رطوبت ساز شیائومی Deerma DEM F600

رطوبت ساز شیائومی Deerma DEM F600 -

رطوبت ساز شیائومی Deerma DEM F600

رطوبت ساز Deerma DEM F600  مفیدترین دستگاهی است که باید در حال حاضر روی آن سرمایه گذاری کنید تا مشکل را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کنید.

محیط مطبوع، آب و هوای زمستانی منجر به رطوبت کم می شود، پوست شما را خشک، پوسته پوسته و حتی ترک خورده می کند و به تدریج بر سلامت شما تأثیر می گذارد.

این رطوبت ساز نه تنها دارای طراحی پیشرفته و مدرن است،  بلکه ارتقا یافته و بسیاری از ویژگی های داخلی آن را به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده است به طور خاص، سرعت جریان مه بهبود یافته تا 340 میلی لیتر در ساعت به ایجاد مقدار بیشتری مه کمک می کند که به طور یکنواخت در فضای تا 35 متر مربع پخش می شود.

 به طور خاص، ظرفیت بزرگ 5 لیتری با 3 حالت غبار منحصر به فرد، نوید تامین رطوبت طولانی مدت را برای استفاده در تمام فصول سال می دهد.

رطوبت ساز شیائومی Deerma DEM F600

طراحی مدرن، مناسب برای هر فضایی

رطوبت ساز Deerma DEM F600  دارای طراحی کاملاً مجلل و پیچیده است که با  رنگ سفید ظریف  به عنوان پایه اصلی ترکیب شده است که به راحتی برای هر فضایی از دفتر تا خانه تنظیم می شود.

از اتاق خواب، اتاق نشیمن تا دفتر. نبولایزر قوس‌دار نه تنها زیبایی  نرم‌تری ارائه می‌دهد، بلکه به انتقال راحت‌تر و روان‌تر رطوبت به بیرون کمک می‌کند تا تجربه مرطوب‌سازی جامع‌تری داشته باشد. پنل لمسی بسیار حساس، طراحی بسیار بصری، پاسخ سریع را تنها در 0.01 ثانیه ارائه می دهد و کنترل آسان با یک لمس را برای کاربر فراهم می کند.

به ویژه، طراحی دسته پنهان در زیر درب باعث می شود تا کاربران به راحتی با یک دست آن را بگیرند و بلند کنند. علاوه بر این، بدنه از پلاستیک ABS با کیفیت بالا برای دوام و استحکام بالا ساخته شده است. علاوه بر این، این ماده همچنین مقاومت خوبی در برابر کثیفی دارد و به راحتی تمیز می شود.

خط کش شفاف بصری به کاربران این امکان را می دهد که به وضوح میزان آب داخل آن را درک کنند تا بدون نیاز به باز کردن بطری، به آن آب اضافه کنند.

سنسور حرارتی دقیق، حساسیت بالا

سنسور حرارتی مدرن ادغام شده در Deerma DEM F600  به تشخیص دقیق دمای محیط داخلی کمک می کند، سپس این پارامتر بر روی صفحه نمایش هوشمند نمایش داده می شود تا کاربران به راحتی تفاوت را کنترل کنند.

 انحراف دما در زمان واقعی، در نتیجه تنظیمات مناسب برای محافظت فعال از سلامت خود و کل خانواده انجام می شود.

ظرفیت زیاد، جریان مه گیر بالا

رطوبت ساز Deerma DEM F600  مجهز به مخزن بزرگ 5 لیتری برای پاشش مه پاش طولانی مدت بدون نیاز به آبگیری مکرر است.

مخزن آب 5 لیتری دستگاه معادل 20 بطری آب معدنی 250 میلی لیتری است که به ایجاد یک غبار نسبتاً غلیظ تا 340 میلی لیتر در ساعت برای مرطوب سازی طولانی مدت کمک می کند که می تواند رطوبت را تا 15 ساعت اسپری کند.

توانایی از بین بردن باکتری ها تا 99.9٪

رطوبت ساز Deerma F600  مجهز به فیلتر کربن فعال برای جذب ناخالصی های مضر، تصفیه هوا، ایجاد هوای تازه و مفید برای سیستم تنفسی است.

علاوه بر این، این فیلتر را می توان برای شستشو با آب جدا کرد و بارها از آن استفاده کرد. مخزن آب ضد باکتری ABS  همراه با صفحه تصفیه دوگانه، از فیلتر کردن و تمیز کردن آب برای توانایی باکتری کشی بالا با نرخ استریلیزاسیون موثر تا  99.9٪ پشتیبانی  می کند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
2 + 2=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند