بهترین iPad 2022: آیا Air، Mini یا Pro انتخاب مناسبی برای شماست؟

بهترین iPad 2022: آیا Air، Mini یا Pro انتخاب مناسبی برای شماست؟ -

بهترین iPad 2022: آیا Air، Mini یا Pro انتخاب مناسبی برای شماست؟

ما به شما کمک می کنیم تا بهترین iPad را برای خود پیدا کنید

دانستن اینکه بهترین آیپد برای شما چیست، خرید آخرین مدل آن ساده نیست. اپل چهار خط آیپد مختلف دارد و هر کدام بودجه و نیازهای متفاوتی را هدف قرار می دهند.

 

آی‌پد با نام ساده، گزینه‌ی ابتدایی است. این تبلت کم‌هزینه و کم‌هزینه است و برای خانواده‌ها یا سالمندان ایده‌آل است و هنوز همه ویژگی‌های اصلی را که می‌توانید به آن نیاز دارید، در خود جای دهد. از طرف دیگر، آی‌پد مینی کوچک‌تر است، بنابراین برای قابلیت حمل بیشتر عالی است.

 

گزینه دیگر iPad Air است که تبلت میان رده اپل است. این صفحه نمایش بزرگتر و قدرت پردازش بیشتری را ارائه می دهد، در حالی که چیزها را در قیمتی متوسط نگه می دارد. این یک انتخاب عالی برای دانشجویان یا سایر کارگران در حال حرکت است.

 

در نهایت، خانواده گران قیمت iPad Pro وجود دارد. این تبلت‌ها عملکردی سطح بالا در مقایسه با مک‌بوک‌ها، همراه با صفحه‌نمایش‌های سطح بالا و فضای ذخیره‌سازی فراوان دارند. اینها برای افراد خلاق یا حرفه ای های تجاری است که به سطح قدرت لپ تاپ در قالب تبلت نیاز دارند.

برای کمک به شما در فهمیدن اینکه چه چیزی برای شما بهترین است، اطلاعاتی در مورد هر مدل ارائه کرده‌ایم، از جمله مزایا، معایب، یک نمای کلی سریع و پیوندی به یک بررسی کامل. فهرست ممکن است شبیه به رتبه بندی ما از بهترین تبلت ها به طور کلی باشد، در حالی که اگر iPad نمی خواهید  بهترین تبلت های اندرویدی بهترین مکان برای جستجو هستند.

 

به یاد داشته باشید - دستگاه های اپل به خوبی با هم بازی می کنند، بنابراین بهترین آیفون ها در کنار iPad چیز خوبی هستند. همچنین، هر iPad که قصد خرید آن را دارید، iPadOS 16 در راه است و مطمئناً تجربه شما را افزایش می‌دهد.

بهترین آیپدهای 2022: کدام آیپد را باید بخرید؟

بهترین iPad 2022: آیا Air، Mini یا Pro انتخاب مناسبی برای شماست؟

  1. iPad Pro 12.9 (2021)

مشخصات فنی

وزن: 682 گرم

ابعاد: 280.6 x 214.9 x 6.4 mm

سیستم عامل: iPadOS 14

اندازه صفحه نمایش: 12.9 اینچ

رزولوشن: 2048 x 2732 پیکسل

CPU: Apple M1

فضای ذخیره سازی: 128 گیگابایت / 256 گیگابایت / 512 گیگابایت / 1 ترابایت / 2 ترابایت

اسلات microSD: خیر

باتری: تا 10 ساعت

دوربین عقب: 12MP + 10MP + LiDAR

دوربین جلو: 12 مگاپیکسل

ما iPad Pro 12.9 (2021) را به عنوان iPad مورد علاقه خود انتخاب کرده‌ایم زیرا تمام جعبه‌هایی را که برای یک تبلت حرفه‌ای نیاز دارید مشخص می‌کند.

 

تخته سنگ دارای یک صفحه نمایش مینی ال ای دی غول پیکر 2048 x 2732، یک چیپست فوق العاده قدرتمند Apple M1 (که در مک بوک ها و iMac ها نیز یافت می شود)، سازگاری با صفحه کلیدهای مختلف اپل و Apple Pencil، و همچنین تا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی دارد.

 

این یعنی چی؟ خوب، این یک ماشین کوچک همه کاره و قدرتمند است که ما پیدا کردیم ویرایش ویدیو، حجم زیادی از نوشتن، طراحی و انیمیشن و بازی را با سرعت زیاد انجام می دهد.

 

شما تبلت قدرتمندتری پیدا نخواهید کرد (خوب، جدا از سایر آیپدها) - هر چیزی را که ما به سمتش پرتاب می کردیم، مدیریت می کرد.

 

پس چرا ممکن است چیز دیگری را در نظر بگیرید؟ خوب، فوق العاده گران است - به خصوص اگر به اتصال 5G یا فضای ذخیره سازی نزدیک به حداکثر 2 ترابایت فکر می کنید.

 

به‌علاوه، اگرچه برای حرفه‌ای‌ها و خلاقان عالی است، اما همه به امکانات اضافه‌ای که ارائه می‌کند نیاز ندارند - اگر این شما هستید، دیگر آی‌پدهای این فهرست برای شما بهتر هستند.

بهترین iPad 2022: آیا Air، Mini یا Pro انتخاب مناسبی برای شماست؟

  1. iPad Air (2022)

مشخصات فنی

وزن: 461 گرم

ابعاد: 247.6 x 178.5 x 6.1 میلی متر

سیستم عامل: iPadOS 15

اندازه صفحه نمایش: 10.9 اینچ

رزولوشن: 1640 x 2360 پیکسل

CPU: Apple M1

فضای ذخیره سازی: 64/256 گیگابایت

اسلات microSD: خیر

باتری: تا 10 ساعت

دوربین عقب: 12 مگاپیکسل

دوربین جلو: 12 مگاپیکسل

ما این آی‌پد ایر را به افرادی که به آی‌پد پرو علاقه‌مند هستند، توصیه می‌کنیم، اما شاید به تمام زنگ‌ها و سوت‌های آن نیازی نداشته باشند.

 

این تبلت همان چیپست Apple M1 را دارد، بنابراین به همان اندازه قدرتمند است - به علاوه، طراحی مشابه، عمر باتری و سازگاری لوازم جانبی دارد.

 

دو تفاوت اصلی آن این است که فضای ذخیره‌سازی زیادی ندارد و صفحه نمایش آن کوچک‌تر است (و از نظر فنی از فناوری‌های متفاوتی استفاده می‌کند، اگرچه مطمئن نیستیم که بیشتر مردم متوجه شوند). هنگامی که دستگاه‌ها را آزمایش می‌کردیم، بیشتر اوقات به این تفاوت‌ها اهمیت نمی‌دادیم، و مگر اینکه کاربر قدرتمندی باشید، ممکن است Air دستگاه بهتری پیدا کنید.

 

این به ویژه در مورد دانش آموزان است. از آنجایی که چیزی شبیه به iPad Pro است، اما هزینه کمتری دارد، افرادی که بودجه کمی دارند ممکن است آن را عالی بیابند. اگرچه تعداد زیادی دستگاه پایین تر در این لیست وجود دارد که حتی ارزان تر هستند.

بهترین iPad 2022: آیا Air، Mini یا Pro انتخاب مناسبی برای شماست؟

  1. iPad 10.2 (2021)

مشخصات فنی

وزن: 487 گرم

ابعاد: 250.6 x 174.1 x 7.5 mm

سیستم عامل: iPadOS 15

اندازه صفحه نمایش: 10.2 اینچ

وضوح تصویر: 1620 x 2160 پیکسل

CPU: A13 Bionic

رم: TBC

فضای ذخیره سازی: 64/256 گیگابایت

اسلات microSD: خیر

باتری: تا 10 ساعت

دوربین عقب: 8 مگاپیکسل

دوربین جلو: 12 مگاپیکسل

آی‌پد 10.2 (2021) تبلت سطح پایه اپل برای سال 2021 است، و همچنین می‌توان گفت بهترین آی‌پد سال است.

 

مطمئناً این یک ارتقاء بزرگ نسبت به مدل قبلی نیست، اما دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی فوق عریض جدید آن را برای تماس‌های ویدیویی بسیار بهتر می‌کند، در حالی که صفحه نمایش True Tone استفاده از آن را در محیط‌های مختلف لذت‌بخش‌تر می‌کند و صفحه نمایش به طور خودکار تنظیم بر اساس نور محیط این به ویژه باعث می شود که iPad 10.2 (2021) برای استفاده در فضای باز لذت بخش باشد.

 

از آزمایش همه آیپدهای این لیست، متوجه شدیم که 10.2 بهترین پیشنهاد ارزش برای پول را ارائه می دهد. مطمئناً، برای طراحی و صدا مانند iPad Air خوب نیست، یا به اندازه Pro برای کارهای با عملکرد بالا مفید نیست، اما همچنین بسیار ارزان‌تر است.

 

و این هم نسبی است - در مقایسه با بسیاری از گزینه‌های غیر iPad که ممکن است در نظر داشته باشید، متوجه شدیم که iPad 10.2 برای استفاده راحت است و قدرت کافی برای اکثر کارها دارد. بنابراین، مگر اینکه به همه زنگ‌ها و سوت‌های Air یا Pro نیاز داشته باشید، این یک انتخاب عالی است.

بهترین iPad 2022: آیا Air، Mini یا Pro انتخاب مناسبی برای شماست؟

  1.  iPad mini (2021)

مشخصات فنی

وزن: 293 گرم

ابعاد: 195.4 x 134.8 x 6.3 mm

سیستم عامل: iPadOS 15

اندازه صفحه نمایش: 8.3 اینچ

رزولوشن: 1488 x 2266 پیکسل

CPU: A15 Bionic

فضای ذخیره سازی: 64/256 گیگابایت

اسلات microSD: خیر

باتری: تا 10 ساعت

دوربین عقب: 12 مگاپیکسل

دوربین جلو: 12 مگاپیکسل

آی‌پد مینی (2021) مسلماً نسبت به سایر تبلت‌های اپل، پیشنهاد ویژه‌تری دارد، و به همین دلیل است که اولین نام از این محدوده را تا این لحظه در فهرست پایین‌تر می‌بینید.

 

روی کاغذ، آی‌پد مینی جایگزین کوچک‌تر و سبک‌تری برای سایر صفحات است، بنابراین اگر دستگاهی می‌خواهید که به راحتی می‌توانید داخل کیف خود (یا یک جیب بزرگ) بگذارید، برای شما مفید است.

 

ما آن را قدرتمند یافتیم و واقعاً از طراحی مدرن و قابلیت حمل آسان آن خوشمان آمد.

 

با این حال، با قیمتی بالاتر از تبلت های سطح پایه، و ما را در بخش های مختلفی مانند عمر باتری و سازگاری لوازم جانبی تحت فشار قرار می دهد، این صفحه ای نیست که باید ابتدا در هنگام جستجوی یک iPad جدید در نظر بگیرید.

 

مطمئناً بازاری برای آی‌پد مینی وجود دارد، اما تصور می‌کنیم این آی‌پد منتخب‌تر از آی‌پدهای پرو یا ایر است.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
10 + 5=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند