رفع مشکل می باکس اس mi box s

رفع مشکل می باکس اس mi box s -

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که طی 5-6 سال گذشته از اندروید باکس شیائومی استفاده میکردید و اکنون در پی وقایع اخیر و فیلترینگ گسترده ای که بر روی شبکه های اجتماعی و سایر وب سایت ها و اپلیکیشن های خارجی رقم خورده است، دسترسیتان به گوگل پلی محدود شده است و امکان نصب برنامه های جدید بر روی اندروید باکس خود را ندارید، پیشنهاد میکنیم تا انتها با ما همراه باشید.

فیلترینگ چه بر سر می باکس اس آورده است؟

تا قبل از فیلتر شدن گوگل پلی، همه خریداران قدیمی و جدید اندروید باکس شیائومی مدل می باکس اس این امکان را داشتند تا از طریق گوگل پلی کلیه اپلیکیشن ها و بازی های مورد علاقه خود را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنند. این در حالی است که طی فیلتر شدن گوگل پلی دیگر این امکان وجود نداشته و کاربران از این امکان محروم شده اند.

همچنین کاربرانی که به تازگی نسبت به خرید می باکس اس شیائومی نموده اند نیز پس از راه اندازی این دستگاه متوجه می شوند که بر روی دستگاه برنامه و اپلیکیشن خاصی به صورت پیشفرض وجود نداشته و صرفا دسترسی هایی به یوتیوب و نت فیلیکس در این دستگاه در نظر گرفته شده است که آن هم در ایران کارایی خاصی ندارند.

عکس می باکس اس

رفع مشکل اندروید باکس شیائومی پخش کننده تلویزیون مدل Mi Box S

آموزش های بسیاری تحت عنوان آموزش رفع مشکل اندروید باکس شیائومی در وب وجود داشته که هیچ یک از راهکارها عملی نبوده و یا کارایی 100 درصدی را ندارد. این در حالی است که خدمات رفع مشکل نصب برنامه های مختلف بر روی mi box s  شیائومی توسط مجموعه دارسو ارائه شده و هر یک از خریداران جدید و قدیمی این دستگاه پر کاربرد می توانند تنها با یک تماس با مجموعه دارسو از طریق شماره های موجود بر روی سایت این مجموعه طی حداکثر زمان 72 ساعت کاری مشکل خود را حل نموده و هر برنامه ای که مد نظرشان قرار گرفته است را به صورت سفارشی بر روی دستگاهشان نصب نمایند.

در صورتی که مایلید تا مشکل دستگاه می باکس اس شما حل شده و برنامه های دلخواهتان بر روی دستگاه نصب شود میتوانید همینک با شماره 02166171928 تماس گرفته و یا از طریق چت آنلاین با بخش پشتیبانی دارسو در ارتباط باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
8 + 2=

نظرات کاربران


امیر:

من این مدل رو دارم و اولش که راه اندازی کردیم درست بود، اما بعد از چند روز یکباره مشکل اتصال به اینترنت پیدا کرد.\r\nیعنی به وای فای وصله، اما میگه اینترنت ندارید.\r\nیکبار برگرداندم به تنظیمات کارخانه و درست شد.\r\nاما بعد از چند روز دوباره اینطوری شد\r\nلطفاً کمک کنید. خیلی کلافه ام هرکاری میکنم درست نمیشه.