گوشی های هوشمند تاشو آینده سامسونگ ممکن است دارای اسلات قلم S باشند

گوشی های هوشمند تاشو آینده سامسونگ ممکن است دارای اسلات قلم S باشند -

گوشی های هوشمند تاشو آینده سامسونگ ممکن است دارای اسلات قلم S باشند

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 را در ماه آگوست با پشتیبانی از قلم S عرضه کرد، اما این اسلات مانند گلکسی اس 22 اولترا نداشت. خوب، این می تواند با گوشی های هوشمند تاشو آینده سامسونگ تغییر کند، زیرا در جلسه ای با تامین کنندگان خود در ماه گذشته، سامسونگ تایید کرد که فقدان شکاف اختصاصی قلم در سری گلکسی Z Fold یکی از چالش هایی است که برای ساخت این سری باید برطرف شود.

این شرکت کره‌ای در ابتدا قصد داشت یک اسلات قلم S را در طراحی Galaxy Z Fold4 تعبیه کند و همچنین می‌خواست دوربین‌های پرچم‌دار روی گوشی هوشمند تاشو داشته باشد، اما به دلیل محدودیت‌های وزن و ضخامت نتوانست هیچ کدام را انجام دهد.

گوشی های هوشمند تاشو آینده سامسونگ ممکن است دارای اسلات قلم S باشند

سامسونگ می‌خواهد این مورد را در هر دو سمت بهبود ببخشد تا علاوه بر سبک‌تر، نازک‌تر و بادوام‌تر کردن گوشی‌های تاشو، محصولات Fold را محبوب‌تر کند. این شرکت همچنین بر توسعه نرم افزاری تاکید کرد که متناسب با نسبت صفحه نمایش 4:3 سری Fold باشد و می‌خواهد چین و چروک صفحه نمایش را برای تجربه کاربری بهتر کاهش دهد.

جدا از صحبت در مورد چالش‌های پیش روی سری گلکسی فولد، سامسونگ به تامین کنندگان خود گفت که انتظار دارد بازار گوشی های هوشمند تاشو تا سال 2025 تا 80 درصد CAGR داشته باشد.

این شرکت همچنین انتظار دارد که اپل در سال 2024 وارد فضای تاشو شود، اما ابتدا به جای گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها و تبلت ها را در نظر بگیرد. علاوه بر این، سامسونگ فاش کرد که کاربران آیفون در دهه‌های 20 و 30 در کره جنوبی با سرعت 3 تا 4 برابر بیشتر از قبل، دستگاه‌های خود را به گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ تغییر می‌دهند و انتظار می‌رود تا 90 درصد از کاربران فعلی گوشی‌های هوشمند، برای آینده گوشی‌های هوشمند تاشو بخرند. 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
8 + 5=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند