درز گلکسی زد فولد 4 سامسونگ نشان می‌دهد که طراحی بسیار زیبایی دارد

درز گلکسی زد فولد 4 سامسونگ نشان می‌دهد که طراحی بسیار زیبایی دارد -

درز گلکسی زد فولد 4 سامسونگ نشان می‌دهد که طراحی بسیار زیبایی دارد

چند رنگ جدید به بیرون درز کرده است

در حالی که سامسونگ گلکسی زد فولد 3 تنها در سه گزینه رنگی بسیار شبیه به تجاری عرضه شد، به نظر می‌رسد که گلکسی زد فولد 4 می‌تواند منشعب شود و سایه‌های جالب‌تری داشته باشد - شاید در نهایت برای افرادی که به موبایل‌های سرگرم‌کننده علاقه دارند جذاب باشد.

این از افشاگر پرکار ایوان بلاس است ، که لیستی از گزینه های ذخیره سازی و رنگ را برای تلفن تاشوی آینده منتشر کرد. Blass یکی از قابل اعتمادترین افشاگرانی است که در حال حاضر کار می کند، اگرچه مانند تمام اطلاعات گوشی های هوشمند قبل از انتشار، این را با کمی نمک دریافت کنید.

طبق گفته Blass، چهار رنگ مختلف برای Samsung Galaxy Z Fold 4 وجود خواهد داشت - مشکی، خاکستری/سبز، بژ و شرابی - برای مقایسه، Fold 3 دارای مشکی، سبز و نقره‌ای بود.

بنابراین بژ و شرابی برای Z Fold 4 کاملاً جدید هستند و احتمالاً گزینه خاکستری/سبز با مدل سبز یا نقره‌ای Z Fold 3 متمایز خواهد بود - و همه این افزوده‌های جدید مانند سایه‌های سرگرم‌کننده‌تر و پر جنب و جوش‌تر به نظر می‌رسند. تلفن قبلی اینجا دیگر خبری از رنگ های تجاری خسته کننده نیست!

مطمئناً، رنگ‌های فوق‌العاده روشنی مانند Samsung Galaxy S20 FE دریافت نمی‌کنید، یا حتی طیف وسیع پاستلی Galaxy S22 را دریافت نمی‌کنید ، اما هنوز هم چیزی است.

درز گلکسی زد فولد 4 سامسونگ نشان می‌دهد که طراحی بسیار زیبایی دارد

اندازه های ذخیره سازی نیز لو رفت

اطلاعات Blass همچنین حاوی اطلاعات اندازه فضای ذخیره سازی برای چهار رنگ تلفن است، اگرچه دقیقاً پیشگام نیست. ظاهرا نسخه های 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی برای همه وجود خواهد داشت.

یعنی به جز رنگ بورگوندی ظاهراً که گفته می شود نسخه کوچکتر 128 گیگابایتی را از دست داده است.

هیچ اشاره ای به هیچ مدل 1 ترابایتی نشده است، علیرغم افشای اطلاعاتی که نشان می دهد ممکن است یک ترابایت وجود داشته باشد ، اما این قابل درک است زیرا این یک اطلاعات آزمایشی بود.

با این حال، هیچ اشاره‌ای به مدل‌های نسخه ویژه مانند نسخه Thom Browne یا نسخه سفارشی دستگاه وجود ندارد، علی‌رغم این واقعیت که ما انتظار آن‌ها را داریم - این می‌تواند نشان دهد که اطلاعات Blass فقط پیکربندی‌های راه‌اندازی را منعکس می‌کند، و موارد بیشتری در آینده ادامه خواهد یافت. فروش پایین تر.

باید منتظر بمانیم تا بفهمیم. انتظار می رود سامسونگ گلکسی زد فولد 4 در کنار Z Flip 4 در آگوست 2022 معرفی شود، بنابراین زمان زیادی برای انتظار نداریم. امیدواریم به زودی بتوانیم لیست بهترین گوشی های تاشو را به روز کنیم .

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
7 + 1=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند