بررسی Samsung Galaxy Buds 2 Pro

بررسی Samsung Galaxy Buds 2 Pro -

بررسی Samsung Galaxy Buds 2 Pro

کوچکتر، خنک تر و با صدای 24 بیتی

Samsung Galaxy Buds 2 Pro جدید سامسونگ به طرز شگفت‌آوری تهاجمی از خط بادز است. این هدفون‌های بلوتوثی به‌جای پرش از طراحی Buds Pro، به وضوح با ظاهر و حس گلکسی بادز 2 شروع کردند و سپس تیغه‌ای Exacto را به بدنه بردند و قطعات و قطعات را جدا کردند تا میکروفون‌ها و سنسورهای بهتری را در خود جای دهند تا تناسب بهتری داشته باشند. صدا و قابلیت حذف نویز. اینکه سامسونگ این کار را انجام داده در حالی که هدفون‌های هدفون را 15 درصد کوچک‌تر از Buds قبلی کرده است، قابل توجه است.

مقایسه ساعت های هوشمند سامسونگ با یکدیگر :Samsung Galaxy Buds Pro در مقابل Galaxy Buds 2 Pro

نتیجه یک جفت هدفون در حال حاضر چشمگیر است که، در کوتاه مدت ، تناسب عالی، به ویژه حذف نویز فعال خوب (ANC) و صدای غنی را فراهم می کند.

همچنین وعده عمر باتری عالی (29 ساعت با کیس و بدون استفاده از ANC) وجود دارد.

من همچنین خوشحالم که آنها IP7X برای سالم ماندن از قطره آب یا پاشش آب دارند

اینها با قیمت 229.99 دلار ارزان‌ترین هدفون نیستند، اما دارای ویژگی‌های زیادی هستند و به نظر می‌رسد که آماده مقابله با بهترین محصولی هستند که اپل می‌تواند در فضای هدفون بلوتوث ارائه دهد.

بررسی Samsung Galaxy Buds 2 Pro

طراحی و عملکرد

در مقایسه با آخرین Samsung Galaxy Buds Pro، Buds 2 Pro با وزن 5.5 گرم، به طور قابل توجهی سبک تر از 6.3g Buds Pro است.

بین قاب و بدنه، به نظر می رسد Buds 2 Pro ترکیبی بین Samsung Galaxy Buds 2 و Samsung Galaxy Buds Pro اصلی باشد. طراحی لوبیا مانند کمی از لبه آخرین Pro حفظ شده است، اما با رنگ ملایم تر و طراحی عمدتا منحنی، بیشتر شبیه Buds 2 به نظر می رسد.

با این وجود، بریدگی‌های سنسورها و میکروفون‌ها نسبت به هر نسخه قبلی گلکسی باد بسیار مهم‌تر و قابل مشاهده‌تر هستند. این در مورد ظاهر نیست، اما در مورد عملکرد صوتی است، به ویژه حذف نویز فعال (ANC)، که می تواند از همه آن میکروفون ها برای ضبط صدا برای تماس ها و عبور صدا استفاده کند، و همچنین تمام نویزهای محیطی را که می میشنوید را کاهش دهد. نمی خواهم گوش کنم

Buds 2 Pro

از پیش مجهز به نوک گوش های سیلیکونی با اندازه متوسط است که برای گوش من خوب کار می کرد، اما به اندازه کافی آسان است که آن ها را از آن سرهای سیلیکونی جدا کنید و یکی از دو گزینه اندازه دیگر را جایگزین کنید.

شما واقعا نمی توانید در مورد طراحی هدفون بدون پرداختن به تناسب صحبت کنید. Galaxy Buds 2 Pro به همان اندازه که به نظر می رسد خوب و امن است. دریافتم که گرفتن محکم بیرون یک جوانه، وارد کردن نوک سیلیکونی داخل کانال گوش و سپس چرخاندن جوانه در خلاف جهت عقربه‌های ساعت تا زمانی که لب کوچک روی یک لبه تراگوس من قرار بگیرد، برای ایجاد یک تناسب و مهر محکم کار می‌کند. آنها هرگز احساس شلی، ناراحتی یا اینکه می خواهند از گوش من بیفتند، نداشتند.

به هر حال، سنسورهایی روی آن لب وجود دارد تا Buds 2 Pro بداند چه زمانی داخل یا خارج از گوش شما هستند.

این جوانه ها دارای رتبه IPX7 هستند که به این معنی است که می توانند در برابر افت یک متری آب به مدت 30 دقیقه مقاومت کنند. و باید به خوبی جلوی عرق کردن و پاشیدن آب را بگیرند.

تا آنجا که مورد پیش می‌رود، این یک طراحی زیبا و کوچک (جیب‌دار) تاشو مربعی شکل است، با پورت‌های شارژ مغناطیسی برای هر جوانه. یک چراغ برق و اتصال در جلو، یک پورت شارژ USB-C در پشت وجود دارد و تمام.

Galaxy Buds2 Pro حساس به لمس است. شما ANC را با نگه داشتن یک لحظه روی هر یک از جوانه ها فعال و غیرفعال می کنید. با ضربه زدن روی هر یک، موسیقی شما را مکث کرده و پخش می کند. همچنین باید بتوانید با دو ضربه از آهنگ ها بگذرید و با سه ضربه دوباره پخش کنید. من مشکل داشتم که آن دو عمل آخر را به درستی اجرا کنم.

من به شما پیشنهاد نمی کنم انگشت خود را در امتداد سطح بیرونی جوانه ها در حالی که در گوش شما هستند بکشید وگرنه صدای تمیز کردن نسبتاً ناراحت کننده ای را که مستقیماً به کانال گوش شما منتقل می شود تحمل خواهید کرد.

بررسی Samsung Galaxy Buds 2 Pro

حذف صدا و نویز

بیایید با حذف نویز فعال شروع کنیم، زیرا همانطور که سامسونگ قول داده بود، چشمگیر است (حتی در تجربه کوتاه من).

به محض اینکه هدفون های Samsung Galaxy Buds 2 Pro را در گوشم گذاشتم، متوجه شدم که صداهای محیط کمی متفاوت است. این ممکن است به این دلیل باشد که سامسونگ در حال پردازش بیش از حد صدایی است که می گیرد و به گوش من می رساند. با این حال، وقتی انگشتم را روی یک هدفون برای لحظه ای نگه داشتم و ANC را روشن کردم، صادقانه بگویم که از سکوت تند کمی شوکه شدم.

برای در نظر گرفتن این موضوع، حذف نویز کمی کاملتر از آنچه در AirPods Pro اپل دریافت می کنم احساس می شود. این تفاوت زیادی نیست، اما چیزی وجود دارد. سامسونگ می گوید که جوانه های گوش 3db بیشتر از مدل قبلی قطع می کنند.

برای روشن بودن، ANC سکوت کامل برقرار نمی کند. من هنوز صداهای بلند و بلند را می شنوم، از جمله تایپ سنگینم، اما تقریباً همه چیز دیگر از بین رفته است. تقریباً زیاد است.

البته، ANC زمانی عالی است که از طریق Buds 2 Pro به چیزی مانند موسیقی یا فیلم گوش می دهید.

Samsung Galaxy Buds 2 Pro اکنون از صدای 24 بیتی و Dolby Atmos پشتیبانی می کند. اپل و تایدال از این فرم از صدای بدون افت پشتیبانی می‌کنند، اما از آنجایی که یک صدا دوست واقعی نیستم، مطمئن نیستم که بتوانم تفاوت را به درستی توصیف کنم.

در اینجا چیزی است که می توانم به شما بگویم: اینها چند جوانه با صدای عالی هستند. من Apple Music را روی Galaxy Z Fold 4 نصب کردم و لیست پخش Spatial (پشتیبانی از Dolby Atmos) آن را پیدا کردم.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
7 + 2=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند