 

مانند همیشه، اپل اندازه باتری آیفون 14 پرو مکس را فاش نکرده است، اما با جست و جوی اطراف نشان می دهد که در واقع نسبت به پرو مکس قبلی کوچکتر است (4323 میلی آمپر ساعت در مقابل 4352 میلی آمپر ساعت)، علیرغم خروجی 29 ساعت پخش ویدیوی بالاتر. در مقایسه با پخش 28 ساعته آیفون 13 پرو مکس؛ احتمالاً به لطف تراشه A16 Bionic کارآمدتر، عمر باتری کمی را به دست آورده است.

در آزمایش‌های محدودی که انجام دادیم، متوجه شدیم که استفاده از تلفن در خارج از منزل و زیر نور شدید خورشید و انجام کارهای مختلف - عکس‌برداری، پخش ویدیو، بازی و مرور وب - به این معنی است که عمر باتری بسیار کمتر از عملکرد پیش‌بینی‌شده یک روز کامل است. نزدیک 13 ساعت بود.

در داخل، عمدتاً پخش ویدیو، داستان کاملاً متفاوتی بود. ما 26 ساعت پخش داشتیم. شما میتوانید برای خرید گوشی آیفون به فروشگاه دارسو مراجعه کنید.

واقعیت این است که مسافت پیموده شده شما بسته به کاری که با iPhone 14 Pro Max انجام می دهید متفاوت است. به علاوه، صفحه نمایش همیشه روشن جدید، در حالی که با فرکانس 1 هرتز بسیار کارآمد است، ممکن است انرژی کمی بیشتر از یک صفحه نمایش خاموش در حالت قفل مصرف کند.

آیفون 14 پرو مکس – که می تواند با شارژرهای MagSafe و Qi شارژ شود – قابلیت شارژ فوق العاده سریع ندارد. با این حال، اپل می گوید که می تواند در 30 دقیقه با یک شارژر اختیاری 20 واتی تا 50 درصد شارژ شود (این گوشی با کابل USB-C-to-Lighting ارائه می شود، اما بدون آجر شارژ). در آزمایشات ما در 30 دقیقه 47 درصد به دست آوردیم.

و همانطور که چندین بار به آن اشاره کرده ایم، سری آیفون 14 دارای USB-C نیست، ما گمان می کنیم که اکنون برای آیفون 15 رزرو شده است.

بررسی آیفون 14 پرو مکس

نرم افزار آیفون 14 پرو مکس

  • iOS 16 از جعبه خارج شد
  • صفحه قفل جدید یک پیروزی بزرگ است

 

همه گوشی های اپل آیفون 14 با iOS 16 عرضه می شوند. این یک ارتقاء iOS ارزشمند است که برخی از مهم ترین تغییرات پلتفرم را که در مدتی پیش دیده ایم را ارائه می دهد.

نکات برجسته شامل صفحه قفل است. ما از افزودن عکس سفارشی خود لذت بردیم و آن را در موقعیت مکانی قرار دادیم تا زمانی که بخشی از عکس زیبایی آیفون 14 پرو مکس ما (یکی که گوشی با آب پاشیده می شود) بازطراحی زمان بازخوانی شده را مسدود کرد. این تقسیم بندی تصویر در حالت همیشه روشن ناپدید می شود (ساعت روی سوژه ظاهر می شود).

تقسیم بندی تصویر همچنین به شما امکان می دهد یک سوژه را از هر تصویری بگیرید و آن را به برنامه دیگری مانند متن یا یادداشت بکشید.

اعمال حالت های مختلف فوکوس در یکی از بسیاری از صفحه های قفل مفید است. ما مثلاً یکی برای کار و یکی برای شخصی ساختیم.

مسیرهای سفر چندبخشی جدید در Maps نیز افزوده خوبی است و ما آزادانه پیام‌های متنی را در حین حرکت ویرایش می‌کنیم. حتی چیزی به سادگی دکمه جستجوی جدید در صفحه اصلی، آیفون جدید شما را مفیدتر می کند.

به طور کلی، چیزهای زیادی برای کشف در iOS 16 وجود دارد، اما تصور کلی ما این است که تجربه بهتری از iPhone 14 Pro Max را ایجاد می کند.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
3 + 5=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند