گزینه های رنگی Samsung Galaxy Watch 5 فاش شد

گزینه های رنگی Samsung Galaxy Watch 5 فاش شد -

با نزدیک شدن به زمان عرضه، گزینه های رنگی Samsung Galaxy Watch 5 فاش شد

ما در حال شمارش معکوس برای عرضه Samsung Galaxy Watch 5 و Samsung Galaxy Watch 5 Pro هستیم، و چند فاش شده جدید به ما ایده بهتری را در مورد تنوع رنگی که باید انتظار داشته باشیم و همچنین به عرضه در بازار ارائه می دهد. آینده ای نه چندان دور

 

اول، ایوان بلاس ، نویسنده سرشناس کدی را به اشتراک گذاشته است که ظاهراً گزینه های رنگی را که Galaxy Watch 5 در دسترس خواهد بود نشان می دهد: به نظر می رسد ما نقره ای، یاقوت کبود و گرافیت را برای نسخه استاندارد و نقره ای، یاقوت کبود و طلایی صورتی برای مدل کوچکتر داریم.

 

به سراغ گلکسی واچ 5 پرو برویم، اگر این نشت دقیق باشد، دو انتخاب رنگ تیتانیوم سیاه و تیتانیوم خاکستری خواهند بود. شایعات قبلی به مواد درجه یک بیشتر برای نسخه پریمیوم ساعت هوشمند اشاره کرده بودند.

تایید رگولاتوری

تغییرات LTE گلکسی واچ 5 را مشاهده کرده است که از طریق فرآیند ثبت نام در رگولاتورهای کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در ایالات متحده راه می یابند که نشان می دهد عرضه آن می تواند خیلی زود اتفاق بیفتد.

در حالی که تا به امروز هیچ چیز رسمی از طرف سامسونگ در مورد این ساعت‌های هوشمند وجود نداشته است، با توجه به اینکه Samsung Galaxy Watch 4 و Samsung Galaxy Watch 4 Classic در آگوست 2021 رونمایی شدند، مطمئناً مدل‌های جدید در ماه آگوست نمایش داده می‌شوند. 2022 - احتمالاً در کنار برخی از تلفن های تاشو.

 

اگر اینطور باشد، می‌توانید انتظار داشته باشید که در طول یک ماه و نیم آینده، در حالی که سامسونگ خود را سازماندهی می‌کند، چند فاش بیشتر ظاهر شود. مثل همیشه، ما اینجا خواهیم بود تا اعلامیه‌های رسمی این محصولات جدید را پس از تولید به شما ارائه دهیم.

گزینه های رنگی Samsung Galaxy Watch 5 فاش شد

تحلیل: در ماه اوت چه خواهیم دید؟

هنوز هیچ چیز رسمی یا تایید نشده است، اما در مورد آنچه که می‌توانیم از ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ انتظار داشته باشیم، اطلاعات و شایعات زیادی منتشر شده است. همچنین صحبت هایی مبنی بر اینکه ممکن است یک مدل سوم فوق العاده پریمیوم در راه باشد، بر اساس نام های رمزی که به بیرون درز کرده است، وجود دارد.

 

در حال حاضر انتظار داریم که Samsung Galaxy Watch همان نام را حفظ کند در حالی که Samsung Galaxy Watch Classic به Samsung Galaxy Watch Pro تبدیل شود – با توجه به اینکه این گزینه بزرگتر و لوکس تر است، تغییر در برندسازی منطقی است.

 

زمانی که صحبت از پیشرفت های واقعی نسبت به مدل های سال گذشته به میان می آید، شایعه شده است که ساعت های هوشمند 2022 حداقل بسیار سریع تر شارژ می شوند - این یک پیشرفت قابل قبول نسبت به مدل های فعلی خواهد بود، حتی اگر از نظر عمر باتری واقعی گامی مهمی نداشته باشد.

 

با این حال، این همه خبر خوبی نیست، زیرا صحبت هایی وجود دارد که مدل کلاسیک/پرو این بار قاب چرخشی را حذف می کند، که ما دوست نداریم آن را ببینیم. این روشی متفاوت و بسیار شهودی را برای دسترسی به منوها و ویژگی های روی صفحه به کاربران ارائه می دهد، بنابراین امیدواریم حداقل در برخی از دستگاه های جدید گنجانده شود.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
10 + 3=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند