فاش‌شده‌ها، نرم‌افزار One UI 5 را نشان می‌دهد

فاش‌شده‌ها، نرم‌افزار One UI 5 را نشان می‌دهد -

فاش‌شده‌ها، نرم‌افزار One UI 5 را نشان می‌دهد

تغییرات در حال ورود است

با توجه به اینکه اندروید 13 در حال حاضر توسط توسعه‌دهندگان آزمایش می‌شود، سازندگان گوشی‌هایی که به سیستم‌عامل موبایل گوگل متکی هستند، مشغول کار بر روی انواع مختلف آن خواهند بود – و ما فقط نگاهی اجمالی به برنامه‌ریزی سامسونگ با راه‌اندازی One UI 5 داشتیم.

دارسو توانسته است به نسخه اولیه این نرم افزار دسترسی پیدا کند، که ممکن است تا قبل از پایان سال در دسترس عموم قرار گیرد و احتمالاً در طول سال 2023 در تلفن های جدید سامسونگ ظاهر می شود.

این گوشی‌های جدید سامسونگ البته شامل سری گلکسی اس 23 سامسونگ می‌شوند که قرار است در ماه ژانویه روشن شود. شایعات مختلفی در مورد مشخصات گلکسی اس 23 شنیده ایم و اکنون پیش نمایشی از این نرم افزار را نیز دریافت کرده ایم.

یک UI برای حکومت بر همه آنها

در میان تغییراتی که در One UI 5 ایجاد می‌شود، ما یک طراحی نوتیفیکیشن بهینه‌سازی شده (با برخی تغییرات در زیبایی و شفافیت)، توانایی گرفتن متن در تصاویر و کپی مستقیم آن در کلیپ بورد، و حرکات چند وظیفه‌ای جدید داریم.

در حالی که هیچ تفاوت بزرگی بین One UI 5 و نسخه‌های نرم‌افزاری پیش از آن وجود ندارد، هنوز زمان زیادی برای سامسونگ وجود دارد که هم ویژگی‌هایی را اضافه و هم حذف کند، قبل از اینکه سیستم‌عامل تلفن همراه را در دسترس جهانیان قرار دهد.

نسخه نهایی One UI 4 در نوامبر سال گذشته عرضه شد، بنابراین می‌توانید این بار برنامه مشابهی را انتظار داشته باشید - این بدان معناست که نرم‌افزار جدید برای گوشی‌هایی که سامسونگ قصد دارد سال آینده عرضه کند، آماده است.

فاش‌شده‌ها، نرم‌افزار One UI 5 را نشان می‌دهد

تجزیه و تحلیل: برجسته کردن اندروید

همیشه در مورد ماژول های دوربین عقب و سرعت پردازنده و اندازه صفحه نمایش وقتی صحبت از گوشی های هوشمند جدید می شود صحبت های زیادی وجود دارد، اما نباید اهمیت نرم افزاری را که روی این دستگاه ها اجرا می شود نیز فراموش کنیم.

هر سازنده ای با یک یا پنج گوشی اندرویدی در خط تولید خود فکر می کند که می تواند بهترین برداشت را از سیستم عامل تلفن همراه Google ارائه دهد - حتی اگر برای برخی از سازندگان تلفن که حداقل ممکن است کد اصلی را به هم بزنند.

شرکت‌هایی مانند سامسونگ و شیائومی سخت تلاش کرده‌اند تا نسخه‌های اندروید خود را متمایز کنند. در همین حال، گوگل چند ترفند انحصاری را به نسخه اندرویدی که در تلفن‌های پیکسل خود منتشر می‌کند، اضافه کرده است، از جمله ویجتی برای صفحه قفل که آهنگ‌هایی را که در اطراف شما پخش می‌شوند را بدون نیاز به تعامل بیشتر شناسایی می‌کند.

زمانی که گلکسی اس 23 وارد بازار شود، سامسونگ می‌خواهد بتواند به برخی از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری کلیدی نیز اشاره کند، و این آخرین چیزی است که درز کرده است – اگرچه One UI 5 برای گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ نیز عرضه خواهد شد. در طول زمان.

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
8 + 2=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند