به ‌روزرسانی‌های جدید دوربین Galaxy S22

به ‌روزرسانی‌های جدید دوربین Galaxy S22 -

به ‌روزرسانی‌های جدید دوربین Galaxy S22

به شما امکان می‌دهد مانند یک حرفه‌ای از ستاره‌ها عکس بگیرید

در اوایل سال جاری، سری گلکسی S22 دوربین حرفه ای گوشی های هوشمند را با ویژگی های پیشرفته Nightography معرفی کرد. اکنون، آن دوربین حتی بهتر شده است. با نسخه به روز شده برنامه Expert RAW و یک برنامه کاملاً جدید به نام Camera Assistant، می توانید عکس هایی با ظاهر حرفه ای بگیرید.

به ‌روزرسانی‌های جدید دوربین Galaxy S22

از کهکشان با Astropho در Expert RAW عکس بگیرید

Expert RAW قابلیت‌های عکاسی در شب S22 را با ویژگی قدرتمند Astrophoto ارتقا می‌دهد. این ویژگی کاملاً جدید به ستاره‌ها و علاقه‌مندان به فضای باز اجازه می‌دهد عکس‌های واضح و زیبایی از صورت‌های فلکی و فعالیت‌های آسمان تاریک بگیرند.

به سادگی راهنمای آسمان را روشن کنید تا مکان صورت های فلکی، گروه های ستارگان، سحابی ها و سایر اجرام آسمانی در منظومه شمسی را مشخص کنید. دوربین شما از فناوری تقسیم‌بندی پیشرفته هوش مصنوعی و پردازش چند فریمی بر اساس حرکات یک جرم آسمانی برای گرفتن عکس در یک دوره زمانی مشخص استفاده می‌کند. در نتیجه، عکس های خیره کننده ای از ستارگان می گیرید که به نظر می رسد با تجهیزات حرفه ای درجه یک گرفته شده اند.

اگر دوست دارید جنبه هنری خود را کاوش کنید، می توانید از ویژگی Multiple Exposures برای گرفتن چندین عکس به طور همزمان استفاده کنید و سپس از حالت های Overlay برای ترکیب آنها در یک عکس برجسته استفاده کنید. همچنین می توانید با قرار دادن چندین تصویر بر روی هم خلاقیت و آزمایش خود را آزاد کنید تا عکس های انتزاعی باورنکردنی ایجاد کنید.

برای دسترسی به نسخه بتا Astrophoto و Multiple Exposure، به گزینه های Special Photo در منوی تنظیمات Expert RAW بروید.

برنامه دستیار دوربین به شما امکان می دهد با شرایط خود عکس بگیرید

هر عکاس مشتاقی سبک عکاسی خاص خود را دارد، بنابراین داشتن دوربینی که قدرت خلاقیت را در اختیار شما قرار دهد بسیار مهم است. با برنامه جدید دستیار دوربین، می‌توانید ویژگی‌های خودکاری را که می‌خواهید برای یک تجربه عکاسی کاملاً سفارشی استفاده کنید، انتخاب و انتخاب کنید.

می توانید برنامه را از فروشگاه گلکسی یا برنامه Good Lock دانلود کنید. پس از نصب برنامه، می‌توانید با کلیک کردن روی نماد برنامه، رفتن به برنامه Good Lock یا دسترسی به منوی دستیار دوربین در زیر تنظیمات دوربین در برنامه دوربین اصلی خود، این ویژگی را اجرا کنید.

برنامه دستیار دوربین به شما این امکان را می دهد که برخی از ویژگی ها را روشن یا خاموش کنید، از جمله تعویض خودکار لنز، HDR خودکار و شاتر سریعتر. برای مثال، هنگام انتخاب تعداد عکس‌هایی که می‌خواهید پس از خاموش شدن تایمر بگیرید، گزینه‌های بیشتری نیز دارید.

به ‌روزرسانی‌های جدید دوربین Galaxy S22

برنامه دستیار دوربین به شما امکان می دهد از ویژگی های کلیدی زیر لذت ببرید:

HDR خودکار: اگر می‌خواهید تصاویر جوی بدون جلوه HDR دریافت کنید، اکنون می‌توانید آن را به سادگی خاموش کنید.

نرم کردن تصاویر : می توانید این ویژگی را روشن کنید تا لبه ها و بافت های تیز عکس های خود را صاف کنید.

تعویض خودکار لنز : اکنون می‌توانید ویژگی تعویض خودکار لنز را خاموش کنید، که به طور خودکار لنزهای دوربین را در محیط‌های تاریک یا زمانی که به جسمی که در حال عکاسی هستید نزدیک‌تر می‌شوید تغییر می‌دهد. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید به جای لنز واید از لنز تله‌فوتو برای گرفتن عکس از جسم نزدیک‌تر خود استفاده کنید، می‌توانید به سادگی آن را در منو خاموش کنید.

ضبط ویدیو در حالت عکس: اکنون می توانید این ویژگی را غیرفعال کنید که به شما امکان می دهد با فشار دادن طولانی دکمه در حالت Photo، یک کلیپ ویدیویی بگیرید و از ضبط تصادفی ویدیو جلوگیری کنید.

تعداد عکس‌ها بعد از تایمر: می‌توانید پس از شمارش تایمر، چندین عکس را به‌طور خودکار پشت سر هم بگیرید. اکنون می‌توانید تعداد عکس‌های گرفته شده (۱، ۳، ۵ یا ۷ عکس) را نیز انتخاب کنید.

شاتر سریعتر: این حالت به شما امکان می دهد تا هفت عکس در یک ثانیه بگیرید. این در هنگام عکس گرفتن از اجسام متحرک بسیار مفید است.

وقفه زمانی دوربین: می توانید انتخاب کنید که برنامه دوربین (صفحه پیش نمایش) چه مدت به طور مداوم برای 1، 2، 5 یا 10 دقیقه روشن باشد.

پیش‌نمایش تمیز در نمایشگرهای HDMI: پیش‌نمایش دوربین را بدون هیچ گونه منو و دکمه‌ای روی نمایشگرهای متصل به HDMI نشان دهید.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
1 + 3=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند