بهترین بازی‌های کامپیوتری که ممکن است از دست داده باشید

بهترین بازی‌های کامپیوتری که ممکن است از دست داده باشید -

بهترین بازی‌های کامپیوتری که ممکن است از دست داده باشید

حتی زمانی که بازی AAA تا فصل انتشار بزرگ بعدی به پایان می‌رسد، هنوز تعداد زیادی بازی مستقل دلپذیر وجود دارد که می‌تواند شما را غافلگیر کند.

این هفته بازی‌های مستقل زیادی داریم که مناسب هر پالتی باشد، از وحشت تک رنگ Silt گرفته تا اکشن تاریک سرکش Cult of the Lamb یا نامه عاشقانه بازی یکپارچه سازی با سیستم عامل.

بهترین بازی‌های کامپیوتری که ممکن است از دست داده باشید

Siltسیل

Silt به عنوان یک بازی سورئال پازل-ماجراجویی زیر آب توصیف می شود که در آن شما کنترل یک غواص در اعماق دریا را دارید که اعماق تیره اقیانوس سیاه را برای کشف اسرار آن کشف می کند. پالت تک رنگ آن همراه با سبک گرافیکی کتاب تصویر ترسناک و تقریباً کودکانه آن، ترکیبی منحصر به فرد از تنش ایجاد می کند که مدت ها پس از اتمام بازی شما از آن لذت میبرید.

Silt مانند یک پلتفرمر کلاسیک با اسکرول جانبی بازی می کند که در آن هنگام کاوش در محیط وسیع و کشف اسرار پنهان، عمدتاً از موانع و دشمنان اجتناب می کنید. هم محیط‌ها و هم هیولاها بسیار زیبا هستند، با جزئیات پیچیده و کنتراست عالی بین روشنایی و تاریکی که این جزئیات را نشان می‌دهد.

چیزی که به خصوص در مورد Silt قابل توجه است این است که غواص چگونه در آب حرکت می کند. کنترل‌ها محکم و پاسخ‌گو هستند و برای یک بازی ترسناک طراوت می‌بخشند، زیرا جنبه‌های ترسناک را از فضای ایجاد شده توسط جلوه‌های بصری، موسیقی و صوتی به جای کنترل‌های ضعیف استخراج می‌کند.

بهترین بازی‌های کامپیوتری که ممکن است از دست داده باشید

Cult of the Lamb - فرقه بره

همانند عناوینی مانند The Binding of Isaac، Cult of the Lamb نیز یک سرکش است که وقایع و دشمنان تصادفی را به سمت شما پرتاب می کند، زیرا سعی می کنید فرقه خود را شاد، مشغول و به درستی کنترل کنید. گروه حیوانات-مردم به این بازی ضربه شلاق بیشتری می بخشد زیرا شاهد حیوانات شایان ستایشی هستید که از قدرت های وحشتناکی برخوردار هستند یا با خشونت کشته می شوند.

برای طرفداران ژانر سرکش، گیم پلی روان و دیوانه کننده با انیمیشن عالی است که به ندرت سرعت آن کاهش می یابد. علیرغم ظاهر شایان ستایش، این بازی هاردکور است و ذره ای از چالش کنار نمی آید. این به طور شگفت انگیزی قوی است، با راه های زیادی برای ارتقاء شخصیت و همچنین فرقه.

من واقعاً، واقعاً ارائه را دوست دارم. رنگ های پر جنب و جوش، جزئیات، کنترل های محکم، این واقعیت که من به عنوان بامزه ترین و خشن ترین بره موجود بازی می کنم. این بازی مطمئناً بد است، اما بسیار بیشتر از آن ارائه می دهد، به همین دلیل است که از زمان عرضه آن بسیار در مورد آن صحبت شده است.

بهترین بازی‌های کامپیوتری که ممکن است از دست داده باشید

بازی Arcade Paradise

صحنه مستقل واقعاً زیبایی‌شناسی رترو را پذیرفته است، زیرا بازی‌های زیادی با استفاده از هنرهای 8 بیتی و 16 بیتی، گرافیک‌های چند ضلعی شبیه به N64/PlayStation یا حتی سبک 1 بیتی بازی‌های رایانه‌های شخصی قدیمی ژاپنی از دهه 80 ساخته می‌شوند. و دهه 90

Arcade Paradise ادای احترام خود به تب بازی هایی است که دهه های 80 و 90 آمریکا را تکان داد. در ابتدا به نظر می‌رسد که شبیه‌ساز جمع‌آوری زباله‌های اول شخص با چند رابط کاربری قدیمی برای طعم دادن به آن است، اما به محض اینکه شخصیت شما به پشت رخت‌شویخانه وارد می‌شود و وارد اتاق مخفی بازی می‌شود، واقعاً می‌توانید این بازی را ببینید. این است.

جمع‌آوری زباله و سایر جنبه‌های سیم‌کارت زندگی، بهانه‌ای برای شماست تا سکه‌ها را در چندین دستگاه آرکید به سبک قدیمی بریزید و برخی از اعتیادآورترین و خوش فکرترین مینی‌گیمی‌هایی را که تا به حال به دستم رسیده‌ام، بازی کنید. این یک غذای مطلق است و به شدت به هر هزاره ای که می خواهد جادوی دوران کودکی شما را بازگرداند، یا حتی نسل های جوان تر که ممکن است جادوی بازی های قدیمی مدرسه را از دست داده باشند، توصیه می شود.

بهترین بازی‌های کامپیوتری که ممکن است از دست داده باشید

The Last Stand: Aftermath

من شما را تصحیح می‌کنم که در واقع یک داستان سرکش با پوزخندی از خود راضی روی صورت من است. اما این در سبکی کاملاً متفاوت از Cult of the Lamb است که یک بازی جذاب با گیم پلی نابخشودنی بود، زیرا Last Stand: Aftermath یک بازی از نظر بصری واقع گرایانه تر با گیم پلی باز تر است.

بخشی از سری Last Stand، Aftermath گروهی از مردم را دنبال می کند که از آخرالزمان زامبی جان سالم به در می برند. این بازی کمی شبیه Hades است، از جمله این واقعیت است که آنها یک ژانر هستند، که در آن محیط ها و دشمنانی که به سمت شما پرتاب می شوند به صورت رویه ای تولید می شوند. در اینجا یک عنصر قوی از مدیریت منابع وجود دارد، و همچنین بسیاری از مکانیک های گیم پلی دیگر که باید در هنگام از بین بردن انبوهی از زامبی هایی که به دنبال شما هستند، با آنها همراه باشید.

به‌روزرسانی‌ها و اصلاح‌های زیادی از زمان راه‌اندازی آن وجود داشته است و تیم دو نفره به کار بر روی صیقل دادن این جواهر پنهان ادامه می‌دهد. اما حتی در حال حاضر، گیم پلی به ندرت خسته کننده می شود و تعداد زیادی محتوای جدید برای زنده کردن فرمول وجود دارد. به‌علاوه، از آنجایی که یک بازی سرکش است، برای بازیکنان جدیدی که با این سبک آشنا نیستند، بسیار دوستانه‌تر است.

بهترین بازی‌های کامپیوتری که ممکن است از دست داده باشید

Cursed to Golf

چه می‌شود اگر در ماریو گلف، به‌جای انجام یک بازی خوب گلف با دوستان و دشمنان خود، در گلف برزخ به دام افتاده باشید و مجبور شوید به گلف زدن ادامه دهید تا تبدیل به یک افسانه گلف شوید و فرار کنید؟ خوب شما می توانید با بازی کردن یک سرکش به سبک جن به نام Cursed to Golf متوجه شوید.

Cursed to Golf یک بازی گلف کامل است که به طور دقیق فیزیک گلف از جمله زوایای چرخش و موانع را تکرار می کند. به صورت رویه ای هر محیطی را در یک بازی ایجاد می کند و هر بار یک پازل جدید و دشوار برای گلف ایجاد می کند.

نیاز به تسلط نه تنها بر هر نوع باشگاه و استفاده از آن برای عبور ایمن توپ از برخی از سخت‌ترین بخش‌ها و در عین حال اجتناب از تله‌های آب و شن می‌تواند گاهی اوقات احساس شیطانی کند. اما انیمیشن‌های روان و موتور فیزیک قوی، ناامیدی را کاهش می‌دهند و در عوض کاری را انجام می‌دهند که بسیاری از دوست‌داران روگ در انجام آن ناکام می‌مانند، که باعث می‌شود دشواری به‌خاطر شایستگی‌های خود ارزشمند باشد و مانع دیگری برای غلبه بر آن نباشد.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
9 + 2=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند