گلکسی تب اس 9 به تاخیر افتاد Galaxy Tab S9

گلکسی تب اس 9 به تاخیر افتاد Galaxy Tab S9 -

گلکسی تب اس 9 به تاخیر افتاد Galaxy Tab S9

سامسونگ ظاهراً رونمایی این دستگاه را به تاخیر انداخته است. 18 ماه فاصله بین عرضه سامسونگ گلکسی تب S7 و سامسونگ گلکسی تب اس 8 وجود داشت و اگر گزارش جدیدی را باور کنیم، همان انتظار برای سامسونگ گلکسی تب اس 9 خواهد بود.

همانطور که در انتخاب از طریق Android Police، سامسونگ در واکنش به بازار کساد و رکود اقتصادی عمومی عرضه Galaxy Tab S9 را به عقب می اندازد – اگرچه ما نشانه زیادی از مدت زمان تاخیر دریافت نمی کنیم.

دقیقاً مشخص نیست که سامسونگ گلکسی تب اس 9 چه زمانی ممکن است رونمایی شود، اما قیمت تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 8 در فوریه 2022 رونمایی شده است، ثابت مانده است. احتمالاً ما شاهد حضور مدل جدید در فوریه 2023 نخواهیم بود.

گلکسی تب اس 9 به تاخیر افتاد Galaxy Tab S9

سه مدل گلکسی تب اس 9

انتظار می رود که سه مدل از Samsung Galaxy Tab S9 مانند Galaxy Tab S8 وجود داشته باشد: یک مدل استاندارد، یک مدل پلاس و یک مدل Ultra که دارای صفحه نمایش غول پیکر 14.6 اینچی است.

اما با توجه به کاهش فروش تبلت‌ها در حال حاضر – نه کم‌کم به دلیل همه‌گیری جهانی که همه ما در آن زندگی می‌کنیم، به علاوه محدودیت‌های مالی برای بسیاری از مصرف‌کنندگان – به نظر می‌رسد سامسونگ قبل از عرضه نسخه جدید خود مدتی بیشتر صبر خواهد کرد.

در مورد گلکسی تب اس 9 سامسونگ چیز دیگری در مورد درز و شایعات نشنیده‌ایم، اما سرعت و عملکرد معمولی افزایش می‌یابد، شاید با برخی ارتقاء فناوری صفحه نمایش نیز.

ما به تبلت های اندرویدی پیشرفته بیشتری نیاز داریم

تاخیرهای احتمالی در Samsung Galaxy Tab S9 برای هر کسی که در بازار تبلت اندرویدی رده بالا است، خبر بدی است – اگرچه مطمئناً می‌توانید به سراغ Galaxy Tab S8 بروید، اما در حال حاضر نسخه‌های برتر اندرویدی زیادی وجود ندارد.

تبلت‌های آمازون فایر برای کسانی که چیزی مقرون به صرفه می‌خواهند خوب هستند، و به نظر می‌رسد تبلت پیکسل آینده گوگل نیز در انتهای طیف ارزان‌تر خواهد بود – اما در مورد افرادی که پول جدی برای خرج کردن دارند چطور؟

با وجود آی‌پد پروهای جدید که در این ماه انتظار می‌رود، هرکسی که یک تبلت پریمیوم اپل می‌خواهد به خوبی مورد توجه قرار می‌گیرد. شرم آور است که برای کسانی که سیستم عامل موبایل گوگل را در دستگاه های خود ترجیح می دهند، چیز زیادی وجود ندارد.

وقتی صحبت از گوگل شد، همچنان به بهبود تجربه اندروید در تبلت‌ها ادامه می‌دهد که اخیراً با Android 12L ارائه شده است. بیایید امیدوار باشیم که با بهتر شدن نرم افزار، شاهد استفاده از سخت افزارهای بیشتری از آن باشیم.

در حالی که رونمایی اخیر پیکسل 7 و پیکسل واچ ممکن است تا حدودی توجه شرکت هایی مانند سامسونگ را به خود جلب کرده باشد، این شرکت همچنان سخت در حال توسعه گوشی های پرچمدار خود برای اوایل سال آینده است - سری گلکسی S23 . در حالی که این شرکت همچنان بر بخش گوشی‌های هوشمند اندرویدی تسلط دارد، تبلت‌هایش کاملاً موفقیت مشابهی را ندیده‌اند.

چه به دلیل محبوبیت گسترده سری آی‌پد اپل باشد یا به دلیل وجود تبلت‌های ارزان‌تر و پرچم‌دار اندرویدی.در بازار، سری رده بالای Galaxy Tab S سامسونگ نتوانسته اند اثری از خود بر جای بگذارند. اکنون گزارشی حاکی از آن است که این شرکت ممکن است با به تعویق انداختن چرخه توسعه مجموعه تبلت‌های گلکسی تب اس 9، که در ابتدا انتظار می‌رفت اواخر امسال آغاز شود، با شرایط بازار گسترده‌تر سازگار می‌شود.

شایان ذکر است که ما هنوز جدول زمانی تخمینی برای ورود این تبلت نداریم، اما بر اساس این گزارش جدید، احتمالاً گلکسی تب اس 9 احتمالاً در نیمه دوم سال 2023 و احتمالاً در کنار جانشینان گلکسی وارد بازار خواهد شد. Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 در ماه اوت. شما مخاطبان عزیز میتوانید برای خرید تبلت از انواع برند ها به فروشگاه دارسو مراجعه کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
متن نظر:
حاصل جمع اعداد زیر را حساب کنید
1 + 4=

نظرات کاربران


اولین نفری باشید که برای این مطلب نظری ثبت می کند