امروز محصولات بعدی سامسونگ گلکسی رونمایی می شود

امروز محصولات بعدی سامسونگ گلکسی رونمایی می شود -

Flip, Fold, Watch, Buds 6 موردی که انتظار داریم در Samsung Unpacked این هفته ببینیم

امروز محصولات بعدی سامسونگ گلکسی رونمایی می شود. Samsung Unpacked که امروز 10 آگوست برگزار می‌شود و زمانی است که انتظار داریم در مورد همه دستگاه‌های آینده این شرکت با خبر شویم.

ما در مورد Samsung Galaxy S23 صحبت نمی کنیم . نه، سامسونگ معمولاً محصولات پرچمدار بزرگ خود را برای عرضه در ابتدای سال ذخیره می کند و ما S22 را خیلی زودتر در سال 2022 دیدیم.

پس در این رویداد چه خواهیم دید ؟ خوب، ما یک ایده نسبتا خوب داریم، به لطف اینکه خود سامسونگ محصولات خاصی را آزار می دهد و به شما اجازه می دهد محصولات دیگر را از قبل رزرو کنید. بنابراین بیایید از طریق اطلاعیه های مختلفی که انتظار داریم ایده خوبی به شما ارائه دهیم، بپردازیم.

Samsung Galaxy Z Flip 4

Samsung Galaxy Z Flip 4 محتمل ترین گجتی است که انتظار داریم در 10 آگوست به بازار معرفی شود، عمدتاً به این دلیل که نمای جانبی آن در تیزر سامسونگ Unpacked نشان داده شده است.

این یک گوشی تاشو به سبک تاشو خواهد بود، پس از Galaxy Z Flip 3 سال گذشته.

افشاگری‌ها نشان می‌دهند که این می‌تواند یک گوشی کوچک کاملاً قدرتمند باشد، اگرچه دوربین‌های ضعیف‌تری نسبت به سایر گوشی‌های برتر سامسونگ دارد، و طرفداران امیدوارند که ارزان‌تر از مدل قبلی نیز باشد. به نظر می رسد با توجه به اینکه در تیزر به نمایش گذاشته شده است، تمرکز این رویداد باشد.

تنها چند روز دیگر تا معرفی محصول بعدی سامسونگ گلکسی باقی مانده است

سامسونگ گلکسی زد فولد 4

گوشی سوپرشارژ شده ای که احتمالاً در کنار Flip نمایش داده می شود Fold است - یعنی Samsung Galaxy Z Fold 4 .

این احتمالاً یک گوشی تاشو به سبک کتاب خواهد بود که از یک تلفن همراه استاندارد به یک دستگاه تبلتی تبدیل می‌شود - این همان چیزی است که در مورد Galaxy Z Fold 3 وجود داشت و دلیلی وجود ندارد که باور کنیم سامسونگ چیزی را تغییر داده است.

همانند Flip، به نظر می‌رسد که ارتقاء این گوشی اغلب تکراری است، با چیپست جدیدتر و شاید برخی دوربین‌های ارتقا یافته. برخی از افراد فکر می کنند که این گوشی با قلم S Pen سامسونگ ادغام بیشتری خواهد داشت، شاید یک اسلات برای ذخیره آن در بدنه داشته باشد، اما باید منتظر ماند و دید.

تنها چند روز دیگر تا معرفی محصول بعدی سامسونگ گلکسی باقی مانده است

Samsung Galaxy Watch 5

Samsung Galaxy Watch 5 ، همانطور که از نامش پیداست، جانشین Galaxy Watch 4 است - سامسونگ به مردم اجازه داده است تا برای پیش‌رزرو یک ساعت هوشمند جدید هزینه کنند، بنابراین به نظر می‌رسد که این ساعت در راه است.

فاش‌ها باعث نمی‌شود که این رقیب اپل واچ خیلی متفاوت از مدل قبلی خود به نظر برسد، زیرا ما در مورد تغییرات طراحی یا ویژگی‌های جدید زیادی نشنیده‌ایم، و نکته برجسته تا کنون صحبت از باتری بزرگ‌تر است.

این لزوماً به این معنا نیست که چیز جدیدی در راه است، فقط این که هیچ چیز مهمی تاکنون فاش نشده است. بنابراین این بزرگترین علامت سوال سامسونگ Unpacked است.

Samsung Galaxy Watch 5 Pro

در حالی که شاهد بودیم که Samsung Galaxy Watch 4 Classic در کنار Watch 4 با طراحی ممتازتر و یک قاب چرخان کامل شده است، شایعات حاکی از آن است که Watch 5 چیزی متفاوت خواهد داشت. 

اطلاعات لو رفته حاکی از آن است که گلکسی واچ 5 پرو به عنوان نسخه پریمیوم تری از ساعت 5 در راه است... اما ما دقیقاً مطمئن نیستیم که «پرو» در مورد آن چه خواهد بود.

تا اینجای کار به نظر می‌رسد که مانند کلاسیک، قاب چرخشی نخواهد داشت. در عوض، شنیده‌ایم که آن را به سادگی متریال ساخت بالاتر و باتری بزرگ‌تری خواهد داشت، اما همین.

برای مشاهده این محصول به این لینک مراجعه فرمایید : خرید galaxy watch 5 pro 

تنها چند روز دیگر تا معرفی محصول بعدی سامسونگ گلکسی باقی مانده است

Samsung Galaxy Buds 2 Pro

خوب Samsung Galaxy Buds 2 Pro دقیقاً نام جذابی هست، اما این همان چیزی است که مردم فکر می کنند هدفون های جدید سامسونگ نامیده می شوند.

انتظار می‌رود اینها هدفون‌های بی‌سیم واقعی رقیب ایرپاد با قیمت نسبتاً بالا باشند - مانند تلفن‌های تاشو و ساعت‌ها، می‌توانید برای هدفون‌های ناشناخته بعدی سامسونگ از قبل رزرو کنید، که - همراه با شایعات در مورد آنها - به همین دلیل است که ما انتظار داریم آنها را راه اندازی کنند.

مشاهده این محصول : خرید galaxy buds 2 pro

با این حال فراتر از آن، ما چیز زیادی نمی دانیم - افشاگران در مورد این موضوع سکوت کرده اند، به جز اینکه پیشنهاد می کنند Buds 2 Pro می تواند قبل از Unpacked ظاهر شود.

یک رابط کاربری

یکی از رابط‌های کاربری «چنگال» اندروید سامسونگ است - بیشتر شرکت‌های فناوری اندروید را می‌گیرند و خودشان روی آن می‌چرخند تا ویژگی‌های جدید اضافه کنند و ظاهر آن را تغییر دهند. One UI نسخه سامسونگ است.

ما انتظار داریم به زودی در مورد جدیدترین نسخه One UI بشنویم که بر اساس آخرین نسخه سیستم عامل گوگل یعنی اندروید 13 ساخته شده است. Android 13 بهبود یافته Nearby Share و تغییری در برنامه Google Wallet را به ارمغان می‌آورد و سامسونگ می‌تواند ویژگی‌های مشابه و بیشتر را به همراه داشته باشد.

ما می‌توانیم ببینیم که دو گوشی جدید سامسونگ با اندروید 13 از پیش بارگذاری شده عرضه می‌شوند، اگرچه تضمینی وجود ندارد - ممکن است لازم باشد تا Galaxy S23 منتظر بمانیم تا گوشی‌هایی که از قبل نصب شده باشند.

در هر صورت، بسیاری از گوشی‌های سامسونگ به این نرم‌افزار جدید آپدیت می‌شوند، بنابراین اگر موبایل اخیر این شرکت دارید، ارزش توجه دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
2 + 5=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند