واتس اپ به زودی به شما امکان می دهد یک پیام صوتی را به عنوان وضعیت خود تنظیم کنید

واتس اپ به زودی به شما امکان می دهد یک پیام صوتی را به عنوان وضعیت خود تنظیم کنید -

واتس اپ به زودی به شما امکان می دهد یک پیام صوتی را به عنوان وضعیت خود تنظیم کنید

واتس‌اپ به دلیل سرعت به‌روزرسانی‌هایش به خوبی شناخته شده است – به عنوان مثال، اخیراً به کاربران واکنش‌های ایموجی داده شد تا با آن بازی کنند – و به نظر می‌رسد تغییر مهم دیگری در راه است.

همانطور که توسط افراد خوب در WABetaInfo مشاهده شد، آخرین نسخه بتای برنامه واتس اپ برای اندروید ویژگی های کدی است که نشان می دهد به زودی می توانید پیام های صوتی را به عنوان وضعیت خود برای مخاطبین خود ارسال کنید تا به آنها گوش دهید.

این ویژگی هنوز فعال نشده است، حتی برای آزمایش کنندگان بتا - اما یک اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط WABetaInfo یک دکمه میکروفون را در کنار گزینه های متن، عکس و ویدیو که در حال حاضر برای تنظیم وضعیت شما وجود دارد نشان می دهد.

وضعیت فعلی

در حال حاضر، می‌توانید یک یادداشت صوتی یا یک فایل صوتی را در داخل یک مکالمه در واتس‌اپ ارسال کنید، اما نمی‌توانید آن‌ها را به طور گسترده‌تر با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. زمانی که ویژگی جدید شروع به کار کند، این تغییر می کند.

عملکرد وضعیت WhatsApp اکنون به شکلی شبیه به ویژگی استوری در اسنپ چت و اینستاگرام تکامل یافته است: شما یک خط متن، یک تصویر یا یک ویدیوی کوتاه ارسال می کنید و برای افرادی که با آنها در ارتباط هستید به مدت 24 ساعت قابل مشاهده است. در صورت تمایل می توانید وضعیت خود را فقط به تعدادی از مخاطبین خود نشان دهید.

این محدودیت‌های زمانی و تنظیمات حریم خصوصی احتمالاً برای به‌روزرسانی‌های وضعیت صوتی نیز اعمال می‌شوند، اگرچه باید دید دقیقاً چگونه در داخل برنامه نشان داده می‌شوند. برای اطلاعیه رسمی درباره این ویژگی، این فضا را تماشا کنید.

واتس اپ به زودی به شما امکان می دهد یک پیام صوتی را به عنوان وضعیت خود تنظیم کنید

تجزیه و تحلیل: همه چیز همیشه

حتی برای یک ناظر معمولی، واتس‌اپ از بسیاری از برنامه‌ها شلوغ‌تر است، وقتی صحبت از انباشتن ویژگی‌های جدید روی هم می‌شود – چه کنترل‌های جامع‌تری برای مدیران چت گروهی باشد، چه تنظیمات بهینه‌سازی شده برای آخرین وضعیت مشاهده شده شما .

این برنامه از یک برنامه پیام‌رسانی اولیه برای شبیه‌تر شدن به یک پلتفرم رسانه اجتماعی در نوع خود رشد کرده است، و اینکه بتوانید وضعیت خود را تنظیم کنید بخش بزرگی از آن است. این کاملاً فید فیس بوک نیست، اما به آن نزدیک تر می شود.

واتس‌اپ توانسته است از تغییر اشتراک‌گذاری عمومی به خصوصی استفاده کند: بسیاری از ما در حال حاضر بیشتر احتمال دارد که عکس‌ها را با تعداد محدودی از افراد در گروه واتس‌اپ به اشتراک بگذاریم تا اینکه آن‌ها را در برنامه‌ای مانند اینستاگرام قرار دهیم.

و البته همه اینها برای متا (قبلاً فیس بوک) خوب است: مایل است تا حد امکان داده ها و زمان برنامه شما را در اختیار داشته باشد و لیست طولانی و طولانی از قابلیت های واتس اپ احتمالاً کاربران بیشتری را به سمت خود جذب می کند.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
2 + 3=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند