تصفیه هوا شیائومی 4 لایت در مقابل 4 در مقابل 4 پرو

تصفیه هوا شیائومی 4 لایت در مقابل 4 در مقابل 4 پرو - alt 1

تصفیه هوا شیائومی 4 لایت در مقابل 4 در مقابل 4 پرو

مدتی است که شیائومی به تولید لوازم خانگی روی آورده است و محصولاتی در قالب زندگی هوشمند به کاربران خود ارائه داده است.پس از بررسی جارو برقی رباتیک، Mi Robot Vacuum-Mop P و رطوبت ساز، میرسیم به بررسی تصفیه هوای شیائومی. که در این مقاله به مقایسه‌ی سه دستگاه تصفیه هوای هوشمند Mi در نسل چهارم، تصفیه هوای شیائومی 4 لایت در مقابل 4 و 4 پرو، میپردازیم.

آیا دستگاه تصفیه هوای هوشمند کوچک و با قیمتی جذاب 4 Lite همه‌ی آن چیزی است که شما نیاز دارید؟ آیا دستگاه تصفیه هوای هوشمند 4 را ترجیح می‌دهید؟ یا حتی برای شما منطقی است که روی مدل پرچمدار جدید شیائومی، Smart Air Purifier 4 Pro سرمایه گذاری کنید ؟

این مقایسه کنار هم به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید.

منطقه پوشش و کارایی

با راندمان پوشش 120 متر مربع در ساعت، Mi Air Purifier 4 Lite برای اتاق‌های تا 43 متر مربع مناسب است. کمی کمتر از مدل جدیدتر خود در 48 متر مربع. از طرف دیگر، 4 Pro دارای یک منطقه پوشش موثر تا 60 متر مربع است و با راندمان پوشش 166 متر مربع در ساعت ارائه می‌شود.

هوای تصفیه نشده اکنون می‌تواند از هر چهار طرف به داخل کشیده شود و سپس دستگاه را از قسمت بالایی خارج کند. یک سیستم گردش سه بعدی 360 درجه که در داخل هر سه دستگاه موجود است، اطمینان می‌دهد که هوای تازه تمیز شده در هر گوشه اتاق پخش می‌شود.

تصفیه هوا شیائومی 4 لایت در مقابل 4 در مقابل 4 پرو

نرخ تحویل هوای پاک

با تصفیه 6000 لیتر هوا در دقیقه، نرخ تحویل هوای پاک (CADR) Mi Air Purifier 4 Lite برابر با 360 m³/h است. باز هم کمی کمتر از 4.

 4 Pro قادر است ذرات را از 500 m³/h حذف کند.

یک فیلتر سه در یک به 4 Lite، 4 و 4 Pro اجازه می‌دهد تا 99.97 درصد از ذرات 0.3 میکرومتر را حذف کنند. فیلتر اولیه، فیلتر با راندمان بالا خود شیائومی و فیلتر کربن فعال خطرات سلامتی از جمله PM 2.5، PM 10، گرده گل، موهای حیوانات خانگی و حتی بو را از بین می‌برد.

صدا

در حالت شب، Mi Air Purifier 4 دارای کمترین میزان نویز در بین سه دستگاه است که تنها 32 دسی بل (dB) است. همانطور که گفته شد، تقریباً مطمئناً نمی‌توانید تفاوت 1 دسی بل را در مقایسه با مدل کوچکتر 4 لایت و 2 دسی بل در مقایسه با 4 پرو بزرگتر مشاهده کنید.

هنگامی که سطح آلودگی هوا به ویژه بالا باشد، 4 Pro قدرتمند به حداکثر سطح نویز تا 65 دسی بل می‌رسد. به لطف حالت خودکار یکپارچه، 4 Lite، 4 و 4 Pro همگی قادر به تشخیص زمان بهبود کیفیت هوا هستند و بر این اساس سرعت (و سطح نویز) را کاهش می‌دهند.

سنسور و نمایشگر

سنسورهای لیزری با دقت بالا در هر سه مدل، غلظت ذرات، دما و رطوبت را در زمان واقعی تشخیص می‌دهند. Mi Air Purifier 4 Lite این اطلاعات را روی یک صفحه نمایش LED نشان می‌دهد، در حالی که 4 و 4 Pro با صفحه نمایش لمسی OLED پیشرفته تری عرضه می‌شوند.

برای آسان‌تر کردن ارزیابی سریع کیفیت هوای فعلی حتی زمانی که در سراسر اتاق ایستاده‌اید، این سه دستگاه همچنین سطوح آلودگی فعلی را با استفاده از سه رنگ (4 Lite) و چهار رنگ (که قابل درک است) نشان می‌دهند. 4 و 4 Pro) نوار نور

تصفیه هوا شیائومی 4 لایت در مقابل 4 در مقابل 4 پرو

قابلیت اتصال و سازگاری

هر سه دستگاه را می‌توان از راه دور از طریق برنامه Mi Home در تلفن هوشمند خود از طریق اتصال Wi-Fi نظارت و کنترل کرد. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید با استفاده از دستورات صوتی با دستگاه تصفیه هوا تعامل داشته باشید - همه دستگاه‌ها با دستیار گوگل و الکسا کار می کنند.

نتیجه گیری: Xiaomi 4 Lite در مقابل 4 vs 4 Pro – بهترین تصفیه کننده هوا کدام است؟

با وجود اندازه کوچک، دستگاه تصفیه هوای هوشمند 4 Lite از دستگاه‌های بزرگتر نسل سوم تصفیه کننده هوای شیائومی قدرتمندتر است . در ترکیب با قیمت جذاب، 4 Lite را به یک انتخاب عالی برای اتاق‌های کوچکتر تبدیل می‌کند.

برای عملکرد بیشتر، دستگاه تصفیه هوای هوشمند 4 را انتخاب کنید. این دستگاه می‌تواند اتاق‌های کمی بزرگتر را پوشش دهد و همچنین از نظر کارایی پوشش و CADR از 4 Lite پیشی می‌گیرد. در عین حال، زمانی که روی حالت شب تنظیم شود، بی صداترین مدل از این سه مدل است.

در نهایت، اگر اتاق بزرگ‌تری دارید یا در منطقه‌ای با آلودگی شدید هوا زندگی می‌کنید، می‌خواهید با حتی قدرتمندتر Smart Air Purifier 4 Pro بروید . این دستگاه می‌تواند ذرات و فرمالدئید بیشتری را حذف کند، اما در عین حال به طرز شگفت انگیزی آرام است.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
10 + 1=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند