چگونه عمر دستگاه های خود را افزایش دهید و از فرسودگی فناوری جان سالم به در ببرید

چگونه عمر دستگاه های خود را افزایش دهید و از فرسودگی فناوری جان سالم به در ببرید -

چگونه عمر دستگاه های خود را افزایش دهید و از فرسودگی فناوری جان سالم به در ببرید

در حالی که در نهایت یک ابزار جدید باید خریداری شود، راه‌هایی وجود دارد که می‌توان دستگاه‌های شما را ایمن نگه داشت حتی زمانی که سازنده ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را متوقف کند.

ابتدا یک گجت می خریم. برای چند سال آینده، سازنده یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری گاه به گاه منتشر می‌کند که باگ‌ها را رفع می‌کند و از ما در برابر آسیب‌پذیری‌ها محافظت می‌کند.

یک روز، آن به روز رسانی متوقف می شود. بر اساس عقل مرسوم، زمان خرید یک دستگاه جدید است.

چگونه عمر دستگاه های خود را افزایش دهید و از فرسودگی فناوری جان سالم به در ببرید

اما اگر اینطور نباشد چه؟

حقیقت این است که به ارتقاها نیازی نیست. اگر از بهترین شیوه های امنیتی پیروی کنیم و کنترل فناوری شخصی خود را در دست بگیریم، اغلب می توانیم آنها را به تعویق بیندازیم. چگونه عمر دستگاه های خود را افزایش دهید و از فرسودگی فناوری جان سالم به در ببرید

 به هر حال، برای همه غیرواقعی است که طبق برنامه یک شرکت فناوری ارتقا دهنده برخی از دستگاه‌ها، از جمله گوشی‌های گران‌قیمت اندروید، تنها پس از دو سال به‌روزرسانی نرم‌افزار را دریافت نمی‌کنند. همه ما وقت یا پول لازم برای خرید محصولات جدید را به طور مرتب نداریم.

در عین حال، ما نمی خواهیم موبایل خود را آنقدر طولانی نگه داریم که در برابر اشکالات، حملات سایبری و سایر نقص ها آسیب پذیر شوند. ارتقاء نرم افزار معمولاً به این دلایل ضروری است.

هیلاری شوهونی، مدیر اجرایی Free Geek، یک سازمان غیرانتفاعی که ماشین‌های قدیمی را برای مدارس و سالمندان استفاده می‌کند،

گفت: همه باید بتوانند از فناوری برای زندگی و کار به طور ایمن استفاده کنند.

او گفت: ما باید مرز بین واقعیت برای بسیاری از مردم و درک اینکه همه باید در دنیای دیجیتال مشارکت داشته باشند را طی کنیم. این یک چیز منصفانه نیست که بگوییم برای داشتن بهترین امنیت به بهترین کامپیوتر نیاز دارید.

بهترین شیوه های امنیتی را دنبال کنید

. مرورگر خود را به‌روز نگه دارید

. مثل همیشه از رفتارهای مشکوک خودداری کنید.

. حساب های آنلاین خود را ایمن کنید.

. یک سیستم عامل متفاوت نصب کنید

نصب یک سیستم عامل متفاوت به دانش فنی نیاز دارد، اما منابع و آموزش های آنلاین بی شماری دستورالعمل های گام به گام را برای افزودن لینوکس به ماشین های قدیمی ویندوز و مک ارائه می دهند.

صاحبان گوشی های هوشمند گزینه های کمتری دارند. برای اندروید، LineageOS ، یک سیستم عامل متن باز تلفن همراه، به دلیل امنیت قوی آن، بررسی های مثبتی دریافت کرده است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
6 + 4=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند