نوآورانه ترین تجربیات صوتی، ایده آل برای شما: Galaxy Buds2 Pro

نوآورانه ترین تجربیات صوتی، ایده آل برای شما: Galaxy Buds2 Pro -

خواه به برقراری تماس های کاری در حال حرکت، صحبت در یک سخنرانی مجازی در سال تحصیلی جدید یا تماشای سرویس پخش مورد علاقه شما در شب ها باشد، Galaxy Buds2 Pro یک وسیله جانبی ضروری برای شگفت انگیز کردن فعالیت های پاییزی است.

گلکسی بادز 2 پرو با عملکردی قوی، واقعاً یک لوازم جانبی ضروری برای کسانی است که به دنبال تجربیات صوتی ممتازی هستند که می تواند با هر سبک زندگی، نیازها و شخصیتی مطابقت داشته باشد. با معرفی این جدیدترین شرکت کننده در سری گلکسی بادز، سامسونگ به نوآوری در بازار هدفون ها با ویژگی های برتر ادامه می دهد که بهترین تجربه های شنیداری بی سیم را ارائه می دهد.

ساخته شده برای علاقه مندان به موسیقی

برای کسانی که دوست دارند پلی لیست پاییزی عالی را تنظیم کنند، پیاده روی صبحگاهی در حین گوش دادن به آخرین آهنگ ها یا پادکست ها در راه رفتن به محل کارشان انجام دهند، کیفیت صدای عالی ضروری است. با در نظر گرفتن این موضوع، Galaxy Buds2 Pro برای ارائه صدایی واضح و غنی برای یک تجربه شنیداری کاملاً فراگیر ساخته شده است.

برای دوستداران موسیقی، Galaxy Buds2 Pro با گستره دینامیکی بالا و وضوح صدای شفاف در حال حاضر در صدای بی‌سیم 24 بیتی Hi-Fi، راهی عالی برای تجربه آلبوم‌های مورد علاقه‌تان ارائه می‌کند و به شنوندگان اجازه می‌دهد آرام‌ترین ملودی‌ها یا ظریف‌ترین ملودی‌ها را بشنوند.

به لطف پردازش 24 بیتی جدیدترین تلفن‌های هوشمند گلکسی، Galaxy Buds2 Pro 256 برابر داده‌های غنی‌تر و صدای قوی‌تری ارائه می‌کند که با تداخل مقابله می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد هر صدا را با وضوح بی‌نظیر بشنوند.

نوآورانه ترین تجربیات صوتی، ایده آل برای شما: Galaxy Buds2 Pro

ایده آل برای بهره وری

در حالی که پاییز شاخ و برگ های رنگارنگ و هوای ترد را به ارمغان می آورد، اما با رفت و آمد مکرر به محل کار همراه است. حواس‌پرتی‌های بیرونی می‌توانند هنگام تلاش برای برقراری تماس‌ها در حال حرکت، مانع بهره‌وری شوند، خواه این صداهای ترافیک، آژیر آمبولانسی که در حال رانندگی است، یا مسافرانی که کمی بیش از حد سر و صدا دارند. برای کمک به کاربران برای حفظ تمرکز روی محتوایی که از آن لذت می برند، Galaxy Buds2 Pro با صداهای زندگی روزمره مبارزه می کند، حواس پرتی را به حداقل می رساند و غوطه وری در موسیقی را به حداکثر می رساند.

Galaxy Buds2 Pro یک قابلیت حذف نویز فعال (ANC) قدرتمند را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند هنگام گپ زدن با همکاران در هنگام رفت و آمد صبح یا عصر، در ارتباط و تمرکز بمانید. ویژگی‌های پیشرفته ANC که 40 درصد نسبت به مدل قبلی بهبود یافته‌اند، اطمینان حاصل می‌کنند که تنها چیزی را که می‌خواهید بشنوید و در عین حال صدای غیرضروری را حذف می‌کنید، می‌شنوید. به لطف پیشرفت در ANC، Buds2 Pro می‌تواند به جنبه‌های مختلف زندگی روزمره شما کمک کند و به شما امکان می‌دهد در هر کجا که هستید در ارتباط باشید و در ارتباط باشید.

Galaxy Buds2 Pro همچنین حالت مکالمه را ارائه می‌کند که بر بحث‌های رو در رو تمرکز می‌کند تا لایه‌ای از وضوح شفاف را اضافه کند.

نوآورانه ترین تجربیات صوتی، ایده آل برای شما: Galaxy Buds2 Pro

برای علاقه مندان به سرگرمی ضروری است

پایان تابستان و بازگشت پاییز همه فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی جدید را برای فصل بعدی خود به ارمغان می‌آورد و ورزش‌های مورد علاقه ما به روزهای پربیننده بازمی‌گردند. این زمان ایده آل سال برای علاقه مندان به سرگرمی است. Galaxy Buds2 Pro به شما این امکان را می دهد که با ارائه بهترین تجربه سرگرمی، به طور کامل در هر چیزی که تماشا می کنید غرق شوید. قیمت گوشی و هندزفری های مختلف را میتوانید در وی سایت دارسو مشاهده کنید.

Buds2 Pro که به صدای هوشمند 360 مجهز شده است، صدایی فوق‌العاده واقعی ارائه می‌کند تا احساس کند کاربران در اکشن یا بخشی از جمعیت استادیوم متمرکز شده‌اند و نهایت تجربه سرگرمی را ایجاد می‌کند. صدای عمیق تر و غنی تر ارائه شده در صدای فراگیر کامل، تجربه ای کاملا فراگیر را ایجاد می کند و توسط 360 Audio با چند کانال مستقیم پشتیبانی می شود، که یکی از "واقعی ترین" قابلیت های صوتی در بازار هدفون ها است. به علاوه، با تناسب سفارشی و ایمن Galaxy Buds2 Pro، تجربه پوشیدن راحت‌تر از همیشه است.

بنابراین، در حالی که خداحافظی با تابستان هرگز آسان نیست، سامسونگ با Galaxy Buds2 Pro کمک می‌کند تا پاییز شما را آسان‌تر، سازنده‌تر و لذت‌بخش‌تر کند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
4 + 4=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند