بروزرسانی گسترده واتساپ

بروزرسانی گسترده واتساپ -

بروزرسانی گسترده واتساپ

اپل و متا با هم متحد می شوند تا به روز رسانی گسترده واتس اپ را برای گوشی های اندرویدی بیاورند

برنامه انتقال اپل اکنون از تمام داده های WhatsApp شما پشتیبانی می کند

تغییر پلت فرم های موبایل استرس زا است، اما اپل و واتس اپ تنها بخشی از آن را بسیار آسان کرده اند.

غول فناوری کوپرتینویی و یکی از محبوب‌ترین پلت‌فرم‌های پیام‌رسان رمزگذاری‌شده جهان، که اتفاقاً متعلق به متا نیز می‌باشد، برای هموار کردن مسیر از Android به iOS، حداقل برای مکالمات و فعالیت‌های واتس‌اپ قبلی شما در اندروید، شریک شدند.

روز سه‌شنبه، این زوج یک افزونه به برنامه « Move to iOS » اپل در فروشگاه Google Play در اندروید معرفی کردند. این برنامه بسیار جدید است. در واقع، هزاران نفر از آن برای تعویض پلت فرم هر سال استفاده می کنند. مزایای اصلی آن این است که یک اتصال همتا به همتا بین دستگاه اندروید شما و آیفون جدید شما ایجاد می‌کند و سپس روی تمام داده‌های کلیدی شما (عکس‌ها، پیام‌ها، مخاطبین، تقویم) کپی می‌کند و همه آن‌ها را در مکان‌های مناسب قرار می‌دهد. در آیفون

بروزرسانی گسترده واتساپ

این به‌روزرسانی تشخیص می‌دهد که آیا یک برنامه واتس‌اپ و حساب کاربری در تلفن Android خود دارید یا خیر و سپس پیشنهاد می‌کند که داده‌ها را بسته‌بندی کرده و به آیفون جدید خود منتقل کنید.

انتقال به iOS پیام های رمزگذاری شده WhatsApp شما را رمزگشایی نمی کند. در عوض، همه اینها در یک بسته رمزگذاری شده کپی شده است که در حالی که در جای درست آیفون شما قرار دارد، بدون اقدام شما روی دستگاه باز نمی شود.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، در معرفی ویژگی جدید واتس اپ در صفحه فیس بوک خود گفت(در برگه جدید باز می شود)"ما به واتس اپ این قابلیت را اضافه می کنیم که به طور ایمن بین تلفن ها جابه جا شود و تاریخچه چت، عکس ها، ویدئوها و پیام های صوتی شما را بین اندروید و آیفون انتقال دهد و در عین حال رمزگذاری سرتاسر را حفظ کند. این یکی از ویژگی های درخواستی برتر است. ما سال گذشته سوئیچ توانایی را از iPhone-->Android راه اندازی کردیم و اکنون Android-->iPhone را نیز اضافه می کنیم."

چگونه انجامش بدهیم

ابتدا باید مطمئن شوید که نسخه بتا واتس اپ را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده اید. قابلیت انتقال به iOS ممکن است یک هفته طول بکشد تا برای همه کاربران واتس اپ ارائه شود.

همچنین باید مطمئن شوید که آخرین نسخه iOS 15.5 ، آخرین نسخه انتقال به iOS، و اندروید 12 یا بالاتر را دارید.

شما می خواهید WhatsApp iOS نسخه 2.22.10.70 یا بالاتر را در آیفون جدید خود داشته باشید.

در مرحله بعد، به سیم کارت تلفن قدیمی خود در تلفن جدید خود نیاز خواهید داشت، زیرا حساب های WhatsApp به شماره تلفن شما گره خورده است.

وقتی Move to iOS را در تلفن اندرویدی خود باز می‌کنید، به‌طور خودکار واتس‌اپ را راه‌اندازی می‌کند، جایی که به شما اجازه می‌دهید داده‌های خود را بسته‌بندی کنید و از طریق اتصال همتا به همتا به آیفون ارسال کنید (داده‌ها هرگز به اینترنت دسترسی ندارند. ).

هنگامی که برنامه WhatsApp را در آیفون خود باز می کنید، دانلود داده های رمزگذاری شده کامل می شود. با این حال، تا زمانی که وارد واتس اپ نشوید و با شماره تلفن خود احراز هویت نکنید، همه آن را رمزگشایی نمی کند. پس از آن، همه پیام‌های شما و سایر اطلاعات واتس‌اپ باید در نسخه iOS واتس‌اپ دست نخورده ظاهر شوند.

در حالی که واتس اپ تنها یکی از برنامه های متعدد موجود در تلفن اندرویدی شماست، میلیاردها نفر از آن استفاده می کنند(در برگه جدید باز می شود). اگر حتی بخش کوچکی از آنها بخواهند پلتفرم‌های خود را تغییر دهند، این به‌روزرسانی انتقال به iOS و WhatsApp یک معامله بزرگ است.

اگر می‌خواهید از واتس‌اپ به یک برنامه پیام‌رسانی رمزگذاری‌شده جدید سوئیچ کنید، در اینجا فهرستی از بهترین برنامه‌های پیام‌رسانی فوری رمزگذاری‌شده برای اندروید وجود دارد که اکثر آنها دارای نسخه‌های iOS نیز هستند. این که آیا بتوانید به راحتی داده های رمزگذاری شده خود را از یک تلفن اندرویدی به یک آیفون جدید منتقل کنید، از برنامه ای به برنامه دیگر متفاوت است.

اگر می‌خواهید از iOS به اندروید سوئیچ کنید، گوگل شما را تحت پوشش قرار می‌دهد ، اگرچه در حال حاضر هیچ کمکی از WhatsApp وجود ندارد.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
5 + 5=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند