سامسونگ گلکسی زد فولد 4 ممکن است با نام جدید غیرمنتظره ای عرضه شود

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 ممکن است با نام جدید غیرمنتظره ای عرضه شود -

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 ممکن است با نام جدید غیرمنتظره ای عرضه شود

یک تغییر کوچک برای بهتر شدن

ما کاملاً انتظار داشتیم سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 را در 10 آگوست معرفی کند، اما در حالی که هنوز انتظار می رود این دو تلفن همراه باشند، به نظر می رسد ممکن است نام های کمی غیرمنتظره داشته باشند.

 

به گفته افشاگر SnoopyTechسامسونگ در حال انجام اقدامات آزمایشی برای حذف حرف Z در نام خود است – در جعبه‌های خرده‌فروشی‌شان، می‌توان آن‌ها را فقط «Galaxy Fold 4» و «Galaxy Flip 4» نامید. گوشی‌های تاشوی آینده این شرکت نیز ظاهراً دارای علامت Z در نام نیستند.

 

ظاهراً به این دلیل است که استفاده از حرف Z توسط ارتش روسیه آغاز شده است و می تواند به عنوان نماد حمایت از حمله روسیه به اوکراین دیده شود.

در حالی که این فقط یک شایعه در حال حاضر است، اما بسیار قابل باور است، به خصوص که سامسونگ قبلاً Z را از برند گلکسی Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 در برخی از کشورهای بالتیک حذف کرده است.

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 ممکن است با نام جدید غیرمنتظره ای عرضه شود

تحلیل: حرکت خوبی است

کنوانسیون فعلی نامگذاری گوشی های تاشو سامسونگ تا حدودی منطقی است. فوراً متوجه می‌شوید که هر چیزی که نام آن Z باشد، تاشو است، که اگر سامسونگ از دو خط تاشو فعلی‌اش فراتر رود، می‌تواند مفیدتر باشد.

 

بعلاوه، اکثر گوشی های دیگر سامسونگ نیز دارای یک حرف در نام خود هستند – برای مثال یک S برای پرچمداران معمولی و یک A برای گوشی های مقرون به صرفه تر وجود دارد.

 

اما از سوی دیگر، استثناهایی نیز در این مورد وجود دارد. به عنوان مثال، خط متوفی گلکسی نوت هیچ حرفی نداشت و هیچ حسی وجود نداشت که به آن نیاز داشته باشد، زیرا نوت بودن آن چیزی را که باید بدانید به شما می گفت.

 

به طور مشابه، دانستن این که یک گوشی Flip یا Fold است، چیزهای زیادی در مورد آن به شما می گوید، بنابراین Z اضافی است و نام را طولانی تر از حد لازم می کند. حتی داشتن نام گلکسی کمی غیر ضروری است، اما نمی‌توانیم به این زودی شاهد حذف بهترین گوشی‌های سامسونگ باشیم.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
4 + 1=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند