گربه پنهان در اندروید 13

گربه پنهان در اندروید 13 -

گربه پنهان در اندروید 13

 

پس از چندین بار تکرار بتا، استر اگ اندروید 13 برای تلفن‌های واجد شرایط عرضه شد - و اجازه دهید اکنون به شما بگوییم که اگر گربه‌ها را دوست دارید، در انتظار شما هست. این به‌روزرسانی در نهایت به ما نگاهی به تغییرات عجیب و غریبی که گوگل در آخرین به‌روزرسانی سیستم عامل خود اضافه کرده است، می‌دهد.

گوگل همیشه ایستر اگ اندروید را اضافه می کند، گاهی اوقات چندین عدد در هر به روز رسانی - بسیاری از آنها شامل گربه ها هستند، مانند بازی مجموعه گربه اندروید 11.

اندروید 12 هم دارای یک نقطه رنگی بود تا بتوانید رنگ‌های پس‌زمینه گوشی خود را بررسی کنید و هم یک رنگ مبتنی بر ساعت که صفحه را با حباب‌هایی در موضوع انتخابی شما Material You پر می‌کرد.

ایستر اگ اندروید 13 بعد از آن دومی طول می کشد، از جمله با نحوه فعال کردن آن، اما به جای حباب زدن صفحه، آن را با ... ایموجی پر می کند. بله، صفحه نمایش شما به سرعت مانند یک متن گروهی پر از افراد 50 ساله به نظر می رسد.

برای چند نسل، Android Easter Egg یک بازی کوچک بود، مانند Nonogram اندروید 10، اما مدتی است که اینطور نیست.

 

اگر می خواهید ببینید که آخرالزمان ایموجی چگونه به نظر می رسد، ما این راهنمای سریع را در مورد نحوه دیدن تخم مرغ عید پاک اندروید 13 نوشته ایم.

 گربه پنهان در اندروید 13

نحوه دیدن Easter Egg اندروید 13

قبل از شروع این راهنما، به خاطر داشته باشید که باید از تلفنی استفاده کنید که اندروید 13 بتا را نصب کرده باشد - اگر نمی دانید که آیا این کار را انجام می دهید یا نه، احتمالاً نمی دانید، زیرا چیزی است که باید نصب کنید.

 

هنگامی که Android 13 را نصب کردید ، به برنامه تنظیمات بروید، سپس به پایین صفحه درباره تلفن بروید ، که باید آن را فشار دهید. سپس گزینه Android Version را پیدا کنید که مجدداً باید آن را فشار دهید. اگر گزینه بالا اکنون بگوید ... خوب، 13، متوجه خواهید شد که در اندروید 13 هستید.

 

بعد، چند بار روی این 13 ضربه بزنید تا برنامه تنظیمات بسته شود، و دوباره به صفحه اصلی گوشی خود بازگردید - به جز زمانی که یک ساعت غول پیکر بیشتر صفحه نمایش را اشغال می کند، برای پیشرفت، اکنون باید عقربه دقیقه این را بکشید . شبانه روز چند بار تا زمانی که ساعت 1 بعد از ظهر تنظیم شود.

این اشاره به اندروید 13 است، مانند ساعت 13:00

اکنون، ساعت به لوگوی اندروید 13 تبدیل می‌شود و نقاط زیادی در اطراف آن ظاهر می‌شوند - تبریک می‌گویم، شما همین الان تخم مرغ عید پاک اندروید 12 را فعال کردید (خوب، به جای «12» برای «13» ذخیره کنید. در وسط).

 

کاری که اکنون باید انجام دهید این است که وانمود کنید عقربه دقیقه هنوز آنجاست و انگشت خود را به صورت دایره ای به دور "13" بکشید. هنگامی که یک چرخش کامل انجام دادید، نقاط به شکلک در یک موضوع خاص تغییر می کنند - انجام حلقه های بیشتر باعث تغییر شکلک می شود.

 

برخی از تم ها شامل میمون ها، گربه ها، نمادهای نجومی یا فضا و بیگانگان است - در مجموع 14 مورد وجود دارد، که به دلایل واضح به نظر می رسد یکی بیش از حد است.

 

شما نمی توانید این طرح زمینه را در تلفن خود قابل مشاهده نگه دارید در حالی که کارهای دیگری انجام می دهید - این یک سورپرایز کوچک شکلک های سرگرم کننده است. با توجه به شباهت های آن با اولین تخم مرغ عید پاک اندروید 12، زمانی که اندروید 13 در پایان سال عرضه می شود، می توانیم دیگری را مشاهده کنیم - باید منتظر بمانیم و ببینیم. و حداقل، این یک راه سرگرم کننده برای متمایز کردن اندروید 13 از iOS 16 است که در غیر این صورت مشابه است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
9 + 3=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند