به‌روزرسانی گلکسی واچ برای افراد کم بینا

به‌روزرسانی گلکسی واچ برای افراد کم بینا -

به‌روزرسانی گلکسی واچ یک ویژگی اپل واچ را که می‌خواستید اضافه می‌کند

One UI Watch4.5 یک صفحه کلید کامل اضافه می کند و به افراد کم بینا کمک می کند

ساعت‌های گلکسی سامسونگ به زودی ویژگی‌های دسترسی جدیدی را دریافت خواهند کرد که هدف آن بهبود قابلیت استفاده از دستگاه است.

One UI Watch4.5 به عنوان "تجربه کامل ساعت" در نظر گرفته شده است گزینه های ارتباطی جدیدی را ارائه می دهد، ابزارهایی را برای افراد کم بینا اضافه می کند و منوها را برای ناوبری آسان تر می کند. سامسونگ بیان می‌کند که این به‌روزرسانی در سه ماهه سوم [مالی] منتشر خواهد شد. این به معنای ظرف سه ماه آینده است.

دسترسی بهتر

با برداشتن یک صفحه از کتاب بازی اپل ، ساعت‌های گلکسی یک صفحه کلید کامل QWERTY برای نوشتن پیام‌ها در کنار روش‌های دیکته و دست‌نویس فعلی خواهند داشت.

قابلیت Swipe اضافه خواهد شد تا تایپ کردن بر روی یک صفحه نمایش کوچک را آسان تر کند. سامسونگ بیان می‌کند که کاربران می‌توانند به راحتی بین این سه روش برای هر چیزی که راحت‌تر است جابه‌جا شوند.

سامسونگ همچنین پشتیبانی از دو سیم کارت را به ساعت های گلکسی خود اضافه می کند. این ویژگی تنها در صورتی کار می‌کند که تلفن گلکسی متصل به ساعت از دو سیم‌کارت پشتیبانی کند، مانند برخی از مدل‌های Galaxy S22 Plus .

مثلا. در واسط Watch، می‌توانید کارتی را که می‌خواهید استفاده کنید، سیم‌کارت ۱ یا سیم ۲، انتخاب کنید. می‌توانید یک سیم‌کارت را با ساعت گلکسی همگام‌سازی کنید یا از دستگاه بخواهید همیشه هر بار که تماس برقرار می‌کنید از شما بپرسد از کدام کارت استفاده کنید.

برای افراد کم بینا، سامسونگ قابلیت تنظیم صفحه ساعت را برای نشان دادن یک رنگ خاص مانند مقیاس خاکستری یا فیلتر قرمز-سبز اضافه می کند. سایر ویژگی های بصری عبارتند از افزایش کنتراست فونت برای خواندن آسان تر، کاهش شفافیت و جلوه های تاری و توقف همه انیمیشن ها.

در مورد صدا، دارندگان ساعت گلکسی می توانند از طریق ساعت، تعادل صدای هدست بلوتوث خود را تغییر دهند. اما به نظر می رسد این ابزار فقط برای گوش دادن به موسیقی یا ویدیو است، زیرا برای تماس های تلفنی پشتیبانی نمی شود.

منوها نیز ساده می شوند و همه این گزینه های دسترسی در یک صفحه تنظیمات قرار می گیرند. و اگر اصلاً نمی‌خواهید با منوها سروکار داشته باشید، می‌توانید ویژگی‌های مورد استفاده خود را در دکمه هوم ترسیم کنید.

تغییرات سفارشی‌سازی جدید زیادی در این به‌روزرسانی وجود ندارد، اما قابلیت ذخیره سبک‌های چهره ساعت را به لیست علاقه مندی‌ها اضافه می‌کند.

به‌روزرسانی گلکسی واچ یک ویژگی اپل واچ را که می‌خواستید اضافه می‌کند

تجزیه و تحلیل: راه اندازی گلکسی واچ 5

افشاگری‌های اخیر نشان می‌دهند که Samsung Galaxy Watch 5 ممکن است در آگوست 2022 عرضه شود، تقریباً همزمان با به‌روزرسانی One UI. این بدان معناست که کاربران Galaxy Watch 4 و دارندگان بالقوه Watch 5 می توانند تجربه مشابهی داشته باشند.

در حال حاضر، ما مشتاقانه منتظر اعلام رویداد Unpacked بعدی سامسونگ هستیم که در آن امیدواریم Watch 5 را ببینیم. حتی اگر ماه اوت به پایان نرسد، سپتامبر خیلی دور نیست. اگر علاقه مند به خرید یک ساعت هوشمند هستید، حتماً لیست بهترین ساعت های هوشمند اندرویدی سال 2022 ما را بررسی کنید .

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
5 + 5=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند