سامسونگ W23 و W23 Flip رونمایی شد: Z Fold4 و Z Flip4 جذاب برای چین

سامسونگ W23 و W23 Flip رونمایی شد: Z Fold4 و Z Flip4 جذاب برای چین -

هر سال سامسونگ یک نسخه شیک‌تر از Z Fold را منتشر می‌کند که منحصر به شرکت China Telecom است، به عنوان مثال گوشی سامسونگ W22 سال گذشته . این شرکت برای اولین بار مدل W Flip را نیز بر اساس (البته) Z Flip عرضه می کند. این مانند یک نسخه مدرن از آن تلفن های قدیمی W تاشو است.

سخت افزار سامسونگ W23 در اصل مشابه Galaxy Z Fold4 است، با این تفاوت که این یک دستگاه ممتاز است و شرکت آن را با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی بارگذاری کرده است (فولد با 12 گیگابایت رم بالاتر است).

با این حال، همه چیز مربوط به نمای بیرونی است و تلفن های W به طور سنتی در رنگ های مشکی و طلایی عرضه می شوند. پنل پشتی سرامیکی مشکی است، در حالی که لولای آلومینیومی دارای حکاکی تزئینی است. حتی قلم S Pen (فروخته جداگانه) رنگ جدیدی (در مشکی و طلایی) برای مطابقت با گوشی داده شده است.

سامسونگ W23 و W23 Flip رونمایی شد: Z Fold4 و Z Flip4 جذاب برای چین

این تلفن دارای تم های سفارشی نیز می باشد، که اصلی ترین آنها از چینی های سلسله سونگ الهام می گیرد.

سامسونگ W23 را می توان از قبل در فروشگاه آنلاین این شرکت در چین رزرو کرد، قیمت نهایی 16000 یوان یوان است (اولین 1000 یوان از آن را به عنوان بیعانه برای رزرو مکان در صف پرداخت می کنید). برای مقایسه، یک Galaxy Z Fold4 12/512 گیگابایتی 14000 یوان قیمت دارد.

Samsung W23 Flip (بیشتر) از سخت افزار Galaxy Z Flip4 استفاده می کند و از استایل سنتی سری W استفاده می کند. W Flip مانند مدل همراه خود دارای رم بیشتری نسبت به Z Flip است - 12 گیگابایت در مقابل 8 گیگابایت - و با 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است.

طراحی یکسان است، اما این پنل پشتی شیشه ای ارزان تری را به جای سرامیک انتخاب می کند. با این حال، لولا هنوز حکاکی شده است، بنابراین این چیزی نیست که بتوانید با ویرایشگر سفارشی بازآفرینی کنید.

سامسونگ W23 و W23 Flip رونمایی شد: Z Fold4 و Z Flip4 جذاب برای چین

Samsung W23 10000 یوان قیمت دارد (دوباره باید با سپرده 1000 یوان شروع کنید)، می توانید آن را در فروشگاه سامسونگ چین پیدا کنید . برای مقایسه، یک Galaxy Z Flip 8/512 گیگابایتی 8500 یوان هزینه دارد (به هر حال، چین تحت پوشش برنامه سفارشی سازی سفارشی قرار نمی گیرد).

در صورتی که با سری W آشنا نیستید، انحصار شرکت China Telecom است و در سطح جهانی در دسترس نخواهد بود. تحویل هر دو گوشی سامسونگ W23 و W23 Flip از 28 اکتبر آغاز می شود. 

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
4 + 5=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند